abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208846643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk..... o|O
Snap ook echt niet waarom Wendy er niet gewoon op een normale manier wat van zegt. Normaal heeft juist zij daar niet zoveel moeite mee. Kom op Wendy moven met die meid
pi_208846672
Haha Jeff: ja, maar Erik wil nooit meer naar huis
pi_208846816
Zoe zit de hele dag al op kantoor bij Wendy. Fear of missing out.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208846833
Jeff tegen Zowie: ik ben niet zo’n fan van de FEBO. :D
pi_208846843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk..... o|O
Ik denk dat ze zich voorbereid op manager zijn, maar het zal haar niet helpen
if it's meant to be, it will be
pi_208846851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Eigenlijk is alleszeggend dat gelijk na de opeenvolgende exits van eerst KimK en daarna Mexx de algehele sfeer binnen die muren in positieve zin omsloeg. Heel erg duidelijk waarneembaar toen vond ik. Zij waren vanwege hun valse karakter dominant voor de gevoelstemperatuur binnen zo'n kleine community. Moet je nagaan beiden niet eens geëlimineerd aangezien er amper eliminaties zijn. Het was echt serieus opvallend om te zien hoe twee van zulke weggestuurde feeksen de hele dynamiek binnen zo'n groep deden veranderen. En niet omdat ze er waren maar juist omdat ze er dus niet meer waren.
ik vind dat het vertrek van Wanda ook positief voor de sfeer is geweest
pi_208846866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:05 schreef Thorelf het volgende:

[..]
ik vind dat het vertrek van Wanda ook positief voor de sfeer is geweest
Is het ook. Japser weer iets meer mengen in de groep, maar begint nu met Sasha hetzelfde gedrag te vertonen als het begin met Wanda
pi_208846868
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:03 schreef Shrien het volgende:
Jeff tegen Zowie: ik ben niet zo’n fan van de FEBO. :D
Toneelhaakje...
Allemaal cabaretteketet!
pi_208846877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Is het ook. Japser weer iets meer mengen in de groep, maar begint nu met Sasha hetzelfde gedrag te vertonen als het begin met Wanda
Zou dom van hem zijn, want wat ik meekreeg uit Wanda’s antwoorden op de socials wil zij Jappie best zien en kijken hoe t gaat (nu ze Ivor kwijt is) na z’n exit
pi_208846888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:07 schreef Sociologica het volgende:

[..]
Zou dom van hem zijn, want wat ik meekreeg uit Wanda’s antwoorden op de socials wil zij Jappie best zien en kijken hoe t gaat (nu ze Ivor kwijt is) na z’n exit
Ik vind het wel leuk, om te kijken wat Bern ermee doet. Hij loopt al met de ziel onder de arm, maar blijft zijn mond houden
pi_208846917
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik vind het wel leuk, om te kijken wat Bern ermee doet. Hij loopt al met de ziel onder de arm, maar blijft zijn mond houden
Haha ja ok true het wordt tijd dat hij of wat manser en zichtbaarder wordt of lekker huiswaarts keert
pi_208846921
Ik mis sommige ex-bewoners. :'(
Aan het typen...
pi_208846952
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:11 schreef Sociologica het volgende:

[..]
Haha ja ok true het wordt tijd dat hij of wat manser en zichtbaarder wordt of lekker huiswaarts keert
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steeds
pi_208846978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Thorelf het volgende:

[..]
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steeds
Wie kiest hij naast Sasha? Ik vind het al lastig om te benoemen met wie hij verder echt wat heeft. Maybe was dat een beetje met Wanda maar veel verder kom ik niet
pi_208846992
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Voor zulke mensen heb ik geen zwak. van het begin af aan zat hij aan Sasha vastgeplakt en had amper contact met anderen en wilde geen geld uit geven uit de pot. altijd op rood, Nu wil meneer een viool, gaat nog steeds voor alles op rood, alleen niet voor zijn eigen viool. Zeer egoïstisch en vooral dom, hij is totaal door de mand gevallen bij mij
pi_208847007
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Voor zulke mensen heb ik geen zwak. van het begin af aan zat hij aan Sasha vastgeplakt en had amper contact met anderen en wilde geen geld uit geven uit de pot. altijd op rood, Nu wil meneer een viool, gaat nog steeds voor alles op rood, alleen niet voor zijn eigen viool. Zeer egoïstisch en vooral dom, hij is totaal door de mand gevallen bij mij
is ook zo,maar toch
pi_208847090
nu naar Erik en Babet in gesprek
pi_208847108
Nu zitten ze samen GJ de hemel in te prijzen :O
pi_208847141
Erik verteld een geheim aan Babet, ze staat niet meer bij hun groepje op de lijst om te nomineren
pi_208847144
Erik verteld Babette dat ze niet meer op de nominatielijst staat, Erik ook niet meer bij groep Babette.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208847152
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Erik verteld Babette dat ze niet meer op de nominatielijst staat, Erik ook niet meer bij groep Babette.
En morgen is alles weer anders. Niets is zeker in deze RLS, alleen dat het vreselijk boring is
pi_208847169
Dat Babette geen pijn in haar kaken heeft van het ouwedeuren..... echt niet normaal meer.
Ze heeft zich vandaag bij behoorlijk wat mensen geprobeerd in te likken, zichzelf veilig te stellen voor de komende nominatie.
Ik vraag me af hoeveel mensen ze eigenlijk onder/voor de bus gegooid heeft.... (de helft van wat ze zegt/fluistert versta je niet)
pi_208847177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat Babette geen pijn in haar kaken heeft van het ouwedeuren..... echt niet normaal meer.
Ze heeft zich vandaag bij behoorlijk wat mensen geprobeerd in te likken, zichzelf veilig te stellen voor de komende nominatie.
Ik vraag me af hoeveel mensen ze eigenlijk onder/voor de bus gegooid heeft.... (de helft van wat ze zegt/fluistert versta je niet)
Ik begrijp dat het een spel is, maar dat je dat spel wilt spelen met een dombo als Zoe, dat begrijp ik dan weer niet. En ze gooit iedereen voor de bus, ook Wendy, al eerder in het spel. Eerder kon ik haar ngo redelijk hebben (voor GJ) maar vind het een nare manier van het spel spelen
pi_208847187
is dit echt, Erik gaat zijn nest in en we krijgen slaapstream, terwijl er nog mensen buiten zitten. Dit programma doet er alles aan om kijkers weg te jagen
pi_208847190
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik begrijp dat het een spel is, maar dat je dat spel wilt spelen met een dombo als Zoe, dat begrijp ik dan weer niet. En ze gooit iedereen voor de bus, ook Wendy, al eerder in het spel. Eerder kon ik haar ngo redelijk hebben (voor GJ) maar vind het een nare manier van het spel spelen
mss omdat ze Zoe kan overheersen en ze weet dat Zoe een stoker is en die positief over haar blijft praten tegen de andere groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')