Zo'n mafklapper als Berend die tijdens z'n moment of shine ontbloot zijn eliminatie gaat spelen terwijl sloeg als kut op Dirkquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
Vraag me trouwens af of de reactie hetzelfde is als Moraima zo vrij zou zijn als kenzi qua kleding
'Iceboy, where are you?'quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
Er moet weer gekaart worden
Janet is de kaartclub bij elkaar aan het trommelen
Als de FEBO 1 ding moet doen is het die kaarten wegpleuren
Mooi!! Beter meteen duidelijkheid dan spelletjes spelen ten koste van de anderquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe meer ze daar binnen er over doordrammen hoe eerder ze afhaakt heb ik het gevoel.
En hier elke 6 dagen ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
Tiano gaat elke week naar de kapper thuis
Ja die stelling moet toch eerst nog aangenomen worden ? En nu wil iedereen ook zn eigen schilderij op nummer ..?!quote:
JW heeft maanden lang Esther aan het lijntje gehouden, vind het wel leuk om te zien, hoe Eunice hem nu aan het lijntje houd. Eunice daartegen is een gemeen vrouwtje met sluwe strekenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi!! Beter meteen duidelijkheid dan spelletjes spelen ten koste van de ander
Het is ook niet drammen maar iets wat eigenlijk altijd in sociale situaties' of in een groep gebeurd: je wordt aan de tand gevoeld ,mensen maken grapjes en hebben vragen
Dat is niet iets slechts , dat hoort er allemaal bij en zo is het bij vrijwel alle verliefde bewoners begonnen
Mensen maken daar nu eenmaal grappen over
En als je dáár al niet tegen kan dan zegt dat ook genoeg
Eunice is geen muurbloempje
Wat een complete bullshitquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW heeft maanden lang Esther aan het lijntje gehouden, vind het wel leuk om te zien, hoe Eunice hem nu aan het lijntje houd. Eunice daartegen is een gemeen vrouwtje met sluwe streken
JW is daarin zeker altijd duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
JW is altijd duidelijk tegen Esther geweest dat hij niets voor haar voelde , Esther had aan iedereen verteld dat ze verliefd was, behalve aan JW , hij kreeg het als laatste van haar te horen
Ongelofelijk hoie mensen alles verdraaien
Echt hoor, ongelofelijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW is daarin zeker altijd duidelijk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Druk aan het pompen met gewichten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deelt ie snoep uit om vriendjes te maken?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Wow wordt tijd dat jij een keer een andere rokje gaat aantrekken"
Zoe: "Weet ik, ja Zalando ik wacht!"
Maricano: "Kom op! Eerst deed je 3 keer per dag omkleden en nu loopt je al 2 weken in datzelfde ding rond"
Isaac: "Is het wel gewassen?"
Zoe: "Ik weet het! Ja is wel gewassen, maar luister, wat moet ik aan, ik heb alleen feestelijke shit hier, toch? We moeten zalandotje"
Zoe loopt weg, Erik komt binnen
Isaac (nog over Zoe): "Stinky"
Marciano: "Wat zoek je Erik?"
Isaac: "Goud?"
Erik: "Even een neuspulkje, ik moest hem effe kwijt maar ik wist niet waar ie was"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Vind ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die witte broek staat Kenzy wel leuk
Moet ik mijn beeld van een violist toch even gaan bijstellenquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druk aan het pompen met gewichten.
Hoe hij dat brood ook vast houdt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Erik aan het eten, wat we natuurlijk weer uitgebreid moeten zien want dat is echt een wereldwonder...
Jeff disagreesquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die witte broek staat Kenzy wel leuk
Het/hij is 'apart'quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe hij dat brood ook vast houdt.
ja en precies tot aan de randjes gesmeerdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe hij dat brood ook vast houdt.
Ik vind dat heel bijzonder.quote:
Ja anders heeft hij een slechte dag...quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja en precies tot aan de randjes gesmeerd
gelijk hebben ze laat hem maar een keer voor het blok staanquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:16 schreef Silves het volgende:
Ze gaan allemaal op groen staan, maar willen wel dat de stelling van Bern als laatste komt..dat ze kunnen zien hoe hypocriet hij is..
Was het niet Kenzi haar dag om te koken, ze werd toch kwaad laatst omdat haar budget zo laag was??quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Veel beter die lunch, dat getrut met altijd die speciale dingen tussen de middag... en waarschijnlijk ook goedkoper..
Goeie Wendy...
gewoon een broodtafel en ieder pakt zn eigen brood ipv dat 18 borden klaar maken met een rauwe wrap met "gezond" slaquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Veel beter die lunch, dat getrut met altijd die speciale dingen tussen de middag... en waarschijnlijk ook goedkoper..
Goeie Wendy...
In de uitzending at ie een tot in de millimeter uitgestreken boterham met curry en geperfectioneerd met vruchtenhagelquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Erik aan het eten, wat we natuurlijk weer uitgebreid moeten zien want dat is echt een wereldwonder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |