Ik kan wel lachen om die twee hoe ze om elkaar heen draaien.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:12 schreef engine het volgende:
Doe maar Euniceheeft ze ook geen tijd meer om jw de hele dag op te geilen.
en zijn kratjes bier erdoor te drukkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zit JW de hele dag op kantoor te geilen...
Ik ook, kan de humor er wel van inzien...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om die twee hoe ze om elkaar heen draaien.
Hebben ze meteen een plekjequote:Op vrijdag 21 april 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zit JW de hele dag op kantoor te geilen...
Oh jawel maar hoef het ook niet de hele dag te zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om die twee hoe ze om elkaar heen draaien.
Ik weet niet of Eunice zo beïnvloedbaar is hoor....quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
en zijn kratjes bier erdoor te drukken
De laatste tijd helemaal...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:20 schreef engine het volgende:
JW is beetje de superster van de show geworden. Al maanden hele dagen op stream te volgen.
ik kan sws eunice moeilijk peilenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Eunice zo beïnvloedbaar is hoor....
Uurtje herrie maken en dan zijn ze er ook klaar meequote:Op vrijdag 21 april 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat de muziekinstrumenten straks binnenkomen.. ik denk dat je knettergek wordt van die takkeherrie...
en dan bern als zijn viool er is goed wat oefenen zodat er paar knallende hoofdpijn krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Uurtje herrie maken en dan zijn ze er ook klaar mee
denk eerder saai dag , geen zoemer allichtquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️☕️
Ik ben gisteren te vroeg naar bed gegaan lees ik 😜
Vandaag zal er wel een hoop gebeuren want ik ben er vanmiddag niet.
Ik hoop het wel...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk....quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan bern als zijn viool er is goed wat oefenen zodat er paar knallende hoofdpijn krijgen
ZIen we ook niet de hele dagquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Oh jawel maar hoef het ook niet de hele dag te zien
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️☕️
Ik ben gisteren te vroeg naar bed gegaan lees ik 😜
Vandaag zal er wel een hoop gebeuren want ik ben er vanmiddag niet.
Dat vind ik dus van Babette, die is ook best heel veel op de streamquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:20 schreef engine het volgende:
JW is beetje de superster van de show geworden. Al maanden hele dagen op stream te volgen.
Geen jostie maar loodsiebandquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik schrik gewoon als Imadidin ineens praat.... dan denk ik....ooh ja hij is er ook nog...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIen we ook niet de hele dag![]()
We zien heel veel afwisseling, kaartende mensen, mensen die aan het djen zijn, of aan het roddelen, bondjes smeden kaarten, koken, slapen, wandelen, sporten, wandelen met Jeff en Moraima, kaarten en dan ook JW en Eunice en Bern En Sas of Jasper en Sas
Imadiddin is een beetje het achter geleven jongetje die zie je alleen als een schaduw achter Rupert aan hobbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |