Nee.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:49 schreef Flow3r het volgende:
En altijd zeuren dat Zoe niks weet
JW is AF
eh neequote:Op donderdag 20 april 2023 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Een vraag over Eurovision moet je gewoon weten want ook al heb je er vrij weinig mee je krijgt het indirect toch allemaal mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we gelukkig niet alleen dus die het kunnen toegeven.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben ik ook dom.
Lach ze graag uit vanaf de bank, maar ik kom zelfs zonder spanning niet ver
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das die zanger toch? Van met Romana op de scooter ofzoiets toch?
Zanger Rinus
Yes, hier zou ik er ook een paar van weten.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Eu landen met EURO
jezus wat een makkie
Erik krijgt de allermakkelijkste vraag want je hoeft alleen maar de kaart van Europa af te gaanquote:Op donderdag 20 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Eu landen met EURO
jezus wat een makkie
echt hoorquote:Op donderdag 20 april 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik krijgt de allermakkelijkste vraag want je hoeft alleen maar de kaart van Europa af te gaan
zijn er wel wat bij gekomenquote:
Volgens mij geen minpunten voor foute antwoordenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
Erik benoemde gewoon alle Europese landen, ook die de euro niet hebben
Is toch slimquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
Erik benoemde gewoon alle Europese landen, ook die de euro niet hebben
kloptquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij geen minpunten voor foute antwoorden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n mazzel, Noorwegen, Denemarken en zweden waren al foutquote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij geen minpunten voor foute antwoorden
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben kronenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Z'n mazzel, Noorwegen, Denemarken en zweden waren al fout
dat si wel heeeeeeeeul makkelijkquote:Op donderdag 20 april 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
Noem zometeen ook nog even alle clubs uit de Eredivisie
Goed gedaan van Erik en Eunicequote:Op donderdag 20 april 2023 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft er 15 goed = 120,-
Miste er al een paar die hij noemde maar niet in de mn cap had staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |