Ice heeft voor de bami een pot pindakaas van Bern geleend(?)quote:Op donderdag 20 april 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap het niet helemaal
Wendy wou Bern geen pot pindakaas terug geven want geen geld ?
En Marciano maakt zich daar druk om
"geef die jongen gewoon zijn pot pindakaas "
waar gaat het over![]()
Ja eens. Er moeten toch ook wel meer vormen te verzinnen zijn van de wel redelijk boeiende/vermakelijke opdrachten zoals de dansmarathon of dat polonaise alarm. Snap echt niet meer waarom die spellen zo vaak zo slecht en een soort armoedig opgezet zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 21:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Show element zit er ook niet echt meer in met die simpele spellen...
Snap ik ook niet. Ze zijn niet echt creatief daar. Heel eerlijk de bewoners zelf hebben meer creativiteit en ideetjes dan de regie zelf dat zegt ook een hoopquote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens. Er moeten toch ook wel meer vormen te verzinnen zijn van de wel redelijk boeiende/vermakelijke opdrachten zoals de dansmarathon of dat polonaise alarm. Snap echt niet meer waarom die spellen zo vaak zo slecht en een soort armoedig opgezet zijn
Het programma teert op alle verhaallijntjes tussen bewoners maar komt zelf eigenlijk helemaal nada nergens meequote:Op donderdag 20 april 2023 21:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ze zijn niet echt creatief daar. Heel eerlijk de bewoners zelf hebben meer creativiteit en ideetjes dan de regie zelf dat zegt ook een hoop
Sas is hoognodig toe aan een kijkje naar zichzelfquote:
Volgens mij wil sas nog steeds manager wordenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:04 schreef Flow3r het volgende:
Sas wil niet weer voor manager gaan, Eunice gaat voor haar , ze heeft een tegenstander nodig anders komt er weer zo'n toneelstuk , aldus Sasha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |