Wondershare Filmora 12quote:Op donderdag 20 april 2023 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar maak jij die gifjes eigenlijk mee?
TV WINKELquote:Op donderdag 20 april 2023 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad als vanavond.
Aangezien bijna niemand ooit van die zender had gehoord, denk ik niet dat ze normaal echt topkijkcijfers hebben.
Mooie analyse picommpquote:Op donderdag 20 april 2023 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Als de schoolbel gaat en je komt net je school binnen, dan ben je toch te laat? Waarom juicht dat kind!?
Zilveruitje altijd lekkerquote:Op donderdag 20 april 2023 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een ui kiezen voor Pietje Puk, voor een jaar! Nog ideeën?
wij leven met je meequote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik was vergeten m'n vaatwasser aan te zetten
Nu zal ik thee moeten drinken uit een andere mok
Indekken is in dit topic niet toegestaanquote:Op donderdag 20 april 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Toetertjes voor AZ.
Feyenoord gaat zometeen in de val trappen die de Spesjul Wan hep gezet.
Omdat je 'hont' zei hoop ik dat het regent.quote:
Ik zal eens kijken, is het een beetje makkelijk?quote:
Jaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, is het een beetje makkelijk?
Ik snap niet wat hij zegt dus geen idee of het indekken is.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indekken is in dit topic niet toegestaan
Dat van in de val lopen snapte je toch wel?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij zegt dus geen idee of het indekken is.
Hij is wel sterk in het op resultaat spelen in dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Toetertjes voor AZ.
Feyenoord gaat zometeen in de val trappen die de Spesjul Wan hep gezet.
echt wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij zegt dus geen idee of het indekken is.
Ohquote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indekken is in dit topic niet toegestaan
Dat is ook niet aardigquote:Op donderdag 20 april 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je 'hont' zei hoop ik dat het regent.
Moet je maar normaal doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |