Tussen neus en lippen door had ze wel per ongeluk wat hits.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
Waren ze nog coulant voor d'r
5 goed gerekend
Heeftie nog gelijk in ookquote:Op donderdag 20 april 2023 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet Jeff denken:
'Met welke debielen ben ik hier opgesloten'
Ze roept educatie, scholing en studie en kreeg onderwijs, cultuur en wetenschappen gewoonquote:Op donderdag 20 april 2023 15:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door had ze wel per ongeluk wat hits.
Ze bleef opsommen, dat heeft geholpen denk ik
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderwijs noemde ze volgens mij ook, maar of het allemaal compleet benoemd is valt te betwijfelen idd.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze roept educatie, scholing en studie en kreeg onderwijs, cultuur en wetenschappen gewoon
Snap ook nog steeds niet dat zij ze niet tilde.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima met de stenen, ze laat zien dat ze het wel kan!!![]()
Heb je hier een filmpje van @Hoempah?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet dat zij ze niet tilde.
Snap sowieso niet hoezo Janet dat ging doenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima met de stenen, ze laat zien dat ze het wel kan!!![]()
Heb ze allemaal als het goed is. even in het vorige topic kijkenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb je hier een filmpje van @:Hoempah?
omdat Janetquote:Op donderdag 20 april 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoezo Janet dat ging doen
Ja die las ze voor van het bord toen ze het kreeg (cultuur en wetenschap noemde ze erachter aan)quote:Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Onderwijs noemde ze volgens mij ook, maar of het allemaal compleet benoemd is valt te betwijfelen idd.
Dan is ze wel gematst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |