Haha hij doet wel z’n best is hard aan het werk. Zelfs Janet bro… als je puur naar die positie kijkt. Ik zou zelf zeggen ook nog hè je weet het hè je hoofd staat erop man. Ik zou dat echt nog zeggen ook gewoon manquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac probeert nu Marciano over te halen om op Kenzy te gaan
Tot nu toe ga ik uit van de week, dus de maandag waarin de nieuwe manager wordt gekozen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik verwacht hem eigenlijk eerder
1 mei dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu toe ga ik uit van de week, dus de maandag waarin de nieuwe manager wordt gekozen.
omdat dat altijd zo is geweest, ik vermoed dat er langzaam maar zeker dingen gaan veranderen. Net als er nu meer spellen komen in de weekquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu toe ga ik uit van de week, dus de maandag waarin de nieuwe manager wordt gekozen.
teken ik voor , dan morrie of zoe eruit danquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:11 schreef Verida het volgende:
En ze zijn maar weer bezig met wie ze op de stip gaan zetten.
Ik hoop dat de Febo weer iets anders heeft verzonnen wat betreft de eliminatie. Iets met een proef en degene met het minste resultaat eruit. Dan hebben ze als bewoners helemaal niets in te brengen over de eliminatie
en dan kan dan een fysieke of een mentale proef zijn wat mij betreft.
Die is vrij onzichtbaar. Ook een tactiek.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:15 schreef Sociologica het volgende:
Mis ik hem steeds of is Jasper vrij onzichtbaar?
Is het een evenement?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
@:Deisyy Zet je dit even in de agenda
Daar was dat briefje toch niet voor nodig?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano en Isaac over het ding dat Sasha en Kenzy zaterdag hadden.
Isaac legt uit. Sorry, ga het echt niet letterlijk doen bij die man, is niet te doen. Blijkbaar heeft er een tijdje terug een briefje in de kas gelegen waarop stond dat Wanda en Jasper gezoend hadden. Toen een van beiden naar dat briefje refereerde zei de ander iets van 'oh waarop stond dat Jappie en Wanda gezoend hadden'? Waarop de ander pissed werd als in 'hoe kun je dat nou hardop zeggen, je bent toch haar vriendin? nou weet heel Nederland het'
Geen idee wie wie in dit verhaal is, want ... Isaac.
Weten ze niet dat iedereen gevolgd wordt door allemaal camera's?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano en Isaac over het ding dat Sasha en Kenzy zaterdag hadden.
Isaac legt uit. Sorry, ga het echt niet letterlijk doen bij die man, is niet te doen. Blijkbaar heeft er een tijdje terug een briefje in de kas gelegen waarop stond dat Wanda en Jasper gezoend hadden. Toen een van beiden naar dat briefje refereerde zei de ander iets van 'oh waarop stond dat Jappie en Wanda gezoend hadden'? Waarop de ander pissed werd als in 'hoe kun je dat nou hardop zeggen, je bent toch haar vriendin? nou weet heel Nederland het'
Geen idee wie wie in dit verhaal is, want ... Isaac.
Ja maar,dat zenden ze toch niet uit?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten ze niet dat iedereen gevolgd wordt door allemaal camera's?
Als Jeff eruit zou gaan is het zeker een evenementquote:
In hun contract staat dat er iemand uit gaat door eliminatie en dat zij gaan stemmen wie de eliminatie moet uitvoerenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:11 schreef Verida het volgende:
En ze zijn maar weer bezig met wie ze op de stip gaan zetten.
Ik hoop dat de Febo weer iets anders heeft verzonnen wat betreft de eliminatie. Iets met een proef en degene met het minste resultaat eruit. Dan hebben ze als bewoners helemaal niets in te brengen over de eliminatie
en dan kan dan een fysieke of een mentale proef zijn wat mij betreft.
edit, kan ook nog dat degene die de proef het beste doet, er iemand uit mag sturen
Kunnen we mods ook elimineren?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Jeff eruit zou gaan is het zeker een evenement
Neuh, is ook de eerste keer dat ik over dat briefje hoor eigenlijk, maar Marciano wist wel precies welk briefje Isaac bedoelde.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was dat briefje toch niet voor nodig?
Helaas voor jou en alle haters.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Jeff eruit zou gaan is het zeker een evenement
Maar het is allemaal niet wat het lijkt hoor en we zien met z'n allen dingen die er echt niet zijnquote:
ze mogen de regels gewoon veranderen als ze dat willen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
In hun contract staat dat er iemand uit gaat door eliminatie en dat zij gaan stemmen wie de eliminatie moet uitvoeren
Die springt gelijk met Jasper in bedquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bern er uit en zien hoe Sas zich gaat ontwikkelen
dat klopt maar denk niet dat ze deze regel snel veranderenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
z
[..]
ze mogen de regels gewoon veranderen als ze dat willen.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen we mods ook elimineren?
Hatersquote:
Zoals ze zojuist spraken lijkt het wel alsof op korte termijn een eliminatie volgtquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
En Zoe gooit heur haar nog even in de krul voordat ze naar bed gaat
Ik hoop nog steeds dat ze 's nachts eens de zoemer af laten gaan voor een eliminatiequote:Op dinsdag 18 april 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals ze zojuist spraken lijkt het wel alsof op korte termijn een eliminatie volgt
Hele nare man, die vol is van zichzelf en aldoor denigrerend doet over andere...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
JW vertelt trots zijn vreemdgangersverhalen aan Eunice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |