Ik zat gisteren op zijn insta te kijken. Dan zie je een heel andere kerel. Met kort haar zag hij er goed uitquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet zo gezien of gemist waarschijnlijk... ik vind het een schatje maar voor mij een beetje onzichtbaar.
Dat is niet echt komisch iemand laten schrikken eigenlijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatst liet hij Mori schrikken
Helemaal in een deuk lachen ze
Ze heeft een lange b roek aan, dat zien we niet vaakquote:
Beetje ondergesneeuwd omdat hij een rustig type isquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op zijn insta te kijken. Dan zie je een heel andere kerel. Met kort haar zag hij er goed uit
Ooh dat wil ik ook wel eens zien..quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op zijn insta te kijken. Dan zie je een heel andere kerel. Met kort haar zag hij er goed uit
Hij heeft een prachtige bos haar, alleen hij verzorgd het niet echt goed.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik ook wel eens zien..
Geen ideequote:
Koude kop...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Isaac ook wakker, met zijn petjeop en onderbroek aan loopt hij de badkamer in. Snap dat petje dan niet zo
Allebei zijn kop en kopje goed ingepaktquote:
Ik wil weten wat er in staat.. zei Sasha nou: weer een reden om naar huis gestuurd te worden?quote:
Ik verstond het niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er in staat.. zei Sasha nou: weer een reden om naar huis gestuurd te worden?
Sas denkt het allemaal wel te wetenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstond het niet helemaal goed.Hoorde wel dat het uitstel van executie was en het zielig voor hem was
Geluid is zo bagger af en toe.. hij staat voluit hier zo irritant...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstond het niet helemaal goed.Hoorde wel dat het uitstel van executie was en het zielig voor hem was
Ja zet net de koptelefoon op, maar Sas onder de douche met kletterend water was niet echt goed te verstaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geluid is zo bagger af en toe.. hij staat voluit hier zo irritant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |