Dat doen ze juist niet omdat ze daar dan al rekening mee kunnen houden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:10 schreef Puzzie het volgende:
Marciano denkt dat het een duel gaat worden , want anders is het spel al eigenlijk uitgespeeld
Ergens laat Sas dat nu zelf al doorschemeren tegen Marcianoquote:Op donderdag 20 april 2023 22:16 schreef Judiwi het volgende:
Sasha en Bern gingen toch mee met Janet. Marciano wil dat Bern en Sasha meegaan met het wegstemmen van JW en Eric en Eunice.
Het is vaag geleuterquote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik snap er echt geen reet meer van….😵💫
zitten ze stiekem aan de drank daar of zoquote:
En uiteraard zegt die niet echt iets…..quote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Stel je gaat Erik en JW erop gooien , wie zou je dan van je eigen groep erop zetten
Via een omweg bedoelt ze hem iddquote:Op donderdag 20 april 2023 22:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En uiteraard zegt die niet echt iets…..
En Sas vult het wel even in…..Jeffrey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ziet ook spoken...quote:Op donderdag 20 april 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
Nu over Jeff ..als je in zijn ogen kijkt zie je verdriet
Waarschijnlijk om ze het fout had; Ik Hou Van Holland zit tegenwoordig bij SBSquote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Sociologica het volgende:
Toe maar, ze soundlocken dit stukje niet eens
of wij zitten te wachten op ik hou van hollandquote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om ze het fout had; Ik Hou Van Holland zit tegenwoordig bij SBS
Nee true maar ook dat stuk ervoor over dat FEBO iets wel of niet wil of toestaatquote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om ze het fout had; Ik Hou Van Holland zit tegenwoordig bij SBS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |