Zoe laat zich helemaal opblazen. Gaat nog een keer spontaan de lucht in......quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ze buiten komt gelijk botox laten zetten heeft ze al gezegd
Zo jammer van zo jong meisje. Die moeten wel een heel slecht zelfbeeld hebben. En dat ze dit dan mooier vinden dan wat ze hadden. Die bovenlip van haar komt bijna tegen haar neus aan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van op kijken, dat die nog veel aan haarzelf laat verbouwen.
Ze heeft lipplumber opquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bovenlip van Zoë wat ziet dat er uit. Zo jammer van zo jong meisje
Freaky gezegdquote:
Easy toys,nl.quote:
Bestaat dat echtquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft lipplumber op
Een lippenstift waar je opgeblazen lippen van krijgt
Ongeveer voor een dag
Het is jammer dat ik geen gifjes meer kan maken, maar ze zat net te praten en die bovenlip, ik was gewoon verbaasdquote:
Nooit van gehoord, ben er niet zo thuis in in dat soort dingen.quote:
Plumberquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef spapaars het volgende:
Wendy ziet wat foutjes, dat krijg als je je laat scheren door iemand die nooit anders doet dan zijn eigen kop kaalscheren.
[ afbeelding ]
Ik wil geen geld uitgevenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plumber![]()
Moet je eens proberen
Doet ook nog zeer ook
Aangezien ik er ook niet in thuis ben en mijn vrouw dat soort lippenstift niet gebruikt, ben ik ook niet op de hoogtequote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ben er niet zo thuis in in dat soort dingen.
Nou iedereen zich aan het klaar maken voor de stellingen
Plumper, het is geen loodgieterquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plumber![]()
Moet je eens proberen
Doet ook nog zeer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |