Zo'n mafklapper als Berend die tijdens z'n moment of shine ontbloot zijn eliminatie gaat spelen terwijl sloeg als kut op Dirkquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
Vraag me trouwens af of de reactie hetzelfde is als Moraima zo vrij zou zijn als kenzi qua kleding
'Iceboy, where are you?'quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
Er moet weer gekaart worden
Janet is de kaartclub bij elkaar aan het trommelen
Als de FEBO 1 ding moet doen is het die kaarten wegpleuren
Mooi!! Beter meteen duidelijkheid dan spelletjes spelen ten koste van de anderquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe meer ze daar binnen er over doordrammen hoe eerder ze afhaakt heb ik het gevoel.
En hier elke 6 dagen ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
Tiano gaat elke week naar de kapper thuis
Ja die stelling moet toch eerst nog aangenomen worden ? En nu wil iedereen ook zn eigen schilderij op nummer ..?!quote:
JW heeft maanden lang Esther aan het lijntje gehouden, vind het wel leuk om te zien, hoe Eunice hem nu aan het lijntje houd. Eunice daartegen is een gemeen vrouwtje met sluwe strekenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi!! Beter meteen duidelijkheid dan spelletjes spelen ten koste van de ander
Het is ook niet drammen maar iets wat eigenlijk altijd in sociale situaties' of in een groep gebeurd: je wordt aan de tand gevoeld ,mensen maken grapjes en hebben vragen
Dat is niet iets slechts , dat hoort er allemaal bij en zo is het bij vrijwel alle verliefde bewoners begonnen
Mensen maken daar nu eenmaal grappen over
En als je dáár al niet tegen kan dan zegt dat ook genoeg
Eunice is geen muurbloempje
Wat een complete bullshitquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW heeft maanden lang Esther aan het lijntje gehouden, vind het wel leuk om te zien, hoe Eunice hem nu aan het lijntje houd. Eunice daartegen is een gemeen vrouwtje met sluwe streken
JW is daarin zeker altijd duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
JW is altijd duidelijk tegen Esther geweest dat hij niets voor haar voelde , Esther had aan iedereen verteld dat ze verliefd was, behalve aan JW , hij kreeg het als laatste van haar te horen
Ongelofelijk hoie mensen alles verdraaien
Echt hoor, ongelofelijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW is daarin zeker altijd duidelijk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Druk aan het pompen met gewichten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deelt ie snoep uit om vriendjes te maken?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Wow wordt tijd dat jij een keer een andere rokje gaat aantrekken"
Zoe: "Weet ik, ja Zalando ik wacht!"
Maricano: "Kom op! Eerst deed je 3 keer per dag omkleden en nu loopt je al 2 weken in datzelfde ding rond"
Isaac: "Is het wel gewassen?"
Zoe: "Ik weet het! Ja is wel gewassen, maar luister, wat moet ik aan, ik heb alleen feestelijke shit hier, toch? We moeten zalandotje"
Zoe loopt weg, Erik komt binnen
Isaac (nog over Zoe): "Stinky"
Marciano: "Wat zoek je Erik?"
Isaac: "Goud?"
Erik: "Even een neuspulkje, ik moest hem effe kwijt maar ik wist niet waar ie was"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Vind ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die witte broek staat Kenzy wel leuk
Moet ik mijn beeld van een violist toch even gaan bijstellenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druk aan het pompen met gewichten.
Hoe hij dat brood ook vast houdt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Erik aan het eten, wat we natuurlijk weer uitgebreid moeten zien want dat is echt een wereldwonder...
Jeff disagreesquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die witte broek staat Kenzy wel leuk
Het/hij is 'apart'quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe hij dat brood ook vast houdt.
ja en precies tot aan de randjes gesmeerdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe hij dat brood ook vast houdt.
Ik vind dat heel bijzonder.quote:
Ja anders heeft hij een slechte dag...quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja en precies tot aan de randjes gesmeerd
gelijk hebben ze laat hem maar een keer voor het blok staanquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:16 schreef Silves het volgende:
Ze gaan allemaal op groen staan, maar willen wel dat de stelling van Bern als laatste komt..dat ze kunnen zien hoe hypocriet hij is..
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Veel beter die lunch, dat getrut met altijd die speciale dingen tussen de middag... en waarschijnlijk ook goedkoper..
Goeie Wendy...
gewoon een broodtafel en ieder pakt zn eigen brood ipv dat 18 borden klaar maken met een rauwe wrap met "gezond" slaquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Veel beter die lunch, dat getrut met altijd die speciale dingen tussen de middag... en waarschijnlijk ook goedkoper..
Goeie Wendy...
In de uitzending at ie een tot in de millimeter uitgestreken boterham met curry en geperfectioneerd met vruchtenhagelquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Erik aan het eten, wat we natuurlijk weer uitgebreid moeten zien want dat is echt een wereldwonder...
Maar dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de uitzending at ie een tot in de millimeter uitgestreken boterham met curry en geperfectioneerd met vruchtenhagel
Hierna komt ook nog het konthaarquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn kapster heeft nooit handschoentjes aan.
de eerste keer was een cracker afgelopen week was het een boterhamquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel.![]()
Was een cracker btw.
Standje 6?quote:
Nee die cracker was in een eerdere aflevering waarbij het zo extreem droog was dat ie er non-stop van ging hoestenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel.![]()
Was een cracker btw.
Ooh dat heb ik helemaal niet meegekregen.. maar ik zie het voor me..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??
Ooh dat heb ik helemaal niet meegekregen.. maar ik zie het voor me..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??
Perfect dit...quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon een broodtafel en ieder pakt zn eigen brood ipv dat 18 borden klaar maken met een rauwe wrap met "gezond" sla
Kenzy zou de inschrijving niet eens gehaald moeten hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Dus Kenzy hoeft niet zelf te gaan die gaan ze eruit schrijven
Kan ze eindelijk weer hetero wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe straks natuurlijk helemaal over de zeik als Kenzy er uit gestemd wordt, eerst Yerrold en nu weer een liefje van haar
Mirthe schijnt dat verklapt te hebben, Kenzy zou haar dat in vertrouwen verteld hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:28 schreef Silves het volgende:
Ze gaan op Kenzi, wie zei ooit hier of daar, dat ze zowiezo in juni weg ging?
Als je Mirthe iets in vertrouwen vertelt dan moet ze dat eerst bespreken met al die stemmen in haar hoofdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe schijnt dat verklapt te hebben, Kenzy zou haar dat in vertrouwen verteld hebben
Volgens mij ging dat om het Koningsdag budget??quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Mirthe speelt 1 groot toneelstuk..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe straks natuurlijk helemaal over de zeik als Kenzy er uit gestemd wordt, eerst Yerrold en nu weer een liefje van haar
Heeft tot nu toe, steeds het hoogste budget gekregen met alles, toen nog met Wanda steeds voor 130 tot 150 euro per keer, en dat voor rijst met soepgroente, en kebab met veel kaas..ja voor de gezonde variant.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om het Koningsdag budget??
Kan het fout hebben hoor
En daar kwam bij dat kenzi met alles minder kreeg
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:34 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
wel grappig. Jeff komt met tegenstellingen om Bern voor het blok te zetten en de hele club gaat aan ice vragen wat de bedoeling is
bro s gebruiken jef alleen maar als het hun uitkomtquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:37 schreef Harry het volgende:
Dat de bro's en hun volgelingen tegen de aangekondigde stem van Jeffrey (tegen Bern) in gaan, is ook wel een statement naar Jeffrey toe zeg!
Iets van, als Jasper zeker weet dat Wanda op hem wacht hij naar huis wil worden gestemd?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Maar er is ook iets met Jappie , gisteren tijdens het wandelen vertelde Erik Mirthe iets over Jappie
ik viel er half in heb niet alles gehoord
.Erik :'Maar dat dus'
Mirthe:'Zo hey, ik wist wel dat hij verdrietig was of nou ja verdrietig
Erik iets vaags over 'als je niets verder hoort dan blijft het bij plan A
Mirthe vond het gek dat ze dat nu pas hoorde en was erg teleurgesteld in Jappie, dat ze overal buiten is gehouden
Vaag gesprek
Jappie zei gisteren ook iets van stem op mijn koffer..tijdens het wachten in de kamer op de opdracht..zegt dat iedereen op hem moet stemmen, maar ik denk dat dit weer bluf is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Maar er is ook iets met Jappie , gisteren tijdens het wandelen vertelde Erik Mirthe iets over Jappie
ik viel er half in heb niet alles gehoord
.Erik :'Maar dat dus'
Mirthe:'Zo hey, ik wist wel dat hij verdrietig was of nou ja verdrietig
Erik iets vaags over 'als je niets verder hoort dan blijft het bij plan A
Mirthe vond het gek dat ze dat nu pas hoorde en was erg teleurgesteld in Jappie, dat ze overal buiten is gehouden
Vaag gesprek
Ik weet het niet ,ik viel er echt half inquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets van, als Jasper zeker weet dat Wanda op hem wacht hij naar huis wil worden gestemd?
Je verslikt je nog een keer in het woord bullshitquote:
Precies, de groep moet eens het besef hebben dat ze 1 van die bro's naar huis moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bro s gebruiken jef alleen maar als het hun uitkomt
Ik denk dat Jappie weg wilquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Jappie zei gisteren ook iets van stem op mijn koffer..tijdens het wachten in de kamer op de opdracht..zegt dat iedereen op hem moet stemmen, maar ik denk dat dit weer bluf is.
Bern is een vreselijk gierig mannetje. Die moet je er niet bij hebben als je een beetje lol wil hebben daar. Verder spreekt hij zich nooit uit en doet hij dit bijna alleen achter iemands rug omdat hij zo "conflict vermijdend" is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?
Ik zie gewoon een gevoelige jongen die conflicten uit de weg gaat. Dit lijkt gewoon zijn karakter, daar is toch niks mis mee.
Even heel kort samengevat: Bern is not 'one of the boys' en snitcht al vanaf het begin op K4 heel slinks informatie doorquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?
Ik zie gewoon een gevoelige jongen die conflicten uit de weg gaat. Dit lijkt gewoon zijn karakter, daar is toch niks mis mee.
Bern doet mij een beetje denken aan Bas van Utopia. Weinig zeggend en zijn eigen ding doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even heel kort samengevat: Bern is not 'one of the boys' en snitcht al vanaf het begin op K4 heel slinks informatie door
Gewoon even die tondeuse in zijn oor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano en zijn haar. Je moet hem maar in je kappersstoel hebben zitten
Ja gooi het daar maar op,quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verslikt je nog een keer in het woord bullshit
en daar is niks mis meequote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern doet mij een beetje denken aan Bas van Utopia. Weinig zeggend en zijn eigen ding doen
Tondeuse op standje één zettenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon even die tondeuse in zijn oor.
Oeps sorry Bro.
die kapper van tiano moet engelengeduld hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon even die tondeuse in zijn oor.
Oeps sorry Bro.
Ik heb niets tegen Bern. En Van mij hoeft hij ook niet weg of zoquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaaiquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern doet mij een beetje denken aan Bas van Utopia. Weinig zeggend en zijn eigen ding doen
Een Joey.quote:
ieder zijn menigquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Laat over zich heenlopen door Sas
Krijgt een hartverzakking bij grote bedragen uit de pot
Heeft naast Sas ook niet echt iemand meer daar
Accepteer dat een ieder zijn of haar eigen mening heeft. Bullshit is dan niet aan de order. Als ik zeg dat Marciano een haarlengte heeft van 70cm, dan praat ik bullshit om maar in een onntopic modus te blijven.quote:
Bas was tof en zei juist heel veelquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24 u aanvragen, doet net alsof kamer5 hem tegen houd..zo,n rol heeft hij daar toch niet..quote:
Dat werd ook gedacht over JW als Esther weg zou gaan en bij Jasper als Wanda weg zou gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Je hebt gewoon de helft maar gezien , je weet helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Accepteer dat een ieder zijn of haar eigen mening heeft. Bullshit is dan niet aan de order. Als ik zeg dat Marciano een haarlengte heeft van 70cm, dan praat ik bullshit om maar in een onntopic modus te blijven.
mogen geen 24 uur meer aangevraagd worden naar het schijntquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24 u aanvragen, doet net alsof kamer5 hem tegen houd..zo,n rol heeft hij daar toch niet..
Als Sas weg zou vallen, dan heeft hij idd weinig mensen om op terug te kunnen vallen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen geen 24 uur meer aangevraagd worden naar het schijnt
Eensquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bas was tof en zei juist heel veel
Bas en Ivan waren echt behoorlijk aanwezig , ieder op hun eigen unieke manier ,
En ze deden allebei hun eigen ding
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
Weigert om te koken, haat huishouding, ligt te veel in bed, gierig als de nete..klaagt over het eten..en dan de hele dag spelltjes spelen..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Volgens mij mag dat wettelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
Dus als je weg wilt , dan ook gelijk maar de poort uit ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat nu ook weer nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus als je weg wilt , dan ook gelijk maar de poort uit ?
Nee kloptquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wettelijk helemaal niet.
Stop nu eens met op elkaar te reagerenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de helft maar gezien , je weet helemaal niets
Aike was dat.Master actie.quote:
Die bovenlip van Zoë wat ziet dat er uit. Zo jammer van zo jong meisjequote:
Ik zat helemaal in de kappersstoel bij Marciano, maar ben even naar die twee roddeltantes gegaanquote:
Ook daar weinig nieuws.quote:
Ik zou er niet raar van op kijken, dat die nog veel aan haarzelf laat verbouwen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bovenlip van Zoë wat ziet dat er uit. Zo jammer van zo jong meisje
Jeff heeft een broertje dood aan geitenwollensokkenneukers als Bern, en ik kan hem daar geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
als ze buiten komt gelijk botox laten zetten heeft ze al gezegdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van op kijken, dat die nog veel aan haarzelf laat verbouwen.
Zoe laat zich helemaal opblazen. Gaat nog een keer spontaan de lucht in......quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze buiten komt gelijk botox laten zetten heeft ze al gezegd
Zo jammer van zo jong meisje. Die moeten wel een heel slecht zelfbeeld hebben. En dat ze dit dan mooier vinden dan wat ze hadden. Die bovenlip van haar komt bijna tegen haar neus aan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van op kijken, dat die nog veel aan haarzelf laat verbouwen.
Ze heeft lipplumber opquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bovenlip van Zoë wat ziet dat er uit. Zo jammer van zo jong meisje
Freaky gezegdquote:
Easy toys,nl.quote:
Bestaat dat echtquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft lipplumber op
Een lippenstift waar je opgeblazen lippen van krijgt
Ongeveer voor een dag
Het is jammer dat ik geen gifjes meer kan maken, maar ze zat net te praten en die bovenlip, ik was gewoon verbaasdquote:
Nooit van gehoord, ben er niet zo thuis in in dat soort dingen.quote:
Plumberquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef spapaars het volgende:
Wendy ziet wat foutjes, dat krijg als je je laat scheren door iemand die nooit anders doet dan zijn eigen kop kaalscheren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plumber![]()
Moet je eens proberen
Doet ook nog zeer ook
Aangezien ik er ook niet in thuis ben en mijn vrouw dat soort lippenstift niet gebruikt, ben ik ook niet op de hoogtequote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ben er niet zo thuis in in dat soort dingen.
Nou iedereen zich aan het klaar maken voor de stellingen
Plumper, het is geen loodgieterquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plumber![]()
Moet je eens proberen
Doet ook nog zeer ook
Ziet iemand sws verschil met ervoor en erna?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef spapaars het volgende:
Wendy ziet wat foutjes, dat krijg als je je laat scheren door iemand die nooit anders doet dan zijn eigen kop kaalscheren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nog even en hij mag ook tweede viool spelen als Jasper Sasha verovert
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nog even en hij mag ook tweede viool spelen als Jasper Sasha verovert
Ervoor was het lelijk, erna nog lelijker, dus wel iets verschilquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet iemand sws verschil met ervoor en erna?
Geniaal.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En dan in de uitzending op TV vioolmuziekje er onder....
Dit ging over D&D wat ze vanavond weer gaan spelenquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit ging over D&D wat ze vanavond weer gaan spelen
Snap niet dat ze niet even kijken als ze naar de wc zijn geweest en de bril omhoog doe is een kleine moeite. Smeirigquote:
Ik zit gewoon,heb je ook geen gezeik en beter voor je prostaat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet even kijken als ze naar de wc zijn geweest en de bril omhoog doe is een kleine moeite. Smeirig
En Wendy knalt hem af.quote:
Jepquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern Weer op Rood en dan een viool willen?
Dat dus.Mooi om te zien.quote:
Ik geniet.quote:
Kijk maarquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan niet wachten op het geklaag van JW
Hoeft ook niet, het is al begonnenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan niet wachten op het geklaag van JW
Hypocriet tot op het bot. Ik ken zijn soort.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft nu zijn ware gezicht laten zien, voor alles op rood, maar voor zijn eigen viool op groen
Hij ging 1 x op groen voor 44Ī voor 2 evenement (verjaardag en Koningsdag)quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern heeft nu zijn ware gezicht laten zien, voor alles op rood, maar voor zijn eigen viool op groen
Laat me raden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hypocriet tot op het bot. Ik ken zijn soort.
Correctquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat me raden.
Links lullen, rechts vullen.
Ook al heeft dat hier niks mee te maken.
Ja heel raar gevoel aan je lip...quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plumber![]()
Moet je eens proberen
Doet ook nog zeer ook
Die hij niet kan kopen want x25.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:19 schreef Silves het volgende:
Jappie overal op groen..mann wat heeft hij zin in die wodka en whiskey.
Poetsen wil ook wel eens helpenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
Jappie mag zo naar de tandarts
[ afbeelding ]
Deze parkeer ik even...quote:
Hij heeft 300 dat kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |