Dat mag. Debieler dan jij bent zal echter nooit iemand lukken.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met Stijn eens hoor. Ik vind je ook een debiel
Die van mij is al klaar.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik was vergeten m'n vaatwasser aan te zetten
Nu zal ik thee moeten drinken uit een andere mok
Ik vind dit geen sterke comeback.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat mag. Debieler dan jij bent zal echter nooit iemand lukken.
Dat staat Anderlecht in de Belgische competitie ook..quote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Zeer goed gedaan van AZ en lekker voor die oliedomme Belgen
En mensen maar blijven zeuren om die BeNeLiga en dat het Belgische voetbal toch echt net zo goed is als het voetbal in de eredivisie. Allemaal nonsens, de Belgische 'top'-clubs zouden in de eredivisie structureel in het rechterrijtje staan.
Ik vind Feyenoord juist primaquote:Op donderdag 20 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo verschrikkelijk.
Nee, West Ham heeft orde op zaken.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bijzonder nare wedstrijd is dit.
Ik mag binnenkort een ui kiezen voor Pietje Puk, voor een jaar! Nog ideeën?quote:
Gelachen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heropen het feedback-topic wel even
Is hij daar weer de hele avond zoet mee
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een ui kiezen voor Pietje Puk, voor een jaar! Nog ideeën?
Laatste fase zeker maar toen Frozen dat postte absoluut niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord juist prima
Er is nooit genoeg Nicki!quote:
Of ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad als vanavond.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef TLC het volgende:
Op hetzelfde kantoor van sbs9 denken ze nu
'hey waar zijn onze kijkers nu ??!!'
Waar maak jij die gifjes eigenlijk mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |