Vorige week ontsnapte hij ook al een soort van.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
Dit was een tweede geel voor Matsie Matsie
Prima wielrenner ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Luts is een geweldige voetballer.
Ajax bleef ook alleen maar voorzetten en lange ballen geven terwijl Union fysiek veel sterker was.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft Feyenoord denken een kopduel van Smalling te gaan winnen
Zijn naam.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft Feyenoord denken een kopduel van Smalling te gaan winnen
zo heel veel wordt er nou toch ook weer niet kansloos ingepompt?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax bleef ook alleen maar voorzetten en lange ballen geven terwijl Union fysiek veel sterker was.
Typisch Nederlands
Sorry, ik heb een stijve nek van het kijken naar Sevilla v United.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo heel veel wordt er nou toch ook weer niet kansloos ingepompt?
"Ons eigen spelletje blijven spelen en als dat niet lukt ook gewoon af en toe de lange bal"quote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax bleef ook alleen maar voorzetten en lange ballen geven terwijl Union fysiek veel sterker was.
Typisch Nederlands
ik wil wel in jou pompenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo heel veel wordt er nou toch ook weer niet kansloos ingepompt?
het is meer als alternatief als het 'normaal' niet lukt, zoals het hoort
geen probleemquote:Op donderdag 20 april 2023 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een stijve nek van het kijken naar Sevilla v United.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |