Ja sorry dit was geen geslaagde actquote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm dit heb jij dus geactiveerd.
Dus Ten Hag is nu Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Vanaf nu hebben we het alleen nog over Roma - Feyenoord.
Martijn Meerdink lijkt me ook een type dat zijn andere zoon "Jizz" heeft genoemd.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mexx Meerdink die de penaltyserie afsluit. Wat mooi.
Alleen als je wint heb je vriendenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus Ten Hag is nu Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alkmaar is geen West-Friesland debiel
Twijfelgevalletje.quote:Hoewel de binnenstad van Alkmaar buiten de Westfriese Omringdijk valt, liggen enkele nieuwbouwwijken van die stad wel binnen West-Friesland*.
Daar is een ander topic voor.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus Ten Hag is nu Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?
Gohquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Tjacka het volgende:
Als we nu allemaal naar het Feyenoord topic gaan dan gaat HMF heel boos doen
Als het het al niet was ... dit gaat een grimmige pot wordenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef RipCity het volgende:
Huh wat is er bij feyenoord aan de hand???
Zeker, maar man man, Gimenez krijgt zo nog wel een echte tik neem ik aan. Kan ie echt janken.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel heel vreemde actie van assistent-coach daar. Er was niets aan de hand
Ingewikkeld allemaal hoor.quote:
Normaal alleen als een Amerikaanse juf een leerling wat 'bijles' geeftquote:
Zijn dialect is erger dan Noa lang dus ik zou het iets ingewikkelder zoeken. Quilindschy of zoquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Martijn Meerdink lijkt me ook een type dat zijn andere zoon "Jizz" heeft genoemd.
Dat was oscarwaardigquote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar man man, Gimenez krijgt zo nog wel een echte tik neem ik aan. Kan ie echt janken.
Zijn andere zoon heet Alquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Martijn Meerdink lijkt me ook een type dat zijn andere zoon "Jizz" heeft genoemd.
Okequote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Als er nog meer woorden zijn die ik niet meer mag gebruiken moet je ze maar even dmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |