quote:Op maandag 17 april 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Verontrustend!quote:Op maandag 17 april 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het me oprecht niet herinneren!
quote:Op maandag 17 april 2023 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:48 schreef Meke het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:50 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 april 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 22:54 schreef Meke het volgende:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]Die twee actrices schelen maar 8 jaar trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 22:56 schreef Redefine het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 22:57 schreef Redefine het volgende:
Ja klopt. Vooral omdat de dochter ruim acht! jaar ouder is dan de leeftijd die ze speelt. De moeder heeft dan weer wel de juiste leeftijd.quote:Op maandag 17 april 2023 22:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die twee actrices schelen maar 8 jaar trouwens
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 18-04-2023 07:39:19 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 17 april 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 april 2023 23:03 schreef Redefine het volgende:
Nou mense was me een waar genoegen, er gaat geslapen worden hier![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Yo succes!quote:Op maandag 17 april 2023 23:07 schreef Meke het volgende:
Nou mense was me een waar genoegen, er gaat geslapen worden hier![]()
![]()
![]()
Het verpest anders toch een hoop potentiëel kijkplezier.quote:Op maandag 17 april 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb alleen de spoiler van H_T gelezen. Dat was een fijne spoiler.![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verpest anders toch een hoop potentiëel kijkplezier.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ja leuk topic wel zo
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
Ja jemig, zelfs in een spoiler vind ik dit ver gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op maandag 17 april 2023 23:49 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
@Cyan9 beterschap!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Bar slecht geslapen vanwege mijn schouder![]()
Dit wordt een lange kantoordag. Gelukkig zit ik vandaag met leuke collega en werkt irritante collega thuis.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Vandaag thuiswerken. En ik ga nu al beginnen, dus hopelijk ook op tijd weer klaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Een topic vol spoilers is zeker niet ideaal. Leest niet heel prettig als dat wat besproken wordt niet hebt gezien.
Jammer genoeg leeft het films en series op FOK! te weinig om daar echt te discussiëren. Van de meeste series zijn er geen eens topics. En als je ze start zijn ze niet heel erg succesvol
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Om twee uur klaar dus?quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag thuiswerken. En ik ga nu al beginnen, dus hopelijk ook op tijd weer klaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat vind ik een beetje lullig om te zeggen nu Luctor aangeeft thuis te werkenquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Bar slecht geslapen vanwege mijn schouder![]()
Dit wordt een lange kantoordag. Gelukkig zit ik vandaag met leuke collega en werkt irritante collega thuis.
Als het goed is wel, maar zal wel doorwerken tot half 4, zodat ik vrijdag eerder weekend heb.quote:
Fuck the EBU.![]()
Jij las het ook zo.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje lullig om te zeggen nu Luctor aangeeft thuis te werkenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Jij hebt zeker daarna niks meer uit je handen gekregenquote:
Nee, ik ben nu helemaal van slag. Daar zal ik de rest van de week nog wel last van hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt zeker daarna niks meer uit je handen gekregen
Fuck the EBU.![]()
Ik ga nu bijna een jaar met de bus naar mijn werk. En die moet een stuk over de A12 langs Zoetermeer. Maar het is voor het eerst dat de bus in de file staat naar mijn werk toe![]()
Gisteren was er overigens een grote brand in Zoetermeer. Terwijl ik er langs leek was er aardig wat rook.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het staat daar goed vast inderdaad. Ik zie daar allemaal rode en donkerrode strepen staan in Maps.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:52 schreef Redefine het volgende:
Ik ga nu bijna een jaar met de bus naar mijn werk. En die moet een stuk over de A12 langs Zoetermeer. Maar het is voor het eerst dat de bus in de file staat naar mijn werk toe![]()
Gisteren was er overigens een grote brand in Zoetermeer. Terwijl ik er langs leek was er aardig wat rook.
Mijn ouders gaan vandaag naar de Keukenhof.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik las dat er een ongeluk is gebeurd bij de afslag waar ik er af moet. Gaat dus nog wel een tijd duren voordat ik op mijn werk ben.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het staat daar goed vast inderdaad. Ik zie daar allemaal rode en donkerrode strepen staan in Maps.
Mijn ouders gaan vandaag naar de Keukenhof.
Hopelijk geen doden en gewonden bij het ongeluk
Twee ongelukken vlak achter elkaar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las dat er een ongeluk is gebeurd bij de afslag waar ik er af moet. Gaat dus nog wel een tijd duren voordat ik op mijn werk ben.
Hopelijk geen doden en gewonden bij het ongelukEn de andere kant op ook nog een ongeluk.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee ongelukken vlak achter elkaar.En de andere kant op ook nog een ongeluk.
Het aantal verkeersdoden (niet dat dit hier al zeker het geval is) schijnt ook weer het hoogste te zijn sinds 2008.
Ja, ik hoorde het ook net op de radio.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:09 schreef Redefine het volgende:
[..]Het aantal verkeersdoden (niet dat dit hier al zeker het geval is) schijnt ook weer het hoogste te zijn sinds 2008.
Fuck the EBU.![]()
Uiteindelijk een uur langer er over gedaan
De nieuwe van Jeangu vind ik lekker hoor! Hij doet ‘m vrijdagochtend live bij Gerard Ekdom op radio10![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Nee maar dat is ook omdat jij altijd topics opent om de kijkers van bepaalde series uit te lachen terwijl je er zelf nooit naar gekeken hebt. En mensen vinden dat gewoon niet zo leuk Redefine.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:36 schreef Redefine het volgende:
Een topic vol spoilers is zeker niet ideaal. Leest niet heel prettig als dat wat besproken wordt niet hebt gezien.
Jammer genoeg leeft het films en series op FOK! te weinig om daar echt te discussiëren. Van de meeste series zijn er geen eens topics. En als je ze start zijn ze niet heel erg succesvol![]()
Die topics werken inderdaad vooral niet meer omdat nu alle afleveringen tegelijkertijd online worden gezet. Behalve bij series van HBO, dan is het nog wel leuk. Maar van die topics zoals ‘vroeger’ met GOT heb je hier niet meer.![]()
![]()
Vanmorgen in onze tuin
Edit: ze is weer veilig het bos in
[ Bericht 19% gewijzigd door GeorgeM op 18-04-2023 11:27:28 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Dat doe ik alleen bij jou waarde Strani. En dat is uiteraard volkomen terecht. Dat jij nou als enige naar Avastars kijkt kunnen wij niks aan doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook omdat jij altijd topics opent om de kijkers van bepaalde series uit te lachen terwijl je er zelf nooit naar gekeken hebt. En mensen vinden dat gewoon niet zo leuk Redefine.
Wowquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:06 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen in onze tuin
Edit: ze is weer veilig het bos in![]()
en mooie tuin!
![]()
Het gras is vooral mosquote:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Prachitg filmpje en prachtig accent!quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:15 schreef GeorgeM het volgende:
Filmpje van ons nieuwe huisdier
Dat accent van mij![]()
![]()
Het arme beestje wist ook niet waar ze heen moest, zo zielig.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 18 april 2023 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachitg filmpje en prachtig accent!
Het arme beestje wist ook niet waar ze heen moest, zo zielig.(al vind ik het zelf vreselijk
)
Ja, ze was zo bang!Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dankje(al vind ik het zelf vreselijk
)
Ja, ze was zo bang!Hoe is ze weer terug in het bos gekomen?
Fuck the EBU![]()
Oh. Een half uur geleden begon een teams-vergadering. Volgens planning duurt die nu nog een kwartier. Dan kan ik 'm beter helemaal maar overslaan.
Fuck the EBU.![]()
Wehehe ja dan zou ik niet meer inloggen neequote:Op dinsdag 18 april 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh. Een half uur geleden begon een teams-vergadering. Volgens planning duurt die nu nog een kwartier. Dan kan ik 'm beter helemaal maar overslaan.
Fuck the EBU![]()
Ik zag ook dat ik de vergadering niet had geaccepteerd, dus dat scheelt ook weer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wehehe ja dan zou ik niet meer inloggen nee
Fuck the EBU.![]()
Nu is het natuurlijk wachten op @Arizona die gaat klagen over een teams-meeting waarbij haar irritante collega niet aanwezig was.
Fuck the EBU.![]()
Dan gaat ze juist niet klagen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten op @:Arizona die gaat klagen over een teams-meeting waarbij haar irritante collega niet aanwezig was.![]()
Je hebt haar dag weer gemaakt.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Geen meetings vandaag
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
De gehoornde metselbij maakt wel erg veel lawaai bij het zoemen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij over het gaas het bos inquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorHoe is ze weer terug in het bos gekomen?
George Michael![]()
Fijn nieuwsquote:
George Michael![]()
Zit die bij jou in de tuin? Heb je daar ook een filmpje van?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De gehoornde metselbij maakt wel erg veel lawaai bij het zoemen.![]()
![]()
Nee, niet gefilmd. Alleen een foto gemaakt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zit die bij jou in de tuin? Heb je daar ook een filmpje van?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Duurt te langquote:
Dan wordt 3 drukke weken F1, ESF.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
M'n tv kent me erg goed: ik wilde wat instellen om op te nemen, maar blijkbaar wordt dat al opgenomen. Ik weet vrij zeker dat ik dat niet ingesteld heb.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Je wordt afgeluisterdquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
M'n tv kent me erg goed: ik wilde wat instellen om op te nemen, maar blijkbaar wordt dat al opgenomen. Ik weet vrij zeker dat ik dat niet ingesteld heb.
Klopt. Bingen en makkelijker later juist kijken heeft veel voordelen. Maar discussies krijg je er bijna niet meer over. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:46 schreef Em31 het volgende:
Die topics werken inderdaad vooral niet meer omdat nu alle afleveringen tegelijkertijd online worden gezet. Behalve bij series van HBO, dan is het nog wel leuk. Maar van die topics zoals ‘vroeger’ met GOT heb je hier niet meer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vorig seizoen opgenomen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
M'n tv kent me erg goed: ik wilde wat instellen om op te nemen, maar blijkbaar wordt dat al opgenomen. Ik weet vrij zeker dat ik dat niet ingesteld heb.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja en dan log je in, blijkt ie al afgelopen. Dat vind ik zo grappigquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Over werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Meke op 18-04-2023 23:08:56 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Wel k*t dat de anderen dan nog wel weer een pop upje krijgen met "Meke heeft de vergadering gestart"quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dan log je in, blijkt ie al afgelopen. Dat vind ik zo grappig
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Haha ja ik bedoelde eigenlijk vooral dat ik het grappig vind als ánderen dat doen en jij dus die pop-up krijgtquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel k*t dat de anderen dan nog wel weer een pop upje krijgen met "Meke heeft de vergadering gestart"![]()
Hmmm dan kán het niet anders dan dat je wordt afgeluisterdquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Meke het volgende:
Over werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:57 schreef usagi414 het volgende:
[ Bericht 19% gewijzigd door Meke op 18-04-2023 23:09:10 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Meke het volgende:
Over werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oooo op die manierquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik bedoelde eigenlijk vooral dat ik het grappig vind als ánderen dat doen en jij dus die pop-up krijgt![]()
Ik ben niet zo scherp meer vanavond
Twitter is soms ook wel angstaanjagend hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O stom!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Meke op 18-04-2023 23:09:27 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Nee ik merk hetquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooo op die manierIk ben niet zo scherp meer vanavond
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:06 schreef Arizona het volgende:
Twitter is soms ook wel angstaanjagend hoor.Oh nooo, maar alles wel goed dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen kat in een boom hè
Forum Opties Forumhop: Hop naar: