Jeff en Mori wandelingquote:
Ben blij dat ik niet luisterquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Morrie : die conjo van de groep is Bern
Jeff : eerst Kenzy aanpakken, die ga ik eerst mentaal slopen
Stoer weer van Jeffquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Nee he, gaan we dat ook weer maanden horenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
we mogen Jeff en Mori wandelingen niet meer leuk vinden blijkbaarquote:
Nee hij gaat Bern mentaal slopen maar 'die opgezwollen schijf van vijf' moet er eerst uit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
we mogen Jeff en Mori wandelingen niet meer leuk vinden blijkbaar
ja wat was dat ineens ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
zooi in de kas
janet boos
pleurt dingen naar buiten
Ice
ongekend
Vast hilarisch en geweldig.quote:
Werd ook wel tijd denk ikquote:
Wie denkt Mori dat ze isquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
die moet je op de plek zetten
Mori over Kenzi
die moet niet zo tegen mij praten he
Ah werkt dat zoquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : first you get the money, then u get the respect, then the women
Je wijsheid uit een maffiafilm halen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : first you get the money, then u get the respect, then the women
Dat zou een smerige naaistreek zijn van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:38 schreef HopScotch het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als ze Kenzy er op zetten, zij de proef wint, Jeff er uit stemt en er zelf een week later uit stapt. Maar ik ben een van de heel weinigen denk ik.
Daarbij weet men ook dat ze er zelf uit wil over een klein maandje dus zullen ze wel weer een onmogelijke proef verzinnen.
ja wazig gesprek, ik pasquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Ice is weer eens niet te verstaan
hmmmsksksswaazzzz
maar edoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |