Gewoon even die tondeuse in zijn oor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano en zijn haar. Je moet hem maar in je kappersstoel hebben zitten
Ja gooi het daar maar op,quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verslikt je nog een keer in het woord bullshit
en daar is niks mis meequote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern doet mij een beetje denken aan Bas van Utopia. Weinig zeggend en zijn eigen ding doen
Tondeuse op standje één zettenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon even die tondeuse in zijn oor.
Oeps sorry Bro.
die kapper van tiano moet engelengeduld hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon even die tondeuse in zijn oor.
Oeps sorry Bro.
Ik heb niets tegen Bern. En Van mij hoeft hij ook niet weg of zoquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat heeft Bern, Jeff toch in hemels naam aangedaan, dat Jeff zo'n hekel aan hem heeft? Wat doet hij nu zo fout, dat ook veel op COS een hekel aan hem hebben?
Ik zie gewoon een gevoelige jongen die conflicten uit de weg gaat. Dit lijkt gewoon zijn karakter, daar is toch niks mis mee.
Vind Bern ubersaaiquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern doet mij een beetje denken aan Bas van Utopia. Weinig zeggend en zijn eigen ding doen
Een Joey.quote:
ieder zijn menigquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Laat over zich heenlopen door Sas
Krijgt een hartverzakking bij grote bedragen uit de pot
Heeft naast Sas ook niet echt iemand meer daar
Accepteer dat een ieder zijn of haar eigen mening heeft. Bullshit is dan niet aan de order. Als ik zeg dat Marciano een haarlengte heeft van 70cm, dan praat ik bullshit om maar in een onntopic modus te blijven.quote:
Bas was tof en zei juist heel veelquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24 u aanvragen, doet net alsof kamer5 hem tegen houd..zo,n rol heeft hij daar toch niet..quote:
Dat werd ook gedacht over JW als Esther weg zou gaan en bij Jasper als Wanda weg zou gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Je hebt gewoon de helft maar gezien , je weet helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Accepteer dat een ieder zijn of haar eigen mening heeft. Bullshit is dan niet aan de order. Als ik zeg dat Marciano een haarlengte heeft van 70cm, dan praat ik bullshit om maar in een onntopic modus te blijven.
mogen geen 24 uur meer aangevraagd worden naar het schijntquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn 24 u aanvragen, doet net alsof kamer5 hem tegen houd..zo,n rol heeft hij daar toch niet..
Als Sas weg zou vallen, dan heeft hij idd weinig mensen om op terug te kunnen vallen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Bern ubersaai
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
mogen geen 24 uur meer aangevraagd worden naar het schijnt
Eensquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bas was tof en zei juist heel veel
Bas en Ivan waren echt behoorlijk aanwezig , ieder op hun eigen unieke manier ,
En ze deden allebei hun eigen ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |