Snap ook echt niet waarom Wendy er niet gewoon op een normale manier wat van zegt. Normaal heeft juist zij daar niet zoveel moeite mee. Kom op Wendy moven met die meidquote:Op donderdag 20 april 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk.....
Ik denk dat ze zich voorbereid op manager zijn, maar het zal haar niet helpenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk.....
ik vind dat het vertrek van Wanda ook positief voor de sfeer is geweestquote:Op donderdag 20 april 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleszeggend dat gelijk na de opeenvolgende exits van eerst KimK en daarna Mexx de algehele sfeer binnen die muren in positieve zin omsloeg. Heel erg duidelijk waarneembaar toen vond ik. Zij waren vanwege hun valse karakter dominant voor de gevoelstemperatuur binnen zo'n kleine community. Moet je nagaan beiden niet eens geëlimineerd aangezien er amper eliminaties zijn. Het was echt serieus opvallend om te zien hoe twee van zulke weggestuurde feeksen de hele dynamiek binnen zo'n groep deden veranderen. En niet omdat ze er waren maar juist omdat ze er dus niet meer waren.
Is het ook. Japser weer iets meer mengen in de groep, maar begint nu met Sasha hetzelfde gedrag te vertonen als het begin met Wandaquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind dat het vertrek van Wanda ook positief voor de sfeer is geweest
Toneelhaakje...quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:03 schreef Shrien het volgende:
Jeff tegen Zowie: ik ben niet zo’n fan van de FEBO.
Zou dom van hem zijn, want wat ik meekreeg uit Wanda’s antwoorden op de socials wil zij Jappie best zien en kijken hoe t gaat (nu ze Ivor kwijt is) na z’n exitquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het ook. Japser weer iets meer mengen in de groep, maar begint nu met Sasha hetzelfde gedrag te vertonen als het begin met Wanda
Ik vind het wel leuk, om te kijken wat Bern ermee doet. Hij loopt al met de ziel onder de arm, maar blijft zijn mond houdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Zou dom van hem zijn, want wat ik meekreeg uit Wanda’s antwoorden op de socials wil zij Jappie best zien en kijken hoe t gaat (nu ze Ivor kwijt is) na z’n exit
Haha ja ok true het wordt tijd dat hij of wat manser en zichtbaarder wordt of lekker huiswaarts keertquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, om te kijken wat Bern ermee doet. Hij loopt al met de ziel onder de arm, maar blijft zijn mond houden
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steedsquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha ja ok true het wordt tijd dat hij of wat manser en zichtbaarder wordt of lekker huiswaarts keert
Wie kiest hij naast Sasha? Ik vind het al lastig om te benoemen met wie hij verder echt wat heeft. Maybe was dat een beetje met Wanda maar veel verder kom ik nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steeds
Voor zulke mensen heb ik geen zwak. van het begin af aan zat hij aan Sasha vastgeplakt en had amper contact met anderen en wilde geen geld uit geven uit de pot. altijd op rood, Nu wil meneer een viool, gaat nog steeds voor alles op rood, alleen niet voor zijn eigen viool. Zeer egoïstisch en vooral dom, hij is totaal door de mand gevallen bij mijquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steeds
is ook zo,maar tochquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor zulke mensen heb ik geen zwak. van het begin af aan zat hij aan Sasha vastgeplakt en had amper contact met anderen en wilde geen geld uit geven uit de pot. altijd op rood, Nu wil meneer een viool, gaat nog steeds voor alles op rood, alleen niet voor zijn eigen viool. Zeer egoïstisch en vooral dom, hij is totaal door de mand gevallen bij mij
En morgen is alles weer anders. Niets is zeker in deze RLS, alleen dat het vreselijk boring isquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Erik verteld Babette dat ze niet meer op de nominatielijst staat, Erik ook niet meer bij groep Babette.
Ik begrijp dat het een spel is, maar dat je dat spel wilt spelen met een dombo als Zoe, dat begrijp ik dan weer niet. En ze gooit iedereen voor de bus, ook Wendy, al eerder in het spel. Eerder kon ik haar ngo redelijk hebben (voor GJ) maar vind het een nare manier van het spel spelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat Babette geen pijn in haar kaken heeft van het ouwedeuren..... echt niet normaal meer.
Ze heeft zich vandaag bij behoorlijk wat mensen geprobeerd in te likken, zichzelf veilig te stellen voor de komende nominatie.
Ik vraag me af hoeveel mensen ze eigenlijk onder/voor de bus gegooid heeft.... (de helft van wat ze zegt/fluistert versta je niet)
mss omdat ze Zoe kan overheersen en ze weet dat Zoe een stoker is en die positief over haar blijft praten tegen de andere groep.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het een spel is, maar dat je dat spel wilt spelen met een dombo als Zoe, dat begrijp ik dan weer niet. En ze gooit iedereen voor de bus, ook Wendy, al eerder in het spel. Eerder kon ik haar ngo redelijk hebben (voor GJ) maar vind het een nare manier van het spel spelen
Huh, loop jij achter, bij mij hebben ze het over het verdienspel van vanmiddagquote:
ja klopt, nu ook 2 slaapstreams. Jeff had het over de oempa loempa van vanmiddag en meteen SW. Daarvoor ging het over de verdienopdracht van vanmiddagquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:25 schreef Thorelf het volgende:
hahaha vreemd ging naar andere stream en nu 2x slaap streams.....zag echt babette met erik net had niet in de gate dat het geen live meer was
Al haar gedragingen hebben niet eens met de eerstvolgende eliminatieronde te maken maar is een tactiek die ze al hanteert vanaf de start. Daar waar anderen in de keuken staan gaat zijzelf met, wie dan ook maar beschikbaar, terug naar zijn/haar kindertijd. Ze is daar heel bedreven in en dat is gewoonweg razendknap te noemen waarna diegene jou daarna (on)bewust dankbaar is. Daarnaast kun je met haar ongedwongen joviaal lullen en lachen dus krijg je een opeenstapeling van 'charmes'.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat Babette geen pijn in haar kaken heeft van het ouwedeuren..... echt niet normaal meer.
Ze heeft zich vandaag bij behoorlijk wat mensen geprobeerd in te likken, zichzelf veilig te stellen voor de komende nominatie.
Ik vraag me af hoeveel mensen ze eigenlijk onder/voor de bus gegooid heeft.... (de helft van wat ze zegt/fluistert versta je niet)
Ik vraag mij af hoe ze dat gaat doen als ze niet kan tellen. DIe komen dik in de minquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich voorbereid op manager zijn, maar het zal haar niet helpen
Alles kan veranderen, wat ze in het begin zeggen klopt op het moment van de eliminatie niet meerquote:Op vrijdag 21 april 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Er is weer een hoop geronsel voor de eliminatie...
Niet geinig waar Marciano en Babette mee bezig zijn...
Maar dit ga je natuurlijk steeds meer krijgen dat ze elkaar voor de bus gooien... er moet er 1 overblijven...
Goedemorgen....quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze dat gaat doen als ze niet kan tellen. DIe komen dik in de minals zij manager is
Ja inderdaad het wisselt constant...quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles kan veranderen, wat ze in het begin zeggen klopt op het moment van de eliminatie niet meer![]()
Marciano en Babette zijn beide achterbaks, maar dat zien we al langer.
IK ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaat doen en of ze hulp gaat accepteren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Haar handje wordt natuurlijk vast gehouden door Babette en Wendy... als ze het mocht worden.
Ze weet zelf denk ik ook wel dat ze het zonder hulp niet redt.... of ze vraagt Isaac...quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaat doen en of ze hulp gaat accepteren.
Dat kan ook nog, dat zie ik eerder gebeurenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze weet zelf denk ik ook wel dat ze het zonder hulp niet redt.... of ze vraagt Isaac...
Die kans is groot aanwezig...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, dat zie ik eerder gebeuren
Ben ook benieuwd waar het allemaal toe leidt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
gdm![]()
zooi als manager gaat ramp, worden maar de big boss ice zal haar wel komen helpenen dat vind zooi alleen maar fijn , ze willen per se iemand van hun kant voor manager, hebben ze nog altijd overwicht en de macht.hoorde jef gisteren zeggen desnoods doen we trukje van vorige maand nog eens
babs weet niet waar die nee bezig is , wil mi van 2 walletjes eten
zijn precies meerde groepjes nu , team ice , team oudjes en co
Dan zit JW de hele dag op kantoor te geilen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:12 schreef engine het volgende:
Doe maar Euniceheeft ze ook geen tijd meer om jw de hele dag op te geilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |