Even wat blikkies koud zettenquote:
Ik hoorde hem van de week op TV dat lachje van hem gakgakgakgakgakgakgakquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik schrik gewoon als Imadidin ineens praat.... dan denk ik....ooh ja hij is er ook nog...
Daar ben ik nooit zo fan van, hou niet van mensen die zuipen en dronken/aangeschoten worden.quote:
Ooh ja.. dan moet er wel een biertje en een wijntje zijn...quote:
Haha... gakgakgak..... is ook beetje sneu..quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week op TV dat lachje van hem gakgakgakgakgakgakgak![]()
Ik vind hem zo zielig overkomen hoe hij altijd achter Rupert staat als deze aan het praten is en hoe slaafs hij hem volgt als hij wegloopt
Ja ik vind het heel sneu altijd om hem te zien. ZO jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en niets van zichzelf laat zien.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... gakgakgak..... is ook beetje sneu..
Maar hij slingert wel overal lekker doorheen... maar ik snap wat je zegt..quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het heel sneu altijd om hem te zien. ZO jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en niets van zichzelf laat zien.
Vorige keer was er toch op hem gestemd samen met Estherquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar hij slingert wel overal lekker doorheen... maar ik snap wat je zegt..
zijn er nog een paar die dat doen , morrie ok geen kan om haar lachen met haar wandelen met jef dat is ook al , verdiend amper iets , en dan nog zooi die met haar gemoei , slibbert ook overal door en verdiend ook bijna niksquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar hij slingert wel overal lekker doorheen... maar ik snap wat je zegt..
moet ik nog eerst zien , zit geen eenheid meer in dat groepje, bern en sas neigen om op jef te gaan stemmenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch op hem gestemd samen met Esther
Ze willen nu Rupert er uit in de hoop dat Ima vanzelf vertrekt
Gisteren stemde ze nog met elkaar af om op Imadiddin en later op Rupert te gaan mocht er onverwachts een stemming komen. Tegen de tegengroep kunnen ze natuurlijk andere geluiden laten horen, bewust (denk ik)quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
moet ik nog eerst zien , zit geen eenheid meer in dat groepje, bern en sas neigen om op jef te gaan stemmen
Was hij niet genomineerd in de hoop zodat hij iemand weg kon stemmen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch op hem gestemd samen met Esther
Ze willen nu Rupert er uit in de hoop dat Ima vanzelf vertrekt
Sas heeft al weer hele andere zaken bekokstooft met Tiano in de kasquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren stemde ze nog met elkaar af om op Imadiddin en later op Rupert te gaan mocht er onverwachts een stemming komen. Tegen de tegengroep kunnen ze natuurlijk andere geluiden laten horen, bewust (denk ik)
Ima zie en hoor je steeds meerquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was hij niet genomineerd in de hoop zodat hij iemand weg kon stemmen...
Hij is eigenijk altijd onder de radar....
Ja dat ze Rupert kwijt willen snap ik... alhoewel ik altijd vreselijk om hem moet lachen... maar het is een slang..
We hebben allemaal onze zwakheden, ik ben ook gek op Moraima, zal het vreselijk jammer vinden als ze weg zou moeten.. en buiten dat er blijven straks alleen maar niks zeggende figuren over..quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn er nog een paar die dat doen , morrie ok geen kan om haar lachen met haar wandelen met jef dat is ook al , verdiend amper iets , en dan nog zooi die met haar gemoei , slibbert ook overal door en verdiend ook bijna niks
Ik heb dat nog niet zo gezien of gemist waarschijnlijk... ik vind het een schatje maar voor mij een beetje onzichtbaar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima zie en hoor je steeds meer
Ik vind hem wel leuk
En kan grappig uit de hoek komen
Laatst liet hij Mori schrikkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet zo gezien of gemist waarschijnlijk... ik vind het een schatje maar voor mij een beetje onzichtbaar.
ZOals ik al zei kan dat ook zijn om de tegenpartij op het verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas heeft al weer hele andere zaken bekokstooft met Tiano in de kas
Wat er nu van gaat komen is de vraag
Vind haar ook leuk voor het programma. Maar speltechnisch gezien mag ze van mij weg. Ze voegt daaraan niets toequote:Op vrijdag 21 april 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze zwakheden, ik ben ook gek op Moraima, zal het vreselijk jammer vinden als ze weg zou moeten.. en buiten dat er blijven straks alleen maar niks zeggende figuren over..
Haar oefeningen zoquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is ook wakker.. wat heeft ze vandaag in petto, behalve kroelie woelie doen met JW
Ja zie je, dat krijg ik dan weer niet mee...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatst liet hij Mori schrikken
Helemaal in een deuk lachen ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |