Koopje dus.quote:
Was een mooie van Wendy.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
Janet wil weten wie het opgegooid heeft
tis te veel
maar ze wil wel schilderen
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Janet: "Zweetpakken?! Ga je maar 10x opdrukken heb je ook een zweetpak"
Marciano: "Janet, toen jij zegt ik wil schilderen hoorde je mensen ook niet wat roepen he?"
Janet: "Nee weet ik"
Marciano: "Nou dan ook niet egoïstisch doen"
Ja er is nu een soort momentum dat ze allerlei achterlijke shit aanschaffen. Mij prima hoor, die pot mag leeg, maar achterlijk is het wel.quote:
Groen.quote:
En ze zij er tochbingegaan om 1 miljoen te winnen er was toen nog geen spraken van dit soort dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook
Allemaal onzinnige troep kopen. Niemand is nog bezig met die afspraak maar dat was wel de afspraak.
Die pot moet helemaal leeg.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zij er tochbingegaan om 1 miljoen te winnen er was toen nog geen spraken van dit soort dingen te doen.
Ze hebben als groep afgesproken dat ze niet onder de 900k zouden gaan. Dat die afspraak niet stand ging houden wist ik ook wel maar dat is niet mijn probleem, dat was de afspraak.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zij er tochbingegaan om 1 miljoen te winnen er was toen nog geen spraken van dit soort dingen te doen.
Op deze manier gaat die pot nog niet eens een klein beetje leeg want x1 zet echt geen zoden aan de dijk hoorquote:
Ik wacht op de Rolex stelling.Dat tikt leuk aan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op deze manier kan die pot nog niet eens een klein beetje leeg want x1 zet echt geen zoden aan de dijk hoor
Ja dat weet ik. Dat hebben ze ook afgesproken maar afspraken daar is een dikke vinger naar elkaar want ze doen toch wat ze willen. Zo te horen begint de verveling daar toe te slaan. Het is moeilijk om je de hele dag bezig te houden moet niets. Ik vermoed dat ze wat te horen hebben gekregen over de hele dag kaartenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben als groep afgesproken dat ze niet onder de 900k zouden gaan. Dat die afspraak niet stand ging houden wist ik ook wel maar dat is niet mijn probleem, dat was de afspraak.
Ik vind het vooral heel gek dat de bewoners die het er niet mee eens zijn afgeschilderd worden als halvegaren.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja er is nu een soort momentum dat ze allerlei achterlijke shit aanschaffen. Mij prima hoor, die pot mag leeg, maar achterlijk is het wel.
Best leerzaam deze streams.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zweetpakken nog nooit van gehoord 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |