Tja, karma is a bitch.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou een smerige naaistreek zijn van heb ik jou daar.
Ik zei al dat de kans dat ze die proef niet gaat halen groot is omdat ze er toch zelf uit gaat. Maar dat is slapjes en saai en veel te voorspelbaar.quote:
Bern er uit en zien hoe Sas zich gaat ontwikkelenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
Na Jerrold was Bern al Jeff’s missie
Zij maakt geen TV dus is het makkelijk om haar te lozen via een opdracht.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik zei al dat de kans dat ze die proef niet gaat halen groot is omdat ze er toch zelf uit gaat. Maar dat is slapjes en saai en veel te voorspelbaar.
Maar ontzettend saai met al zo weinig eliminaties.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij maakt geen TV dus is het makkelijk om haar te lozen via een opdracht.
Mja al zou ik dat wel liever andersom hebben tbh. Doe bitchy Sas er dan maar uit en zien hoe Bern misschien is loskomt en meer laat zien van zijn gedachtes uit de roast/comedyquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bern er uit en zien hoe Sas zich gaat ontwikkelen
Kenzyquote:
Klopt. Het was dan ook geen toeval dat Jeff in een week tijd Bern terechtwijst dat mensen niet verplicht zijn mee te doen aan de activiteit. Dat Jeff heel erg verdrietig en de hele avond uitdrukkingsloos naar de cabaretvoorstelling van Bern gekeken heeft. Dat Jeff een tegenstelling moet gooien op het moment dat Bern een stelling gooit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
Na Jerrold was Bern al Jeff’s missie
quote:
Ook goed maar ze willen niet op Sas, die ligt best redelijk in de groepquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:44 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Mja al zou ik dat wel liever andersom hebben tbh. Doe bitchy Sas er dan maar uit en zien hoe Bern misschien is loskomt en meer laat zien van zijn gedachtes uit de roast/comedy
vaak moet het plan aangepast vanwege Tianoquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]We zien het wel
Jerrold/Mirthe, Wanda, Kenzy, Bern zijn namen die hij sowieso vaker genoemd heeft. In de tussentijd is er oa. echt gestemd voor Berend, voor Sasha en voor Esther.
Net als bij de meesten veranderd het met de dag
hij vind bern sterke speler.dat hij maar eens probeert om bern te slopen , is al de 2 de keer dat hij dat roeptquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt. Het was dan ook geen toeval dat Jeff in een week tijd Bern terechtwijst dat mensen niet verplicht zijn mee te doen aan de activiteit. Dat Jeff heel erg verdrietig en de hele avond uitdrukkingsloos naar de cabaretvoorstelling van Bern gekeken heeft. Dat Jeff een tegenstelling moet gooien op het moment dat Bern een stelling gooit.
Ik weet niet of het verveling is maar iets in hem heeft besloten dat hij Bern moet slopen.
Dat zou heel mooi zijn. Ik teken er voor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:38 schreef HopScotch het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als ze Kenzy er op zetten, zij de proef wint, Jeff er uit stemt en er zelf een week later uit stapt. Maar ik ben een van de heel weinigen denk ik.
Daarbij weet men ook dat ze er zelf uit wil over een klein maandje dus zullen ze wel weer een onmogelijke proef verzinnen.
Gaat hem niet lukkenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij vind bern sterke speler.dat hij maar eens probeert om bern te slopen , is al de 2 de keer dat hij dat roept
Iedere masseur is/werkt anders....quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was helemaal verschrikkelijk
mijn vader is sportmasseur
maar die gebruikt geen ellebogen
en tenzij Rupie nu op Ice gaat staan is het ook geen thaise massage
tot zijn volgende dipquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
Jeff gaat door tot het bittere fucking eind. Hoe zwaar hij het ook nog zal krijgen.
Ice: hehe zo hoort het maat en niet anders
Jeff heeft vanmiddag over Kim gedroomd die wilde dat hij het afmaakt. Dat is een fucking teken come on.
Over een paar dagen weer janken dat hij naar huis wilquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
Jeff gaat door tot het bittere fucking eind. Hoe zwaar hij het ook nog zal krijgen.
Jeff heeft vanmiddag over Kim gedroomd die wilde dat hij het afmaakt. Dat is een fucking teken come on.
Vrijdag is dipdag...Meestalquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Over een paar dagen weer janken dat hij naar huis wil
Hij heeft dat 'gedroomd' in kamer 5 zeker....quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
nee niet uit zijn eigen,mss met eliminatiequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dan gaat ie vast weer klagen en dreigen met vertrek ja. Maar gaan zal hij niet
Vrijdag en als de shag op isquote:
Over 2 weken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En maandag is het een dipdag in de loods voor degenen die Jeff weg willen hebben, omdat hij gewoon blijft
Hond vloog hier uit de mand, had geluid over de boxenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen ze niet verplichten dat die lui kort van te voren even in de mic zeggen dat ze een pokkeherrie apparaat gaan aanzetten !?
Ja en toch wil ik dat niet voor de continuïteit van mijn kijken naar dit programma. Het is al weinig echt spektakel meer. Vervelend/onterecht gedrag of niet het is een vermakelijk figuurquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee niet uit zijn eigen,mss met eliminatie
Nee dan zijn we allemaal weer blij dat hij toch blijft...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En maandag is het een dipdag in de loods voor degenen die Jeff weg willen hebben, omdat hij gewoon blijft
Ik had het over de mensen in de loods, maar ja ik ben dan ook blij dat hij blijft, mits hij in goede doen isquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee dan zijn we allemaal weer blij dat hij toch blijft...![]()
Zo uit het niks ook!quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hond vloog hier uit de mand, had geluid over de boxen
Isaac vertrouw ik voor geen meter...quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac probeert nu Marciano over te halen om op Kenzy te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |