Badmintonquote:
Ze zijn vast aan het oefenen, omdat ze de afgelopen maanden op 1 punt een camera vast konden zetten met klaverjassen en D&D'enquote:
Wat een prachtige kans om het te leren kennen!quote:
En hij meent het ook nog.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Erik ze zetten zichzelf volkomen voor gek
weeeeer over die 9 ton![]()
![]()
Dat doen ze toch ookquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Erik ze zetten zichzelf volkomen voor gek
weeeeer over die 9 ton![]()
![]()
JW stond al te dansenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:37 schreef Flow3r het volgende:
JW laat Eunice zitten met Erik![]()
Erik raast nog even door over groen en rood maar Eunice geeft geen sjoege
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook
Allemaal onzinnige troep kopen. Niemand is nog bezig met die afspraak maar dat was wel de afspraak.
x groenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
Massagetafel
zweetpakken
koptelefoons
en een massagegun
aah 60 ik hoorde iets van 160quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Massagetafel 95,95 van marktplaats
2 nieuwe koptelefoons 44 euro per stuk
zweetpakken, 45 euro p. persoon
massagegun 60 euro
Broodnodig allemaalquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Massagetafel 95,95 van marktplaats
2 nieuwe koptelefoons 44 euro per stuk
zweetpakken, 45 euro p. persoon
massagegun 60 euro
Koopje dus.quote:
Was een mooie van Wendy.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
Janet wil weten wie het opgegooid heeft
tis te veel
maar ze wil wel schilderen
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Janet: "Zweetpakken?! Ga je maar 10x opdrukken heb je ook een zweetpak"
Marciano: "Janet, toen jij zegt ik wil schilderen hoorde je mensen ook niet wat roepen he?"
Janet: "Nee weet ik"
Marciano: "Nou dan ook niet egoïstisch doen"
Ja er is nu een soort momentum dat ze allerlei achterlijke shit aanschaffen. Mij prima hoor, die pot mag leeg, maar achterlijk is het wel.quote:
Groen.quote:
En ze zij er tochbingegaan om 1 miljoen te winnen er was toen nog geen spraken van dit soort dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook
Allemaal onzinnige troep kopen. Niemand is nog bezig met die afspraak maar dat was wel de afspraak.
Die pot moet helemaal leeg.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zij er tochbingegaan om 1 miljoen te winnen er was toen nog geen spraken van dit soort dingen te doen.
Ze hebben als groep afgesproken dat ze niet onder de 900k zouden gaan. Dat die afspraak niet stand ging houden wist ik ook wel maar dat is niet mijn probleem, dat was de afspraak.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zij er tochbingegaan om 1 miljoen te winnen er was toen nog geen spraken van dit soort dingen te doen.
Op deze manier gaat die pot nog niet eens een klein beetje leeg want x1 zet echt geen zoden aan de dijk hoorquote:
Ik wacht op de Rolex stelling.Dat tikt leuk aan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op deze manier kan die pot nog niet eens een klein beetje leeg want x1 zet echt geen zoden aan de dijk hoor
Ja dat weet ik. Dat hebben ze ook afgesproken maar afspraken daar is een dikke vinger naar elkaar want ze doen toch wat ze willen. Zo te horen begint de verveling daar toe te slaan. Het is moeilijk om je de hele dag bezig te houden moet niets. Ik vermoed dat ze wat te horen hebben gekregen over de hele dag kaartenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben als groep afgesproken dat ze niet onder de 900k zouden gaan. Dat die afspraak niet stand ging houden wist ik ook wel maar dat is niet mijn probleem, dat was de afspraak.
Ik vind het vooral heel gek dat de bewoners die het er niet mee eens zijn afgeschilderd worden als halvegaren.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja er is nu een soort momentum dat ze allerlei achterlijke shit aanschaffen. Mij prima hoor, die pot mag leeg, maar achterlijk is het wel.
Best leerzaam deze streams.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zweetpakken nog nooit van gehoord 🙈
Ik snap dat ook niet zo. De een zit daar voor de winst en de ander weer voor de ervaring en ik neem aan dat ze dat echt wel van elkaar wetenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel gek dat de bewoners die het er niet mee eens zijn afgeschilderd worden als halvegaren.
ze kunnen beter gewoon een paar regenpakken van de action halen, heb je hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zweetpakken nog nooit van gehoord 🙈
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat stukken beter met een masagetafel en een masage gun.
Dat kan ik wel verklarenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel gek dat de bewoners die het er niet mee eens zijn afgeschilderd worden als halvegaren.
Ze hebben al een massagetafelquote:
Zo'n gun lijkt me helemaal niks, heb even gegoogeldquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat stukken beter met een masagetafel en een masage gun.
Maakt niet uit,als het er maar is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo'n gun lijkt me helemaal niks, heb even gegoogeld
Ja maar werkt tochquote:
Een grapje. Rolex.quote:
Deze wilde ik maken.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef Flow3r het volgende:
ik wil ook wel een Rupertje thuis![]()
[ afbeelding ]
Rupi is geen ecktequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
MInder prettig aan Ice te zien![]()
[ afbeelding ]
Liever Esther?quote:
die was helemaal verschrikkelijkquote:
Maar misschien krijgt ie een happy endingquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was helemaal verschrikkelijk
mijn vader is sportmasseur
maar die gebruikt geen ellebogen
en tenzij Rupie nu op Ice gaat staan is het ook geen thaise massage
ik hoop het voor hemquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar misschien krijgt ie een happy ending
Daar zijn speeltjes voor te krijgen.Doe even een stelling.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop het voor hem
ice vroeg zich laatst al af of hij het nog wel deed
een penispomp?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn speeltjes voor te krijgen.Doe even een stelling.![]()
![]()
ze wordt nog eens enthousiast ook nogquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : Moraima gezellig effe een avondwandelingetje
Moraima: heb je je koffie op dan ?
misschien moet tiano een massage aanbiedenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft Babs aan het pingpongen gekregen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet tiano een massage aanbiedenHij zorgt wel dat hij zelf tegen de deur aan staat, hoeft ie het minst te lopen als hij de bal mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja en nu hebben ze 300p/p dus kunnen ze heel wat kopen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef HopScotch het volgende:
Een persoonlijk budget/zakgeld/zalando is echt funest voor een manager. Hele dagen op kantoor zitten kijken hoe andere mensen shoppen, dat was in de maand van Kenzy ook al zo. Vreselijk.
Mirthe mag niet meer retourneren,dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu hebben ze 300p/p dus kunnen ze heel wat kopen.
Ben blij dat ik niet luisterquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Morrie : die conjo van de groep is Bern
Jeff : eerst Kenzy aanpakken, die ga ik eerst mentaal slopen
Stoer weer van Jeffquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Nee he, gaan we dat ook weer maanden horenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
we mogen Jeff en Mori wandelingen niet meer leuk vinden blijkbaarquote:
Nee hij gaat Bern mentaal slopen maar 'die opgezwollen schijf van vijf' moet er eerst uit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
we mogen Jeff en Mori wandelingen niet meer leuk vinden blijkbaar
ja wat was dat ineens ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
zooi in de kas
janet boos
pleurt dingen naar buiten
Ice
ongekend
Vast hilarisch en geweldig.quote:
Werd ook wel tijd denk ikquote:
Wie denkt Mori dat ze isquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
die moet je op de plek zetten
Mori over Kenzi
die moet niet zo tegen mij praten he
Ah werkt dat zoquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : first you get the money, then u get the respect, then the women
Je wijsheid uit een maffiafilm halen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : first you get the money, then u get the respect, then the women
Dat zou een smerige naaistreek zijn van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:38 schreef HopScotch het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als ze Kenzy er op zetten, zij de proef wint, Jeff er uit stemt en er zelf een week later uit stapt. Maar ik ben een van de heel weinigen denk ik.
Daarbij weet men ook dat ze er zelf uit wil over een klein maandje dus zullen ze wel weer een onmogelijke proef verzinnen.
ja wazig gesprek, ik pasquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Ice is weer eens niet te verstaan
hmmmsksksswaazzzz
maar edoch
Tja, karma is a bitch.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou een smerige naaistreek zijn van heb ik jou daar.
Ik zei al dat de kans dat ze die proef niet gaat halen groot is omdat ze er toch zelf uit gaat. Maar dat is slapjes en saai en veel te voorspelbaar.quote:
Bern er uit en zien hoe Sas zich gaat ontwikkelenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
Na Jerrold was Bern al Jeff’s missie
Zij maakt geen TV dus is het makkelijk om haar te lozen via een opdracht.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik zei al dat de kans dat ze die proef niet gaat halen groot is omdat ze er toch zelf uit gaat. Maar dat is slapjes en saai en veel te voorspelbaar.
Maar ontzettend saai met al zo weinig eliminaties.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij maakt geen TV dus is het makkelijk om haar te lozen via een opdracht.
Mja al zou ik dat wel liever andersom hebben tbh. Doe bitchy Sas er dan maar uit en zien hoe Bern misschien is loskomt en meer laat zien van zijn gedachtes uit de roast/comedyquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bern er uit en zien hoe Sas zich gaat ontwikkelen
Kenzyquote:
Klopt. Het was dan ook geen toeval dat Jeff in een week tijd Bern terechtwijst dat mensen niet verplicht zijn mee te doen aan de activiteit. Dat Jeff heel erg verdrietig en de hele avond uitdrukkingsloos naar de cabaretvoorstelling van Bern gekeken heeft. Dat Jeff een tegenstelling moet gooien op het moment dat Bern een stelling gooit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
Na Jerrold was Bern al Jeff’s missie
quote:
Ook goed maar ze willen niet op Sas, die ligt best redelijk in de groepquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:44 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Mja al zou ik dat wel liever andersom hebben tbh. Doe bitchy Sas er dan maar uit en zien hoe Bern misschien is loskomt en meer laat zien van zijn gedachtes uit de roast/comedy
vaak moet het plan aangepast vanwege Tianoquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]We zien het wel
Jerrold/Mirthe, Wanda, Kenzy, Bern zijn namen die hij sowieso vaker genoemd heeft. In de tussentijd is er oa. echt gestemd voor Berend, voor Sasha en voor Esther.
Net als bij de meesten veranderd het met de dag
hij vind bern sterke speler.dat hij maar eens probeert om bern te slopen , is al de 2 de keer dat hij dat roeptquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt. Het was dan ook geen toeval dat Jeff in een week tijd Bern terechtwijst dat mensen niet verplicht zijn mee te doen aan de activiteit. Dat Jeff heel erg verdrietig en de hele avond uitdrukkingsloos naar de cabaretvoorstelling van Bern gekeken heeft. Dat Jeff een tegenstelling moet gooien op het moment dat Bern een stelling gooit.
Ik weet niet of het verveling is maar iets in hem heeft besloten dat hij Bern moet slopen.
Dat zou heel mooi zijn. Ik teken er voor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:38 schreef HopScotch het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als ze Kenzy er op zetten, zij de proef wint, Jeff er uit stemt en er zelf een week later uit stapt. Maar ik ben een van de heel weinigen denk ik.
Daarbij weet men ook dat ze er zelf uit wil over een klein maandje dus zullen ze wel weer een onmogelijke proef verzinnen.
Gaat hem niet lukkenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij vind bern sterke speler.dat hij maar eens probeert om bern te slopen , is al de 2 de keer dat hij dat roept
Iedere masseur is/werkt anders....quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was helemaal verschrikkelijk
mijn vader is sportmasseur
maar die gebruikt geen ellebogen
en tenzij Rupie nu op Ice gaat staan is het ook geen thaise massage
tot zijn volgende dipquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
Jeff gaat door tot het bittere fucking eind. Hoe zwaar hij het ook nog zal krijgen.
Ice: hehe zo hoort het maat en niet anders
Jeff heeft vanmiddag over Kim gedroomd die wilde dat hij het afmaakt. Dat is een fucking teken come on.
Over een paar dagen weer janken dat hij naar huis wilquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
Jeff gaat door tot het bittere fucking eind. Hoe zwaar hij het ook nog zal krijgen.
Jeff heeft vanmiddag over Kim gedroomd die wilde dat hij het afmaakt. Dat is een fucking teken come on.
Vrijdag is dipdag...Meestalquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Over een paar dagen weer janken dat hij naar huis wil
Hij heeft dat 'gedroomd' in kamer 5 zeker....quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
nee niet uit zijn eigen,mss met eliminatiequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dan gaat ie vast weer klagen en dreigen met vertrek ja. Maar gaan zal hij niet
Vrijdag en als de shag op isquote:
Over 2 weken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En maandag is het een dipdag in de loods voor degenen die Jeff weg willen hebben, omdat hij gewoon blijft
Hond vloog hier uit de mand, had geluid over de boxenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen ze niet verplichten dat die lui kort van te voren even in de mic zeggen dat ze een pokkeherrie apparaat gaan aanzetten !?
Ja en toch wil ik dat niet voor de continuïteit van mijn kijken naar dit programma. Het is al weinig echt spektakel meer. Vervelend/onterecht gedrag of niet het is een vermakelijk figuurquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee niet uit zijn eigen,mss met eliminatie
Nee dan zijn we allemaal weer blij dat hij toch blijft...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En maandag is het een dipdag in de loods voor degenen die Jeff weg willen hebben, omdat hij gewoon blijft
Ik had het over de mensen in de loods, maar ja ik ben dan ook blij dat hij blijft, mits hij in goede doen isquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee dan zijn we allemaal weer blij dat hij toch blijft...![]()
Zo uit het niks ook!quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hond vloog hier uit de mand, had geluid over de boxen
Isaac vertrouw ik voor geen meter...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac probeert nu Marciano over te halen om op Kenzy te gaan
Haha hij doet wel z’n best is hard aan het werk. Zelfs Janet bro… als je puur naar die positie kijkt. Ik zou zelf zeggen ook nog hč je weet het hč je hoofd staat erop man. Ik zou dat echt nog zeggen ook gewoon manquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac probeert nu Marciano over te halen om op Kenzy te gaan
Tot nu toe ga ik uit van de week, dus de maandag waarin de nieuwe manager wordt gekozen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik verwacht hem eigenlijk eerder
1 mei dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu toe ga ik uit van de week, dus de maandag waarin de nieuwe manager wordt gekozen.
omdat dat altijd zo is geweest, ik vermoed dat er langzaam maar zeker dingen gaan veranderen. Net als er nu meer spellen komen in de weekquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu toe ga ik uit van de week, dus de maandag waarin de nieuwe manager wordt gekozen.
teken ik voor , dan morrie of zoe eruit danquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:11 schreef Verida het volgende:
En ze zijn maar weer bezig met wie ze op de stip gaan zetten.
Ik hoop dat de Febo weer iets anders heeft verzonnen wat betreft de eliminatie. Iets met een proef en degene met het minste resultaat eruit. Dan hebben ze als bewoners helemaal niets in te brengen over de eliminatie
en dan kan dan een fysieke of een mentale proef zijn wat mij betreft.
Die is vrij onzichtbaar. Ook een tactiek.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:15 schreef Sociologica het volgende:
Mis ik hem steeds of is Jasper vrij onzichtbaar?
Is het een evenement?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
@:Deisyy Zet je dit even in de agenda
Daar was dat briefje toch niet voor nodig?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano en Isaac over het ding dat Sasha en Kenzy zaterdag hadden.
Isaac legt uit. Sorry, ga het echt niet letterlijk doen bij die man, is niet te doen. Blijkbaar heeft er een tijdje terug een briefje in de kas gelegen waarop stond dat Wanda en Jasper gezoend hadden. Toen een van beiden naar dat briefje refereerde zei de ander iets van 'oh waarop stond dat Jappie en Wanda gezoend hadden'? Waarop de ander pissed werd als in 'hoe kun je dat nou hardop zeggen, je bent toch haar vriendin? nou weet heel Nederland het'
Geen idee wie wie in dit verhaal is, want ... Isaac.
Weten ze niet dat iedereen gevolgd wordt door allemaal camera's?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano en Isaac over het ding dat Sasha en Kenzy zaterdag hadden.
Isaac legt uit. Sorry, ga het echt niet letterlijk doen bij die man, is niet te doen. Blijkbaar heeft er een tijdje terug een briefje in de kas gelegen waarop stond dat Wanda en Jasper gezoend hadden. Toen een van beiden naar dat briefje refereerde zei de ander iets van 'oh waarop stond dat Jappie en Wanda gezoend hadden'? Waarop de ander pissed werd als in 'hoe kun je dat nou hardop zeggen, je bent toch haar vriendin? nou weet heel Nederland het'
Geen idee wie wie in dit verhaal is, want ... Isaac.
Ja maar,dat zenden ze toch niet uit?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze niet dat iedereen gevolgd wordt door allemaal camera's?
Als Jeff eruit zou gaan is het zeker een evenementquote:
In hun contract staat dat er iemand uit gaat door eliminatie en dat zij gaan stemmen wie de eliminatie moet uitvoerenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:11 schreef Verida het volgende:
En ze zijn maar weer bezig met wie ze op de stip gaan zetten.
Ik hoop dat de Febo weer iets anders heeft verzonnen wat betreft de eliminatie. Iets met een proef en degene met het minste resultaat eruit. Dan hebben ze als bewoners helemaal niets in te brengen over de eliminatie
en dan kan dan een fysieke of een mentale proef zijn wat mij betreft.
edit, kan ook nog dat degene die de proef het beste doet, er iemand uit mag sturen
Kunnen we mods ook elimineren?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Jeff eruit zou gaan is het zeker een evenement
Neuh, is ook de eerste keer dat ik over dat briefje hoor eigenlijk, maar Marciano wist wel precies welk briefje Isaac bedoelde.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was dat briefje toch niet voor nodig?
Helaas voor jou en alle haters.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Jeff eruit zou gaan is het zeker een evenement
Maar het is allemaal niet wat het lijkt hoor en we zien met z'n allen dingen die er echt niet zijnquote:
ze mogen de regels gewoon veranderen als ze dat willen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
In hun contract staat dat er iemand uit gaat door eliminatie en dat zij gaan stemmen wie de eliminatie moet uitvoeren
Die springt gelijk met Jasper in bedquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bern er uit en zien hoe Sas zich gaat ontwikkelen
dat klopt maar denk niet dat ze deze regel snel veranderenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
z
[..]
ze mogen de regels gewoon veranderen als ze dat willen.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen we mods ook elimineren?
Hatersquote:
Zoals ze zojuist spraken lijkt het wel alsof op korte termijn een eliminatie volgtquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
En Zoe gooit heur haar nog even in de krul voordat ze naar bed gaat
Ik hoop nog steeds dat ze 's nachts eens de zoemer af laten gaan voor een eliminatiequote:Op dinsdag 18 april 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals ze zojuist spraken lijkt het wel alsof op korte termijn een eliminatie volgt
Hele nare man, die vol is van zichzelf en aldoor denigrerend doet over andere...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
JW vertelt trots zijn vreemdgangersverhalen aan Eunice.
Past prima bij Eunice wat dat betreft.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hele nare man, die vol is van zichzelf en aldoor denigrerend doet over andere...![]()
Maakt me niet uitquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hele nare man, die vol is van zichzelf en aldoor denigrerend doet over andere...![]()
Stick to the planquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt me niet uit
Tis wat uttis
En nog meer van die nietszeggende oneliners.
Vissen naar complimenten....quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Eunie gaat wel heel erg snel![]()
Tering , en maar roepen dat JW te oud is en dat ze niet verliefd is
Wat een achterlijke vragen
En JW praat er graag over want zo laat ie merken dat ie felbegeerd isquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Eunie wil alles weten over de exen en vriendinnen van JW .. maar zegt weinig over zichzelf
[ afbeelding ]
Lekker politiek correct gelul.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Sas en Bern in de kas over Kenzy op stream 2.
Ze snappen dat ze kwaad bloed zet bij veel mensen daar, maar ze bedoelt het allemaal goed en ze heeft het fantastisch gedaan als manager. Mensen vergeten dat ze pas 24 is, 2 jaar jonger dan Zoe en haar behandelen ze allemaal heel anders. Bern zegt dat Zoe ook wel erg volwassen is voor haar doen. Sas is het er wel mee eens op sommige vlakken, maar er zit wel een verschil in op sommige vlakken.
Dat heeft Esther zeker geschrevenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, is ook de eerste keer dat ik over dat briefje hoor eigenlijk, maar Marciano wist wel precies welk briefje Isaac bedoelde.
en weer terug naar Eunice en JWquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Varen het volgende:
Bern is trots op wat hij tot nu toe van zichzelf heeft neergezet in de loods
😬quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en weer terug naar Eunice en JW![]()
[ afbeelding ]
Als ze klaar is met Jeff, moet ze lekker naar huisje toe samen met die droeftoeter van je.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha is klaar met Jeff, ze snapte de bedoeling niet van zijn uitbrander naar Kenzy.
Na een soundlock zegt Bern dat hij hoopt op bijval ergens, dat iemand kan bevestigen dat zij niet degenen zijn die gek geworden zijn daar. Er zijn er nog maar een paar die ook af en toe op rood willen gaan staan met stellingen. "Maar zijn wij nou de idioten dat we de prijzenpot nog fatsoenlijk willen benaderen of zegt heel Nederland waarom geef je niet gewoon het geld uit want denk je nou echt dat je gaat winnen ofzo."
Dat wordt nog watquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Sas gaat op Jeff stemmen, zijn gedrag is om te je schamen
[ afbeelding ]
Ik bespeurde net wel wat irritaties bij hemquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En JW praat er graag over want zo laat ie merken dat ie felbegeerd is
En terechtquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Varen het volgende:
Bern is trots op wat hij tot nu toe van zichzelf heeft neergezet in de loods
Het draait nog wel een paar keer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:59 schreef pingu66 het volgende:
Sas zou ook ooit op Martin stemmen..... heeft ze nooit gedaan
Hij heeft leuke activiteiten georganiseerd maar verder is het een nietszeggende laffe lul die conflicten uit de weg gaatquote:
Weet je wat het is met Bern. Ik geloof dat het best een aardige kerel kan zijn verder, maar het gaat om 1 miljoen* voor 1 winnaar maar het lijkt soms alsof hij had verwacht dat het een grote kumbaya my lord scouting yamboree zou zijn, alle pais en vree, allemaal gelijkgestemden. Nu pas komt hij tot de conclusie dat dat eigenlijk helemaal niet zo is.. Hij kan het beter bij programma's als dansmarathons houden denk ik..quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft leuke activiteiten georganiseerd maar verder is het een nietszeggende laffe lul die conflicten uit de weg gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind het een aardige kerel en dat kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft leuke activiteiten georganiseerd maar verder is het een nietszeggende laffe lul die conflicten uit de weg gaat
quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je wat het is met Bern. Ik geloof dat het best een aardige kerel kan zijn verder, maar het gaat om 1 miljoen* voor 1 winnaar maar het lijkt soms alsof hij had verwacht dat het een grote kumbaya my lord scouting yamboree zou zijn, alle pais en vree, allemaal gelijkgestemden. Nu pas komt hij tot de conclusie dat dat eigenlijk helemaal niet zo is.. Hij kan het beter bij programma's als dansmarathons houden denk ik..Dat is hij ook , niemand daar is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je wat het is met Bern. Ik geloof dat het best een aardige kerel kan zijn verder, maar het gaat om 1 miljoen* voor 1 winnaar maar het lijkt soms alsof hij had verwacht dat het een grote kumbaya my lord scouting yamboree zou zijn, alle pais en vree, allemaal gelijkgestemden. Nu pas komt hij tot de conclusie dat dat eigenlijk helemaal niet zo is.. Hij kan het beter bij programma's als dansmarathons houden denk ik..En na EJVJL moet hij zich aanmelden voor Ex on the beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De allerslechtste vond ik Manuelaquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is hij ook , niemand daar is slecht
Dat is hij ook ,maar hij is ook een beetje lafjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige kerel en dat kan ik wel waarderen.
Zie het nog niet gebeuren dat Sasha uit die zee komt gelopenquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En na EJVJL moet hij zich aanmelden voor Ex on the beach
Ik vind haar erg opdringerig en vervelend en nepquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:07 schreef pingu66 het volgende:
Wat is Eunice toch een vervelende gesprekspartner.
Die spoelt scheldend aan op het strandquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie het nog niet gebeuren dat Sasha uit die zee komt gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |