Dat is wel heel veelquote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
ik ga NU 3 eitjes in de eierkoker doen
Bedankt!quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
Spoilerquote:
Ik pak zo een glas water.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
Feest.quote:
Ik wist niet dat er mensen waren die eierkokers oprecht gebruikte.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
@doordevilquote:
Zul je zien dat daar gewoon hetzelfde op staat.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik pak zo een glas water.
Net een tweede LP van Dark Side of the Moon binnengekregen na hopeloos communicatiewerk van bezorgbedrijf Cycloon.
Over 40 jaar zien we hier zo'n foto van een andere Fok!-coryfee-wordt-journalist @Alaphilippe_quote:
Ik ken niemand met een eierkoker.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die eierkokers oprecht gebruikte.
Roger waters is een totaalidiootquote:Op donderdag 20 april 2023 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik pak zo een glas water.
Net een tweede LP van Dark Side of the Moon binnengekregen na hopeloos communicatiewerk van bezorgbedrijf Cycloon.
Ik noteer hetquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Houd jij het Feyenoord topic in de gaten?
Toppunt van onnodigheden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een eierkoker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |