En hoeveel zijn er verloren in de tussentijd?quote:
Bazen.quote:
Bedankt voor deze mededelingquote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk nu via een stream omdat kpn![]()
![]()
het niet meer doet.
Hoeveel seconden moet iedereen zich inhouden om niet te verklappen wat er gebeurt?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
het niet meer doet.
Ben ik dus niet de enige, had Feyenoord op de tablet erbij gepakt. Nu live op ESPN 2.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
het niet meer doet.
Alleen de scheids kan pingels gevenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord gaat zo nog een pingel weggeven
Geen flauw idee, ik hoop dat ik straks weer gewoon kan kijken, ik heb nu wel goed beeld, maar van het Russische commentaar begrijp ik niks.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel seconden moet iedereen zich inhouden om niet te verklappen wat er gebeurt?
Nederland beheerst het Mourinhon niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bijzonder nare wedstrijd is dit.
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 20 april 2023 21:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige, had Feyenoord op de tablet erbij gepakt. Nu live op ESPN 2.
Teruggedraaidquote:
Ziggo Go laat met niet eens kijken zo naar.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bijzonder nare wedstrijd is dit.
Hmmm, bij mij Feyenoord, ik zal dus toch wel enige vertraging hebben.quote:
Het grappig zijn gaat je vandaag niet heel goed af. Ik zou even een afkoelperiode nemen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Oke Drizztquote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij Feyenoord, ik zal dus toch wel enige vertraging hebben.
'vandaag'quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het grappig zijn gaat je vandaag niet heel goed af. Ik zou even een afkoelperiode nemen.
Dank hiervoorquote:Op donderdag 20 april 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ESPN 2", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Veronica kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Is hij ooit grappig geweest?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het grappig zijn gaat je vandaag niet heel goed af. Ik zou even een afkoelperiode nemen.
Toch een en al leugens dus maakt niet uitquote:Op donderdag 20 april 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik hoop dat ik straks weer gewoon kan kijken, ik heb nu wel goed beeld, maar van het Russische commentaar begrijp ik niks.
PSVquote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen wie moet AZ eigenlijk in de semi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |