Maar dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de uitzending at ie een tot in de millimeter uitgestreken boterham met curry en geperfectioneerd met vruchtenhagel
Hierna komt ook nog het konthaarquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn kapster heeft nooit handschoentjes aan.
de eerste keer was een cracker afgelopen week was het een boterhamquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel.![]()
Was een cracker btw.
Standje 6?quote:
Nee die cracker was in een eerdere aflevering waarbij het zo extreem droog was dat ie er non-stop van ging hoestenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel.![]()
Was een cracker btw.
Ooh dat heb ik helemaal niet meegekregen.. maar ik zie het voor me..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??
Ooh dat heb ik helemaal niet meegekregen.. maar ik zie het voor me..quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??
Perfect dit...quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon een broodtafel en ieder pakt zn eigen brood ipv dat 18 borden klaar maken met een rauwe wrap met "gezond" sla
Kenzy zou de inschrijving niet eens gehaald moeten hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Dus Kenzy hoeft niet zelf te gaan die gaan ze eruit schrijven
Kan ze eindelijk weer hetero wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe straks natuurlijk helemaal over de zeik als Kenzy er uit gestemd wordt, eerst Yerrold en nu weer een liefje van haar
Mirthe schijnt dat verklapt te hebben, Kenzy zou haar dat in vertrouwen verteld hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:28 schreef Silves het volgende:
Ze gaan op Kenzi, wie zei ooit hier of daar, dat ze zowiezo in juni weg ging?
Als je Mirthe iets in vertrouwen vertelt dan moet ze dat eerst bespreken met al die stemmen in haar hoofdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe schijnt dat verklapt te hebben, Kenzy zou haar dat in vertrouwen verteld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |