Valt mij tegen van het sportieve mensquote:
Voor mij ookquote:Op donderdag 20 april 2023 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou voor mij in ieder geval de perfecte vraag zijn ja
Vandaar ook die 'bak' stenen...quote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
Ze bakken er allemaal helemaal niks van tot op heden
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was ik net nog blij door de streams, nu voel ik me dom door de streams. Kutvragen
Hiddink zat ie op te broeienquote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verbeek bedoeld JW, zat te vast aan 1 persoon en naam te denken
vraag 1 had je er toch minstens 15 kunnen noemenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was ik net nog blij door de streams, nu voel ik me dom door de streams. Kutvragen
Ben ik ook dom.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Vind het juist makkelijke vragen, maar ja, tis anders als je daar staatquote:
Das die zanger toch? Van met Romana op de scooter ofzoiets toch?quote:
Niet meer, domheid is geactiveerd en dan kan ik nergens meer op komen. Black out of zo heet dat.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag 1 had je er toch minstens 15 kunnen noemen
hey, ik wist ze ook hoorquote:Op donderdag 20 april 2023 14:48 schreef Flow3r het volgende:
Zo fokking veel tijd en dan niks weten, was nog wel een 'mannenvraag '
Nee.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:49 schreef Flow3r het volgende:
En altijd zeuren dat Zoe niks weet
JW is AF
eh neequote:Op donderdag 20 april 2023 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Een vraag over Eurovision moet je gewoon weten want ook al heb je er vrij weinig mee je krijgt het indirect toch allemaal mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we gelukkig niet alleen dus die het kunnen toegeven.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben ik ook dom.
Lach ze graag uit vanaf de bank, maar ik kom zelfs zonder spanning niet ver
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das die zanger toch? Van met Romana op de scooter ofzoiets toch?
Zanger Rinus
Yes, hier zou ik er ook een paar van weten.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Eu landen met EURO
jezus wat een makkie
Erik krijgt de allermakkelijkste vraag want je hoeft alleen maar de kaart van Europa af te gaanquote:Op donderdag 20 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Eu landen met EURO
jezus wat een makkie
echt hoorquote:Op donderdag 20 april 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik krijgt de allermakkelijkste vraag want je hoeft alleen maar de kaart van Europa af te gaan
Volgens mij geen minpunten voor foute antwoordenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
Erik benoemde gewoon alle Europese landen, ook die de euro niet hebben
Is toch slimquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
Erik benoemde gewoon alle Europese landen, ook die de euro niet hebben
kloptquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij geen minpunten voor foute antwoorden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n mazzel, Noorwegen, Denemarken en zweden waren al foutquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij geen minpunten voor foute antwoorden
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben kronenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Z'n mazzel, Noorwegen, Denemarken en zweden waren al fout
dat si wel heeeeeeeeul makkelijkquote:Op donderdag 20 april 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
Noem zometeen ook nog even alle clubs uit de Eredivisie
Goed gedaan van Erik en Eunicequote:Op donderdag 20 april 2023 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft er 15 goed = 120,-
Miste er al een paar die hij noemde maar niet in de mn cap had staan
Is dus gewoon random, wat is het nut danquote:Op donderdag 20 april 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, ze moeten een nummer kiezen
Mooi zoquote:Op donderdag 20 april 2023 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, nou weet ik veel, roept zoe uit.
Tranen zijn er bijna.
Zit gewoon glas in, zonder versterking zou je zeggenquote:
Vandaar dat ik het ook zegquote:Op donderdag 20 april 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar woont haar surrogaat moeder!
Metselenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Plamuren, roddelen en dom lachen
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk jij maar ook ik lach ook weerquote:Op donderdag 20 april 2023 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
Toch fijn, als ik me dom voel, komt er vaak snel een voorbeeld van iemand die nog veeeeeel dommer is.![]()
Wendy en Jeff nu.
Hoeveel had ze nu goedquote:
Nepbril ja, ik snap dat niet, als je geen bril op hoef, spot er dan ook niet mee.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit gewoon glas in, zonder versterking zou je zeggen
Zoe noemde er zowaar wat opquote:Op donderdag 20 april 2023 15:03 schreef Ebinas het volgende:
OMG zou ik ook weer niet weten
Niets met die films heb ik
Ik deze dan weer wel maar door een black out zou ik niets uit kunnen kramen.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:03 schreef Ebinas het volgende:
OMG zou ik ook weer niet weten
Niets met die films heb ik
quote:
Zelf zei ze 'toch weer 3' zou 24 euro zijn, maar ik kijk zo nog even terug voor de zekerheidquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:06 schreef freaky40 het volgende:
FC Middelburg....ja die gaan nog eens heuullll groot worden...
Hoeveel had ze er nu goed dan?quote:
Had Zoe ook. Die snapte de vraag ook nietquote:Op donderdag 20 april 2023 15:13 schreef Snensie het volgende:
Het lijkt wel of ze de vraag niet eens snapt.
Ministerie van tiktok, faceboek en instagramquote:Op donderdag 20 april 2023 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Tiktok, Facebook, Instagram is hun bekender
Die had ze gewetenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ministerie van de verdwenen tondeuse'
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ministerie van tiktok, faceboek en instagram
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ministerie van tiktok, faceboek en instagram
Tussen neus en lippen door had ze wel per ongeluk wat hits.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
Waren ze nog coulant voor d'r
5 goed gerekend
Heeftie nog gelijk in ookquote:Op donderdag 20 april 2023 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet Jeff denken:
'Met welke debielen ben ik hier opgesloten'
Ze roept educatie, scholing en studie en kreeg onderwijs, cultuur en wetenschappen gewoonquote:Op donderdag 20 april 2023 15:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door had ze wel per ongeluk wat hits.
Ze bleef opsommen, dat heeft geholpen denk ik
Onderwijs noemde ze volgens mij ook, maar of het allemaal compleet benoemd is valt te betwijfelen idd.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze roept educatie, scholing en studie en kreeg onderwijs, cultuur en wetenschappen gewoon
Snap ook nog steeds niet dat zij ze niet tilde.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima met de stenen, ze laat zien dat ze het wel kan!!![]()
Heb je hier een filmpje van @Hoempah?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet dat zij ze niet tilde.
Snap sowieso niet hoezo Janet dat ging doenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima met de stenen, ze laat zien dat ze het wel kan!!![]()
Heb ze allemaal als het goed is. even in het vorige topic kijkenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb je hier een filmpje van @:Hoempah?
omdat Janetquote:Op donderdag 20 april 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoezo Janet dat ging doen
Ja die las ze voor van het bord toen ze het kreeg (cultuur en wetenschap noemde ze erachter aan)quote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Onderwijs noemde ze volgens mij ook, maar of het allemaal compleet benoemd is valt te betwijfelen idd.
Dan is ze wel gematst
ja joh, tac tac tac.....quote:Op donderdag 20 april 2023 15:22 schreef spapaars het volgende:
Isaac zou een monsterscore hebben gehaald
Gaat die fast strooien met zijn Pre-workout poederquote:Op donderdag 20 april 2023 15:22 schreef spapaars het volgende:
Isaac zou een monsterscore hebben gehaald
Dat is wat zij ook dachten ja maar FEBO heeft hen zojuist die kaartjes laten zienquote:Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef greysbones het volgende:
De FEBO kon hier ook makkelijk de vragen aanpassen aan de deelnemer
het hele nummer kiezen had geen enkele zin
hier hebben ze dat gewoon gehadquote:Op donderdag 20 april 2023 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe lijkt er nog trots op te zijn ook.
Stampen ze die shit tegenwoordig niet meer op de basisschool? Dat je niet weet waar Langeshitwimperveen ligt ok, maar provincies en hoofdsteden
maar stonden er nummers op ?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is wat zij ook dachten ja maar FEBO heeft hen zojuist die kaartjes laten zien
Neem aan van wel want anders gingen ze alsnog natquote:Op donderdag 20 april 2023 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar stonden er nummers op ?
het werd namelijk heel snel weggedraaid
waarom dan zo snel wegdraaien?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan van wel want anders gingen ze alsnog nat
Lamgshitwimperveen weet ze vast welquote:Op donderdag 20 april 2023 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
Stampen ze die shit tegenwoordig niet meer op de basisschool? Dat je niet weet waar Langeshitwimperveen ligt ok, maar provincies en hoofdsteden
al wel een poosjequote:Op donderdag 20 april 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
Hebben ze de zogenaamde queen Janet eindelijk door? Dat er niet mee te communiceren valt en totaal geen teamplayer?
Ja, in de provincie Zalando natuurlijk!quote:Op donderdag 20 april 2023 15:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lamgshitwimperveen weet ze vast wel
Omg,quote:Op donderdag 20 april 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die las ze voor van het bord toen ze het kreeg (cultuur en wetenschap noemde ze erachter aan)
Maar ook Zoe is volgens mij gematst als ze er echt 3 gekregen heeft.
misschien had ice hem moeten zeggen dat je van fruit ook alcohol kunt makenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:30 schreef Silves het volgende:
Jasper heeft een slechte dag, en is baldadig..gewoon in het ei en wachten op zijn fles alcohol en hij is weer happy dronken .
En het werd weer weggedraaidquote:Op donderdag 20 april 2023 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
al wel een poosje
ze zeggen het vaker namelijk
maar het viel weer op vandaag
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, in de provincie Zalando natuurlijk!
Volgens mij lacht het leven je toe als je dom bentquote:Op donderdag 20 april 2023 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
stream 1 maar janet komt storenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je een inhoudelijk gesprek over het spel krijg je biljartende mensen te zien
Of Zoequote:Op donderdag 20 april 2023 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je een inhoudelijk gesprek over het spel krijg je biljartende mensen te zien
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij lacht het leven je toe als je dom bent
Niets weten, per ongeluk iets goed hebben, en daar dan trots op kunnen zijn
320quote:Op donderdag 20 april 2023 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoeveel hebben ze nu bij elkaar gespeeld?
Als je zo ergerlijk koketteert met je eigen domheid dan verdien je een enkeltje eliminatieland imoquote:
ze is stil nuquote:Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
FEBO
kunnen jullie ZOE niet een hele dag muten
gewoon geen zoe
ik zag geen nummersquote:Op donderdag 20 april 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zei keihard tegen Isaac en anderen dat ze 'achter' wel 80 vragen zouden hebben liggen en ze eerst kijken wie er staat voordat een vraag gesteld wordt.
Je hoorde de scheidsrechter commentaar geven, de 9 kaarten overhandigen, die Marciano stond te bekijken (de nummers waren zichtbaar volgens mij) en hij vroeg of ze ze mochten houden......
Nee, moge duidelijk zijn....quote:Op donderdag 20 april 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Algemene kennis is beter dan haar kracht zei Zoe.![]()
![]()
oke, sorry... ik zag het logo op de achterkanten, vragen (en ik dacht met nummers) op de voorkantenquote:
te veelquote:Op donderdag 20 april 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
oh nee Zoë tegen Mirthe dat ze Isaac aanraakte...... dat Mirthe dat wel begrijpt, want zij heeft dat met Kenzzzzzzzz zegt ze.... die lichamelijk contacttttttt... ik heb dat niet echtttttt, een beetje........
Hoeveel onzin braakt ze nog uit voordat ze eindelijk naar huis gestuurd wordt?
Blijkbaar zijn ze haar daar nog helemaal niet zat.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
oh nee Zoë tegen Mirthe dat ze Isaac aanraakte...... dat Mirthe dat wel begrijpt, want zij heeft dat met Kenzzzzzzzz zegt ze.... die lichamelijk contacttttttt... ik heb dat niet echtttttt, een beetje........
Hoeveel onzin braakt ze nog uit voordat ze eindelijk naar huis gestuurd wordt?
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl sommigen niet eens een spel kunnen spelen maar er wel al acht maanden verblijven. Het is in deze fase ook gewoon helemaal niet leuk meer om naar te kijken en 'men' blijft het maar accepteren.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:43 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n dom wicht die de meest vreselijke onzin uit stond te kramen en puur bij toeval Groningen en Utrecht goed zei omdat ze de naam herhaalde..... zelfs Volendam en Urk erbij haalde..... nu met de grootste smoel van allemaal dom in de rondte loopt te schreeuwen en te lachen.....
Ze zou zich kapot moeten schamen dat ze zulke basiskennis niet eens in huis heeft en zich ergens onder een steen moeten verstoppen om zich voorlopig niet meer te laten zien!
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:43 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n dom wicht die de meest vreselijke onzin uit stond te kramen en puur bij toeval Groningen en Utrecht goed zei omdat ze de naam herhaalde..... zelfs Volendam en Urk erbij haalde..... nu met de grootste smoel van allemaal dom in de rondte loopt te schreeuwen en te lachen.....
Ze zou zich kapot moeten schamen dat ze zulke basiskennis niet eens in huis heeft en zich ergens onder een steen moeten verstoppen om zich voorlopig niet meer te laten zien!
Streams zijn hier ook alweer uit.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl sommigen niet eens een spel kunnen spelen maar er wel al acht maanden verblijven. Het is in deze fase ook gewoon helemaal niet leuk meer om naar te kijken en 'men' blijft het maar accepteren.
Contract is contract, nou dan ben je uit geluld...quote:Op donderdag 20 april 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe kun je jezelf een spelshow noemen terwijl sommigen niet eens een spel kunnen spelen maar er wel al acht maanden verblijven. Het is in deze fase ook gewoon helemaal niet leuk meer om naar te kijken en 'men' blijft het maar accepteren.
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:58 schreef xsaskiax het volgende:
OMG....... Zoë tegen Mirthe.... heeee Mirthe... weet je wat zo toepasselijk is..... jij staat in mei op de kalender, dat is ECHT op jou van toepassing he...... Dodenherdenking... jij bent de enige die zo gelovig is!!!!
www.hoezetikmezelfsteedsverdervoorlul.nl onder beheer van Zoë
Another day at the office...quote:Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Ze gaan ook allemaal meteen weer hun eigen ding doen en hebben niet eens een (serieuze) nababbel ofzo
nee, je hoorde wel veel bewoners overleggen welke vragen ze wel en niet geweten zouden hebbenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Ze gaan ook allemaal meteen weer hun eigen ding doen en hebben niet eens een (serieuze) nababbel hierover ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |