Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen geen 24 uur meer aangevraagd worden naar het schijnt
Weigert om te koken, haat huishouding, ligt te veel in bed, gierig als de nete..klaagt over het eten..en dan de hele dag spelltjes spelen..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Laat over zich heenlopen door Sas
Krijgt een hartverzakking bij grote bedragen uit de pot
Heeft naast Sas ook niet echt iemand meer daar
Volgens mij mag dat wettelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
Dus als je weg wilt , dan ook gelijk maar de poort uit ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat nu ook weer nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus als je weg wilt , dan ook gelijk maar de poort uit ?
Nee kloptquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wettelijk helemaal niet.
Stop nu eens met op elkaar te reagerenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de helft maar gezien , je weet helemaal niets
Aike was dat.Master actie.quote:
Die bovenlip van Zoë wat ziet dat er uit. Zo jammer van zo jong meisjequote:
Ik zat helemaal in de kappersstoel bij Marciano, maar ben even naar die twee roddeltantes gegaanquote:
Ook daar weinig nieuws.quote:
Ik zou er niet raar van op kijken, dat die nog veel aan haarzelf laat verbouwen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bovenlip van Zoë wat ziet dat er uit. Zo jammer van zo jong meisje
Jeff heeft een broertje dood aan geitenwollensokkenneukers als Bern, en ik kan hem daar geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?
Ik zie gewoon een gevoelige jongen die conflicten uit de weg gaat. Dit lijkt gewoon zijn karakter, daar is toch niks mis mee.
als ze buiten komt gelijk botox laten zetten heeft ze al gezegdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van op kijken, dat die nog veel aan haarzelf laat verbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |