En hoeveel zijn er verloren in de tussentijd?quote:
Bazen.quote:
Bedankt voor deze mededelingquote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk nu via een stream omdat kpn![]()
![]()
het niet meer doet.
Hoeveel seconden moet iedereen zich inhouden om niet te verklappen wat er gebeurt?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
het niet meer doet.
Ben ik dus niet de enige, had Feyenoord op de tablet erbij gepakt. Nu live op ESPN 2.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
het niet meer doet.
Alleen de scheids kan pingels gevenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord gaat zo nog een pingel weggeven
Geen flauw idee, ik hoop dat ik straks weer gewoon kan kijken, ik heb nu wel goed beeld, maar van het Russische commentaar begrijp ik niks.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel seconden moet iedereen zich inhouden om niet te verklappen wat er gebeurt?
Nederland beheerst het Mourinhon niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bijzonder nare wedstrijd is dit.
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige, had Feyenoord op de tablet erbij gepakt. Nu live op ESPN 2.
Teruggedraaidquote:
Ziggo Go laat met niet eens kijken zo naar.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmmm, bij mij Feyenoord, ik zal dus toch wel enige vertraging hebben.quote:
Het grappig zijn gaat je vandaag niet heel goed af. Ik zou even een afkoelperiode nemen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Oke Drizztquote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij Feyenoord, ik zal dus toch wel enige vertraging hebben.
'vandaag'quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het grappig zijn gaat je vandaag niet heel goed af. Ik zou even een afkoelperiode nemen.
Dank hiervoorquote:Op donderdag 20 april 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Is hij ooit grappig geweest?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het grappig zijn gaat je vandaag niet heel goed af. Ik zou even een afkoelperiode nemen.
Toch een en al leugens dus maakt niet uitquote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik hoop dat ik straks weer gewoon kan kijken, ik heb nu wel goed beeld, maar van het Russische commentaar begrijp ik niks.
PSVquote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen wie moet AZ eigenlijk in de semi?
West Ham, dus we zijn voor West Ham.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Feyenoord heeft alles onder controle?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nederland beheerst het Mourinhon niet.
West Hamquote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overdrijf niet zo verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord speelt verschrikkelijk naief
Geen tegenstander waar ik een semi van krijg in ieder geval.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heropen het feedback-topic wel evenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo verschrikkelijk.
Of Gentquote:Op donderdag 20 april 2023 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
West Ham, dus we zijn voor West Ham.
Ziedend.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga jij maar stukjes tekst over balletje trappen schrijven studentje.
Ik ben het met Stijn eens hoor. Ik vind je ook een debielquote:Op donderdag 20 april 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo dan!quote:Op donderdag 20 april 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte maat!quote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik was vergeten m'n vaatwasser aan te zetten
Nu zal ik thee moeten drinken uit een andere mok
Dat mag. Debieler dan jij bent zal echter nooit iemand lukken.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens hoor. Ik vind je ook een debiel
Die van mij is al klaar.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit geen sterke comeback.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat mag. Debieler dan jij bent zal echter nooit iemand lukken.
Dat staat Anderlecht in de Belgische competitie ook..quote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Zeer goed gedaan van AZ en lekker voor die oliedomme Belgen
En mensen maar blijven zeuren om die BeNeLiga en dat het Belgische voetbal toch echt net zo goed is als het voetbal in de eredivisie. Allemaal nonsens, de Belgische 'top'-clubs zouden in de eredivisie structureel in het rechterrijtje staan.
Ik vind Feyenoord juist primaquote:Op donderdag 20 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo verschrikkelijk.
Nee, West Ham heeft orde op zaken.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag binnenkort een ui kiezen voor Pietje Puk, voor een jaar! Nog ideen?quote:
Gelachen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heropen het feedback-topic wel even
Is hij daar weer de hele avond zoet mee
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een ui kiezen voor Pietje Puk, voor een jaar! Nog ideen?
Laatste fase zeker maar toen Frozen dat postte absoluut niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord juist prima
Er is nooit genoeg Nicki!quote:
Of ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad als vanavond.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef TLC het volgende:
Op hetzelfde kantoor van sbs9 denken ze nu
'hey waar zijn onze kijkers nu ??!!'
Waar maak jij die gifjes eigenlijk mee?quote:
Wondershare Filmora 12quote:Op donderdag 20 april 2023 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar maak jij die gifjes eigenlijk mee?
TV WINKELquote:Op donderdag 20 april 2023 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad als vanavond.
Aangezien bijna niemand ooit van die zender had gehoord, denk ik niet dat ze normaal echt topkijkcijfers hebben.
Mooie analyse picommpquote:Op donderdag 20 april 2023 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Als de schoolbel gaat en je komt net je school binnen, dan ben je toch te laat? Waarom juicht dat kind!?
Zilveruitje altijd lekkerquote:Op donderdag 20 april 2023 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een ui kiezen voor Pietje Puk, voor een jaar! Nog ideen?
wij leven met je meequote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
Indekken is in dit topic niet toegestaanquote:Op donderdag 20 april 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Toetertjes voor AZ.
Feyenoord gaat zometeen in de val trappen die de Spesjul Wan hep gezet.
Ik zal eens kijken, is het een beetje makkelijk?quote:
Jaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, is het een beetje makkelijk?
Ik snap niet wat hij zegt dus geen idee of het indekken is.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indekken is in dit topic niet toegestaan
Dat van in de val lopen snapte je toch wel?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij zegt dus geen idee of het indekken is.
Hij is wel sterk in het op resultaat spelen in dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Toetertjes voor AZ.
Feyenoord gaat zometeen in de val trappen die de Spesjul Wan hep gezet.
echt wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij zegt dus geen idee of het indekken is.
Ohquote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indekken is in dit topic niet toegestaan
Dat is ook niet aardigquote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je 'hont' zei hoop ik dat het regent.
Ja wat wat een wijfferquote:Op donderdag 20 april 2023 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Als wieffer nog speelt wint as Roma
Beste Tjacka, mijn goede vriend,quote:
sorry ik liet mij gaanquote:Op donderdag 20 april 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beste Tjacka, mijn goede vriend,
Ik hoop dat je mijn woorden vindt.
Je grapjes zijn vaak erg leuk,
Maar soms gaan ze een beetje te ver, in n keer een hele reeks.
Dus alsjeblieft, ik smeek je vriendelijk,
Probeer de grenzen niet te overschrijden zo onverstandig.
We blijven vrienden, dat zal altijd zo zijn,
Maar soms zijn grapjes gewoon niet fijn.
Dus Tjacka, lieve vriend van mij,
Stop alsjeblieft met die grappen voor een tijdje,
En als je ze weer maakt, houd het dan wat rustiger,
Want jouw vriendschap is voor mij heel waardevol, des te duurzamer.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 20 april 2023 22:11 schreef TLC het volgende:
Belgjes kunnen van 3 ploegen ineens naar 0 gaan
Vorige week ontsnapte hij ook al een soort van.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
Dit was een tweede geel voor Matsie Matsie
Prima wielrenner ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Luts is een geweldige voetballer.
Ajax bleef ook alleen maar voorzetten en lange ballen geven terwijl Union fysiek veel sterker was.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft Feyenoord denken een kopduel van Smalling te gaan winnen
Zijn naam.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft Feyenoord denken een kopduel van Smalling te gaan winnen
zo heel veel wordt er nou toch ook weer niet kansloos ingepompt?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax bleef ook alleen maar voorzetten en lange ballen geven terwijl Union fysiek veel sterker was.
Typisch Nederlands
Sorry, ik heb een stijve nek van het kijken naar Sevilla v United.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo heel veel wordt er nou toch ook weer niet kansloos ingepompt?
"Ons eigen spelletje blijven spelen en als dat niet lukt ook gewoon af en toe de lange bal"quote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax bleef ook alleen maar voorzetten en lange ballen geven terwijl Union fysiek veel sterker was.
Typisch Nederlands
ik wil wel in jou pompenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo heel veel wordt er nou toch ook weer niet kansloos ingepompt?
het is meer als alternatief als het 'normaal' niet lukt, zoals het hoort
geen probleemquote:Op donderdag 20 april 2023 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een stijve nek van het kijken naar Sevilla v United.
Dat is wel heel veelquote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
ik ga NU 3 eitjes in de eierkoker doen
Bedankt!quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
Ik pak zo een glas water.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
Feest.quote:
Ik wist niet dat er mensen waren die eierkokers oprecht gebruikte.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
@doordevilquote:
Zul je zien dat daar gewoon hetzelfde op staat.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik pak zo een glas water.
Net een tweede LP van Dark Side of the Moon binnengekregen na hopeloos communicatiewerk van bezorgbedrijf Cycloon.
Over 40 jaar zien we hier zo'n foto van een andere Fok!-coryfee-wordt-journalist @Alaphilippe_quote:
Ik ken niemand met een eierkoker.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die eierkokers oprecht gebruikte.
Roger waters is een totaalidiootquote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik pak zo een glas water.
Net een tweede LP van Dark Side of the Moon binnengekregen na hopeloos communicatiewerk van bezorgbedrijf Cycloon.
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Houd jij het Feyenoord topic in de gaten?
Toppunt van onnodigheden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een eierkoker.
Alleen een peniskoker?quote:
Die denkt als ik daar op duik ben ik zo weer een paar maanden OUT.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Bijlow leek te denken dat ie wel naast zou gaan
een pannetje geeft geen piepje als ze precies goed zijn hequote:Op donderdag 20 april 2023 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toppunt van onnodigheden.
Gewoon een pannetje en water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Goedenavond Chevy.quote:
Ik zag een mention-melding en ben toch enigszins teleurgesteld in deze post.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Over 40 jaar zien we hier zo'n foto van een andere Fok!-coryfee-wordt-journalist @:Alaphilippe_
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een pannetje geeft geen piepje als ze precies goed zijn he
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Einde tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hallo broquote:Op donderdag 20 april 2023 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Chevy.
Ik wil je wel vriendelijk vragen om hier Nederlands te spreken.
Nee dit kan niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Haar probleemquote:Op donderdag 20 april 2023 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jojoortje deelt uit in Feyenoord-topic
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
jaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?
Wie is er naast @onlogisch nog meer dan?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Het Feyenoord topic is ineens zeer grimmig.
Gelukkig houdt een capabele mod een oogje in het zeil.
Woudquote:Op donderdag 20 april 2023 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is er naast @:onlogisch nog meer dan?
Jij bent toch hier?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Nee sinds corona doe ik het zonderquote:Op donderdag 20 april 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
gebruik jij daar ook hulpmiddelen voor zoals wc papier of water?
quote:
De technologie lijkt haast geen grenzen meer te kennenquote:
ja met je handen kan ookquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Gelukkig werk ik morgen thuis, dus ik kan een half uurtje langer blijven liggenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ wordt dit een diep in de nacht?
Hoelaat moet jij morgen op?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik merk toch dat ik kijk als een neutrale kijker en ga straks wegzappen.
Wat een gedrocht
Door "Koeman".quote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die Mats werd al het Nederlands elftal ingepraat door "bepaalde mensen"
hij heeft er al gespeeldquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Internetheldenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Wel lekker relaxed idd, laptop op schoot in bedquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik morgen thuis, dus ik kan een half uurtje langer blijven liggen
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ wordt dit een diep in de nacht?
Akkoord.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.
Had hij maar een piepje die afging als er actie nodig is.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef aTypisch het volgende:
ggmm is sinds zijn focus op de studie er niet meer helemaal bij hier op de foks
je ziet dat hij zelfs met een extra assistent het niet meer onder controle heeft
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.
Hoe zou het zijn met de kat van GGMM?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had hij maar een piepje die afging als er actie nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |