Ik snap dat ook niet zo. De een zit daar voor de winst en de ander weer voor de ervaring en ik neem aan dat ze dat echt wel van elkaar wetenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel gek dat de bewoners die het er niet mee eens zijn afgeschilderd worden als halvegaren.
ze kunnen beter gewoon een paar regenpakken van de action halen, heb je hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zweetpakken nog nooit van gehoord 🙈
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat stukken beter met een masagetafel en een masage gun.
Dat kan ik wel verklarenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel gek dat de bewoners die het er niet mee eens zijn afgeschilderd worden als halvegaren.
Ze hebben al een massagetafelquote:
Zo'n gun lijkt me helemaal niks, heb even gegoogeldquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat stukken beter met een masagetafel en een masage gun.
Maakt niet uit,als het er maar is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo'n gun lijkt me helemaal niks, heb even gegoogeld
Ja maar werkt tochquote:
Een grapje. Rolex.quote:
Deze wilde ik maken.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef Flow3r het volgende:
ik wil ook wel een Rupertje thuis![]()
[ afbeelding ]
Rupi is geen ecktequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
MInder prettig aan Ice te zien![]()
[ afbeelding ]
Liever Esther?quote:
die was helemaal verschrikkelijkquote:
Maar misschien krijgt ie een happy endingquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was helemaal verschrikkelijk
mijn vader is sportmasseur
maar die gebruikt geen ellebogen
en tenzij Rupie nu op Ice gaat staan is het ook geen thaise massage
ik hoop het voor hemquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar misschien krijgt ie een happy ending
Daar zijn speeltjes voor te krijgen.Doe even een stelling.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop het voor hem
ice vroeg zich laatst al af of hij het nog wel deed
een penispomp?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn speeltjes voor te krijgen.Doe even een stelling.![]()
![]()
ze wordt nog eens enthousiast ook nogquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : Moraima gezellig effe een avondwandelingetje
Moraima: heb je je koffie op dan ?
misschien moet tiano een massage aanbiedenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft Babs aan het pingpongen gekregen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet tiano een massage aanbiedenHij zorgt wel dat hij zelf tegen de deur aan staat, hoeft ie het minst te lopen als hij de bal mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja en nu hebben ze 300p/p dus kunnen ze heel wat kopen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef HopScotch het volgende:
Een persoonlijk budget/zakgeld/zalando is echt funest voor een manager. Hele dagen op kantoor zitten kijken hoe andere mensen shoppen, dat was in de maand van Kenzy ook al zo. Vreselijk.
Mirthe mag niet meer retourneren,dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu hebben ze 300p/p dus kunnen ze heel wat kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |