Volgens mij ging dat om het Koningsdag budget??quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??
Mirthe speelt 1 groot toneelstuk..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe straks natuurlijk helemaal over de zeik als Kenzy er uit gestemd wordt, eerst Yerrold en nu weer een liefje van haar
Heeft tot nu toe, steeds het hoogste budget gekregen met alles, toen nog met Wanda steeds voor 130 tot 150 euro per keer, en dat voor rijst met soepgroente, en kebab met veel kaas..ja voor de gezonde variant.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om het Koningsdag budget??
Kan het fout hebben hoor
En daar kwam bij dat kenzi met alles minder kreeg
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:34 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
wel grappig. Jeff komt met tegenstellingen om Bern voor het blok te zetten en de hele club gaat aan ice vragen wat de bedoeling is
bro s gebruiken jef alleen maar als het hun uitkomtquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:37 schreef Harry het volgende:
Dat de bro's en hun volgelingen tegen de aangekondigde stem van Jeffrey (tegen Bern) in gaan, is ook wel een statement naar Jeffrey toe zeg!
Iets van, als Jasper zeker weet dat Wanda op hem wacht hij naar huis wil worden gestemd?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Maar er is ook iets met Jappie , gisteren tijdens het wandelen vertelde Erik Mirthe iets over Jappie
ik viel er half in heb niet alles gehoord
.Erik :'Maar dat dus'
Mirthe:'Zo hey, ik wist wel dat hij verdrietig was of nou ja verdrietig
Erik iets vaags over 'als je niets verder hoort dan blijft het bij plan A
Mirthe vond het gek dat ze dat nu pas hoorde en was erg teleurgesteld in Jappie, dat ze overal buiten is gehouden
Vaag gesprek
Jappie zei gisteren ook iets van stem op mijn koffer..tijdens het wachten in de kamer op de opdracht..zegt dat iedereen op hem moet stemmen, maar ik denk dat dit weer bluf is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Maar er is ook iets met Jappie , gisteren tijdens het wandelen vertelde Erik Mirthe iets over Jappie
ik viel er half in heb niet alles gehoord
.Erik :'Maar dat dus'
Mirthe:'Zo hey, ik wist wel dat hij verdrietig was of nou ja verdrietig
Erik iets vaags over 'als je niets verder hoort dan blijft het bij plan A
Mirthe vond het gek dat ze dat nu pas hoorde en was erg teleurgesteld in Jappie, dat ze overal buiten is gehouden
Vaag gesprek
Ik weet het niet ,ik viel er echt half inquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets van, als Jasper zeker weet dat Wanda op hem wacht hij naar huis wil worden gestemd?
Je verslikt je nog een keer in het woord bullshitquote:
Precies, de groep moet eens het besef hebben dat ze 1 van die bro's naar huis moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bro s gebruiken jef alleen maar als het hun uitkomt
Ik denk dat Jappie weg wilquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Jappie zei gisteren ook iets van stem op mijn koffer..tijdens het wachten in de kamer op de opdracht..zegt dat iedereen op hem moet stemmen, maar ik denk dat dit weer bluf is.
Bern is een vreselijk gierig mannetje. Die moet je er niet bij hebben als je een beetje lol wil hebben daar. Verder spreekt hij zich nooit uit en doet hij dit bijna alleen achter iemands rug omdat hij zo "conflict vermijdend" is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?
Ik zie gewoon een gevoelige jongen die conflicten uit de weg gaat. Dit lijkt gewoon zijn karakter, daar is toch niks mis mee.
Even heel kort samengevat: Bern is not 'one of the boys' en snitcht al vanaf het begin op K4 heel slinks informatie doorquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?
Ik zie gewoon een gevoelige jongen die conflicten uit de weg gaat. Dit lijkt gewoon zijn karakter, daar is toch niks mis mee.
Bern doet mij een beetje denken aan Bas van Utopia. Weinig zeggend en zijn eigen ding doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even heel kort samengevat: Bern is not 'one of the boys' en snitcht al vanaf het begin op K4 heel slinks informatie door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |