Valt mij tegen van het sportieve mensquote:
Voor mij ookquote:Op donderdag 20 april 2023 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou voor mij in ieder geval de perfecte vraag zijn ja
Vandaar ook die 'bak' stenen...quote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
Ze bakken er allemaal helemaal niks van tot op heden
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was ik net nog blij door de streams, nu voel ik me dom door de streams. Kutvragen
Hiddink zat ie op te broeienquote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verbeek bedoeld JW, zat te vast aan 1 persoon en naam te denken
vraag 1 had je er toch minstens 15 kunnen noemenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en was ik net nog blij door de streams, nu voel ik me dom door de streams. Kutvragen
Ben ik ook dom.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
Vind het juist makkelijke vragen, maar ja, tis anders als je daar staatquote:
Das die zanger toch? Van met Romana op de scooter ofzoiets toch?quote:
Niet meer, domheid is geactiveerd en dan kan ik nergens meer op komen. Black out of zo heet dat.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag 1 had je er toch minstens 15 kunnen noemen
hey, ik wist ze ook hoorquote:Op donderdag 20 april 2023 14:48 schreef Flow3r het volgende:
Zo fokking veel tijd en dan niks weten, was nog wel een 'mannenvraag '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |