Past prima bij Eunice wat dat betreft.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hele nare man, die vol is van zichzelf en aldoor denigrerend doet over andere...![]()
Maakt me niet uitquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hele nare man, die vol is van zichzelf en aldoor denigrerend doet over andere...![]()
Stick to the planquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt me niet uit
Tis wat uttis
En nog meer van die nietszeggende oneliners.
Vissen naar complimenten....quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Eunie gaat wel heel erg snel![]()
Tering , en maar roepen dat JW te oud is en dat ze niet verliefd is
Wat een achterlijke vragen
En JW praat er graag over want zo laat ie merken dat ie felbegeerd isquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Eunie wil alles weten over de exen en vriendinnen van JW .. maar zegt weinig over zichzelf
[ afbeelding ]
Lekker politiek correct gelul.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Sas en Bern in de kas over Kenzy op stream 2.
Ze snappen dat ze kwaad bloed zet bij veel mensen daar, maar ze bedoelt het allemaal goed en ze heeft het fantastisch gedaan als manager. Mensen vergeten dat ze pas 24 is, 2 jaar jonger dan Zoe en haar behandelen ze allemaal heel anders. Bern zegt dat Zoe ook wel erg volwassen is voor haar doen. Sas is het er wel mee eens op sommige vlakken, maar er zit wel een verschil in op sommige vlakken.
Dat heeft Esther zeker geschrevenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, is ook de eerste keer dat ik over dat briefje hoor eigenlijk, maar Marciano wist wel precies welk briefje Isaac bedoelde.
en weer terug naar Eunice en JWquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Varen het volgende:
Bern is trots op wat hij tot nu toe van zichzelf heeft neergezet in de loods
😬quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en weer terug naar Eunice en JW![]()
[ afbeelding ]
Als ze klaar is met Jeff, moet ze lekker naar huisje toe samen met die droeftoeter van je.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha is klaar met Jeff, ze snapte de bedoeling niet van zijn uitbrander naar Kenzy.
Na een soundlock zegt Bern dat hij hoopt op bijval ergens, dat iemand kan bevestigen dat zij niet degenen zijn die gek geworden zijn daar. Er zijn er nog maar een paar die ook af en toe op rood willen gaan staan met stellingen. "Maar zijn wij nou de idioten dat we de prijzenpot nog fatsoenlijk willen benaderen of zegt heel Nederland waarom geef je niet gewoon het geld uit want denk je nou echt dat je gaat winnen ofzo."
Dat wordt nog watquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Sas gaat op Jeff stemmen, zijn gedrag is om te je schamen
[ afbeelding ]
Ik bespeurde net wel wat irritaties bij hemquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En JW praat er graag over want zo laat ie merken dat ie felbegeerd is
En terechtquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:50 schreef Varen het volgende:
Bern is trots op wat hij tot nu toe van zichzelf heeft neergezet in de loods
Het draait nog wel een paar keer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:59 schreef pingu66 het volgende:
Sas zou ook ooit op Martin stemmen..... heeft ze nooit gedaan
Hij heeft leuke activiteiten georganiseerd maar verder is het een nietszeggende laffe lul die conflicten uit de weg gaatquote:
Weet je wat het is met Bern. Ik geloof dat het best een aardige kerel kan zijn verder, maar het gaat om 1 miljoen* voor 1 winnaar maar het lijkt soms alsof hij had verwacht dat het een grote kumbaya my lord scouting yamboree zou zijn, alle pais en vree, allemaal gelijkgestemden. Nu pas komt hij tot de conclusie dat dat eigenlijk helemaal niet zo is.. Hij kan het beter bij programma's als dansmarathons houden denk ik..quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft leuke activiteiten georganiseerd maar verder is het een nietszeggende laffe lul die conflicten uit de weg gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vind het een aardige kerel en dat kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft leuke activiteiten georganiseerd maar verder is het een nietszeggende laffe lul die conflicten uit de weg gaat
quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je wat het is met Bern. Ik geloof dat het best een aardige kerel kan zijn verder, maar het gaat om 1 miljoen* voor 1 winnaar maar het lijkt soms alsof hij had verwacht dat het een grote kumbaya my lord scouting yamboree zou zijn, alle pais en vree, allemaal gelijkgestemden. Nu pas komt hij tot de conclusie dat dat eigenlijk helemaal niet zo is.. Hij kan het beter bij programma's als dansmarathons houden denk ik..Dat is hij ook , niemand daar is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je wat het is met Bern. Ik geloof dat het best een aardige kerel kan zijn verder, maar het gaat om 1 miljoen* voor 1 winnaar maar het lijkt soms alsof hij had verwacht dat het een grote kumbaya my lord scouting yamboree zou zijn, alle pais en vree, allemaal gelijkgestemden. Nu pas komt hij tot de conclusie dat dat eigenlijk helemaal niet zo is.. Hij kan het beter bij programma's als dansmarathons houden denk ik..En na EJVJL moet hij zich aanmelden voor Ex on the beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De allerslechtste vond ik Manuelaquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is hij ook , niemand daar is slecht
Dat is hij ook ,maar hij is ook een beetje lafjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige kerel en dat kan ik wel waarderen.
Zie het nog niet gebeuren dat Sasha uit die zee komt gelopenquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En na EJVJL moet hij zich aanmelden voor Ex on the beach
Ik vind haar erg opdringerig en vervelend en nepquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:07 schreef pingu66 het volgende:
Wat is Eunice toch een vervelende gesprekspartner.
Die spoelt scheldend aan op het strandquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie het nog niet gebeuren dat Sasha uit die zee komt gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |