Die denkt als ik daar op duik ben ik zo weer een paar maanden OUT.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Bijlow leek te denken dat ie wel naast zou gaan
een pannetje geeft geen piepje als ze precies goed zijn hequote:Op donderdag 20 april 2023 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toppunt van onnodigheden.
Gewoon een pannetje en water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Goedenavond Chevy.quote:
Ik zag een mention-melding en ben toch enigszins teleurgesteld in deze post.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Over 40 jaar zien we hier zo'n foto van een andere Fok!-coryfee-wordt-journalist @:Alaphilippe_
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een pannetje geeft geen piepje als ze precies goed zijn he
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Einde tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hallo broquote:Op donderdag 20 april 2023 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Chevy.
Ik wil je wel vriendelijk vragen om hier Nederlands te spreken.
Nee dit kan niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Haar probleemquote:Op donderdag 20 april 2023 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jojoortje deelt uit in Feyenoord-topic
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
jaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?
Wie is er naast @onlogisch nog meer dan?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Het Feyenoord topic is ineens zeer grimmig.
Gelukkig houdt een capabele mod een oogje in het zeil.
Woudquote:Op donderdag 20 april 2023 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is er naast @:onlogisch nog meer dan?
Jij bent toch hier?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Nee sinds corona doe ik het zonderquote:Op donderdag 20 april 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
gebruik jij daar ook hulpmiddelen voor zoals wc papier of water?
quote:
De technologie lijkt haast geen grenzen meer te kennenquote:
ja met je handen kan ookquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Gelukkig werk ik morgen thuis, dus ik kan een half uurtje langer blijven liggenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ wordt dit een diep in de nacht?
Hoelaat moet jij morgen op?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik merk toch dat ik kijk als een neutrale kijker en ga straks wegzappen.
Wat een gedrocht
Door "Koeman".quote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Die Mats werd al het Nederlands elftal ingepraat door "bepaalde mensen"
hij heeft er al gespeeldquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Internetheldenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
Wel lekker relaxed idd, laptop op schoot in bedquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik morgen thuis, dus ik kan een half uurtje langer blijven liggen
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ wordt dit een diep in de nacht?
Akkoord.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.
Had hij maar een piepje die afging als er actie nodig is.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef aTypisch het volgende:
ggmm is sinds zijn focus op de studie er niet meer helemaal bij hier op de foks
je ziet dat hij zelfs met een extra assistent het niet meer onder controle heeft
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.
Hoe zou het zijn met de kat van GGMM?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had hij maar een piepje die afging als er actie nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |