Veronicaquote:Op donderdag 20 april 2023 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten AZ af te kijken en dan te gaan zoeken waar ze in godsnaam Feyenoord uitzenden.
espn4quote:Op donderdag 20 april 2023 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten AZ af te kijken en dan te gaan zoeken waar ze in godsnaam Feyenoord uitzenden.
Toen ze niet scoorden was het ook steeds buitenspel.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scoren ze een keer, is het buitenspel.
Alleen bij twijfelgevallen...dit is overduidelijk buitenspel.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is toch gewoon de regel om te wachten in dergelijke situaties?
Dan moet je naar KPDquote:
Nederlanders en strafschoppen is net zo'n goede combinatie als Rai Vloet en een rijbewijs.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
Kan Anderlecht zo goed strafschoppen nemen?
Valt wel meequote:Op donderdag 20 april 2023 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederlanders en strafschoppen is net zo'n goede combinatie als Rai Vloet en een rijbewijs.
Erg mooiquote:Op donderdag 20 april 2023 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ten Hag hype is ook wel voorbij.
Jawel, dat pakte tegen Argentinie ook geweldig uitquote:
Geniet er nog maar van.quote:
Nou nee, die rijdt straalbezopen een kind dood dus dat valt helemaal niet zo mee.quote:
Ik merk dat mijn ninja edit skills nog altijd niet op niveau zijn.quote:
Wel dat bekertje gewonnen wat zo te kopen is bij de Intertoysquote:Op donderdag 20 april 2023 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ten Hag hype is ook wel voorbij.
Blijven opbouwen met Harry.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
Maguire en De Gea
https://dubz.co/video/508ed0
Ik heb dat altijd een parodie op een voetballer gevondenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:20 schreef RipCity het volgende:
Lol Gini. ga lekker afbouwen bij Feyenoord ofzo.
Idd. Speelde ook standaard bagger in Oranje.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een parodie op een voetballer gevonden
Op de foto's die ik van Rome gezien heb is het al heel lang ingestort.quote:
@klaasweetalles had dit al voorspeld.quote:
In elk geval die fonteinquote:Op donderdag 20 april 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van Rome gezien heb is het al heel lang ingestort.
Dat kan.quote:
Kennerquote:Op donderdag 20 april 2023 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Klaasweetalles had dit al voorspeld.
Wie laat zich niet koeienerenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:22 schreef Coco het volgende:
Betekenis 'koeiig'
Je hebt gezocht op het woord: koeiig.
koeiig 1wie eine Kuh: koeiige ogen Kuhaugen
Maar dat is opbouwenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:20 schreef RipCity het volgende:
Lol Gini. ga lekker afbouwen bij Feyenoord ofzo.
Schreeuw niet zoquote:Op donderdag 20 april 2023 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLASSIEKE DONDERDAGAVOND PINGELAVOND
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:22 schreef Coco het volgende:
Betekenis 'koeiig'
Je hebt gezocht op het woord: koeiig.
koeiig 1wie eine Kuh: koeiige ogen Kuhaugen
De keeper was fantastisch de vorige keerquote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Tjacka het volgende:
Kan Anderlecht zo goed strafschoppen nemen?
Zie m'n n na laatste notequote:Op donderdag 20 april 2023 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100 kilo overgewicht in 1 plaatje
Ik zou ze allemaal doenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had Cillessen nog gestopt.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bart Verbruggen penaltykiller om vervolgens dramatisch ingeschoten strafschoppen te zien. ESPN-goden.
#bodypositivityquote:Op donderdag 20 april 2023 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt best mee op de meest linker na.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
West-Friesland he, daar is alles kutquote:
Hopelijk is AZ snel afgelopen, dan zit ik niet meer te twijfelen of dit soort opmerkingen over AZ of over Feyenoord gaanquote:Op donderdag 20 april 2023 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is niet lastig om te beoordelen commentator
Wordt az uitgezonden dan?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is AZ snel afgelopen, dan zit ik niet meer te twijfelen of dit soort opmerkingen over AZ of over Feyenoord gaan
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
West-Friesland he, daar is alles kut
Op campingzender-B.quote:
sbs9quote:
Alkmaar is geen West-Friesland debielquote:Op donderdag 20 april 2023 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
West-Friesland he, daar is alles kut
sbs69quote:Op donderdag 20 april 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het roer om bij mij?
Oh 9 ik wist geeneens dat het bestond.
Verdienen beide eigenlijk geen halve finale, maar toch maar duimen voor AZquote:Op donderdag 20 april 2023 21:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Jammer hoor AZ eruit. Daar gaat een potentile cofficintenstrijd met Frankrijk.
Dit is geil. No homo.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Feyenoord laat zich meeslepen in het zuigende gedrag van Roma
Ik moest ook zoeken (zie eerdere posts hierover)quote:Op donderdag 20 april 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het roer om bij mij?
Oh 9 ik wist geeneens dat het bestond.
@-XOR- loopt blijkbaar graag met zijn domheid te koop.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alkmaar is geen West-Friesland debiel
Alle jongeren zitten aan het andere uiteinde.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:30 schreef GGMM het volgende:
Het stadion vol met ouderen en huisvrouwen juicht
Wedstrijd: AZ-Anderlecht
Doe niet zo negatief.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
AZ zal nu wel missen en dan is het wel ongeveer klaar.
Doe geen @Mexicanobakker aubquote:Op donderdag 20 april 2023 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
AZ zal nu wel missen en dan is het wel ongeveer klaar.
Driessen is een levensgenieterquote:Op donderdag 20 april 2023 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Dit is wel heel mooi genomen hoor'
Ik kan niet tegen penalties.quote:
Wat is dit voor een nieuwe act?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AZ GAAT DOOR DAT KAN NU NIET MEER FOUT
Wedstrijd: AZ-Anderlecht
Dit is geen act, is een verzoek van mij om verwarring in het topic te voorkomen.quote:
Hoi Davy!quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey maat
Leuk dat je er weer eens bent
Hallo kameraden. Wat fijn dat AZ door is!quote:
is net een rode kaart gevallenquote:
Vind ik leuk!quote:
@GGMM dit heb jij dus geactiveerd.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik schakel nu over naar Roma-Feyenoord
Wedstrijd: Roma-Feyenoord
assistent van Morinhoquote:
Ja sorry dit was geen geslaagde actquote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm dit heb jij dus geactiveerd.
Dus Ten Hag is nu Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Vanaf nu hebben we het alleen nog over Roma - Feyenoord.
Martijn Meerdink lijkt me ook een type dat zijn andere zoon "Jizz" heeft genoemd.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mexx Meerdink die de penaltyserie afsluit. Wat mooi.
Alleen als je wint heb je vriendenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus Ten Hag is nu Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alkmaar is geen West-Friesland debiel
Twijfelgevalletje.quote:Hoewel de binnenstad van Alkmaar buiten de Westfriese Omringdijk valt, liggen enkele nieuwbouwwijken van die stad wel binnen West-Friesland*.
Daar is een ander topic voor.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus Ten Hag is nu Hij Die Niet Genoemd Mag Worden?
Gohquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Tjacka het volgende:
Als we nu allemaal naar het Feyenoord topic gaan dan gaat HMF heel boos doen
Als het het al niet was ... dit gaat een grimmige pot wordenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef RipCity het volgende:
Huh wat is er bij feyenoord aan de hand???
Zeker, maar man man, Gimenez krijgt zo nog wel een echte tik neem ik aan. Kan ie echt janken.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel heel vreemde actie van assistent-coach daar. Er was niets aan de hand
Ingewikkeld allemaal hoor.quote:
Normaal alleen als een Amerikaanse juf een leerling wat 'bijles' geeftquote:
Zijn dialect is erger dan Noa lang dus ik zou het iets ingewikkelder zoeken. Quilindschy of zoquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Martijn Meerdink lijkt me ook een type dat zijn andere zoon "Jizz" heeft genoemd.
Dat was oscarwaardigquote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar man man, Gimenez krijgt zo nog wel een echte tik neem ik aan. Kan ie echt janken.
Zijn andere zoon heet Alquote:Op donderdag 20 april 2023 21:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Martijn Meerdink lijkt me ook een type dat zijn andere zoon "Jizz" heeft genoemd.
Okequote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Als er nog meer woorden zijn die ik niet meer mag gebruiken moet je ze maar even dmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |