SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Heeft the witcher 3 een beetje goede DLC?
1 is tof, lekker over the top, zichzelf niet serieus nemend.quote:Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef Peejtur het volgende:
Maar Death Island 2? Iemand 1 gespeeld? Lijkt me wel gaaf eigenlijk.
Okay.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk koop ik eerst Jedi Survivor, die komt een week na Dead Island 2 uit.
Zit denk ik net wat meer verhaal in.
Dead Island 2 daarna wel een keer.
Het is aanzienlijk beter dan 1, die vond ik weinig aan eigenlijk. Van best tot slechtst zou ik zeggen Dying Light 1 -> Dead Island 2 -> Dying Light 2 -> Dead Island 1 (en ja ik maak bewust die vergelijking omdat de games basically dezelfde formule hanteren)quote:Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef Peejtur het volgende:
Maar Death Island 2? Iemand 1 gespeeld? Lijkt me wel gaaf eigenlijk.
Ik vind Dying Light 2 een chaos en Dying Light 1 al veel beter. Dead Island 2 ziet er lekker arcade en chill uit.quote:Op maandag 17 april 2023 18:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is aanzienlijk beter dan 1, die vond ik weinig aan eigenlijk. Van best tot slechtst zou ik zeggen Dying Light 1 -> Dead Island 2 -> Dying Light 2 -> Dead Island 1 (en ja ik maak bewust die vergelijking omdat de games basically dezelfde formule hanteren)
Ben niet van de star wars/trek-achtig dingen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk koop ik eerst Jedi Survivor, die komt een week na Dead Island 2 uit.
Zit denk ik net wat meer verhaal in.
Dead Island 2 daarna wel een keer.
Komt die?quote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Maar die komt pas in 2077quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
https://www.cyberpunk.net/en/phantom-liberty
Met de altijd goede Idris Elba
Hallo, jullie zijn mijn games feedquote:
quote:
Jij houdt de commercie in stand en moet aangepakt worden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef Cod_player het volgende:
Ich will de battle pass van cod. Leuke puppekes. Lekker cowboy zijn. Van de week ff kopen en dit x wel uitspelen.
Meer is er niet...quote:
Ik heb 2 keer een battle pass gekocht van die gratis punten die je soms krijgt maar ik heb nooit eentje afgemaakt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef Cod_player het volgende:
Ich will de battle pass van cod. Leuke puppekes. Lekker cowboy zijn. Van de week ff kopen en dit x wel uitspelen.
als ik er aan begin maak ik hem meestal wel af. Heb je direct weer punten om een nieuwe battlepass te kopen. Meestal heb ik er na 2 seizoenen weer even zat van en speel je weer wat anders.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een battle pass gekocht van die gratis punten die je soms krijgt maar ik heb nooit eentje afgemaakt.![]()
Zou het even aan state vragen, dat is de TS tenslotte (en die jongen heeft toch tijd zat om een op te makenquote:
Nee. Nooit gezegd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:07 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag monsterboy op PS+
Volgens roy een van de betere metroids
Naja, wie heeft dát nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
De OP is zo oud en dan dit:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Star Wars Jedi Clown
Resident Evil 83 Remake
Death Island 69
Final Fantasy MXVI
Assassin's Creed Man in the Mirror
Spider-Man presents Tom Holland
Final Fantasy VII afterbirth
Pragmatamania
Dom Stranding 2
Wolverine and his cups
![]()
VUILE HOND!quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wie heeft dát nou weer gedaan?
Mag ik een gok doen?quote:
Ik las Pragmatamania als Phantasmagoria en werd enthousiastquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
De OP is zo oud en dan dit:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Star Wars Jedi Clown
Resident Evil 83 Remake
Death Island 69
Final Fantasy MXVI
Assassin's Creed Man in the Mirror
Spider-Man presents Tom Holland
Final Fantasy VII afterbirth
Pragmatamania
Dom Stranding 2
Wolverine and his cups
![]()
Wat maakt het home alone gedeelte uit als je online gaat spelenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nu geef ik het op tijd aan, 13 mei home alone. Kom je COD spelen online?
gewoon 1 keer gekocht. Daarna krijg je genoeg munten om hem telkens opnieuw weer te kopenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef Cod_player het volgende:
dan speel ik alleen.....quote:Op woensdag 19 april 2023 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat maakt het home alone gedeelte uit als je online gaat spelen
Oke oke. makes sensequote:Op woensdag 19 april 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dan speel ik alleen.....
Anders speel ik met mijn man en mijn vrienden. Maar die hebben mannen avond en spelen die avond dus niet
Yes klopt, maar kreeg hem niet uitgespeeld vorige keer helaas. Dus nu voor 10tje kopen en uitspelen want leuke dingen erin!quote:Op woensdag 19 april 2023 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
gewoon 1 keer gekocht. Daarna krijg je genoeg munten om hem telkens opnieuw weer te kopen
Netjes op tijd hahaha, add me anders op psn: tessaapquote:Op woensdag 19 april 2023 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik speel alleen geen warzonequote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Netjes op tijd hahaha, add me anders op psn: tessaap
Speel geregeld cod warzone en mw2.
Ligt er vooral aan wat je wilt spelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
Een vraag, ik heb een niet al te breed budget maar wil wel graag een playstation. Waar doe ik in jullie mening beter aan? Een tweedehandse playstation 4 met 2 controllers en een boel games voor ongeveer 250 euro of toch doorsparen voor een ps5?
Ik twijfel omdat een ps5 wel nieuwer is, echter veel duurder en de nieuwe games zijn ook flink duurder dan de tweedehandse games voor een ps4.
Qua kwaliteit maakt het denk ik niet veel uit gezien het gaat spelen op een tv uit 2010.
Ik heb sinds een paar maanden een PS4 en heb daar een PS+ extra abonnement bijgekocht (was mijn eerste keer toen dus kreeg wel korting) en nu heb ik ook toegang tot veel games.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
en een boel games voor ongeveer 250 euro
Tessaap vrouwelijke cod player ook?quote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Netjes op tijd hahaha, add me anders op psn: tessaap
Speel geregeld cod warzone en mw2.
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat je wilt spelen.
Maar als je lekker budget wilt houden ga je gewoon voor de ps4 joh
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:35 schreef dud0r het volgende:
Zou gewoon voor een PS4 gaan of een Xbox met GPU.
Genoeg te spelen op de PS4.
Bedankt voor jullie antwoordenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden een PS4 en heb daar een PS+ extra abonnement bijgekocht (was mijn eerste keer toen dus kreeg wel korting) en nu heb ik ook toegang tot veel games.
ik zou doorsparen en voor de playstation 5 gaan. Maar goed ik vind de controller gewoon kut van de playstation 4. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik was altijd anti playstation. Sinds ik de playstation 5 heb, heb ik de xbox niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
Een vraag, ik heb een niet al te breed budget maar wil wel graag een playstation. Waar doe ik in jullie mening beter aan? Een tweedehandse playstation 4 met 2 controllers en een boel games voor ongeveer 250 euro of toch doorsparen voor een ps5?
Ik twijfel omdat een ps5 wel nieuwer is, echter veel duurder en de nieuwe games zijn ook flink duurder dan de tweedehandse games voor een ps4.
Qua kwaliteit maakt het denk ik niet veel uit gezien het gaat spelen op een tv uit 2010.
ik zou voor een ps5 gaan als je binnen nu en een paar jaar de moderne versies wil spelenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef blikjecola3001 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie antwoordenIk zal voor de PS4 gaan. Ik wil er toch voornamelijk red dead, spiderman, the witcher, gta en die nieuwe harry potter game op spelen dus daar heb je niet per se een hele dure ps5 voor nodig denk ik.
Die weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 19 april 2023 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las Pragmatamania als Phantasmagoria en werd enthousiast
Alles wat je op de PS4 kan spelen is ook op de PS5 speelbaar.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef blikjecola3001 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie antwoordenIk zal voor de PS4 gaan. Ik wil er toch voornamelijk red dead, spiderman, the witcher, gta en die nieuwe harry potter game op spelen dus daar heb je niet per se een hele dure ps5 voor nodig denk ik.
Scharen scharenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tessaap vrouwelijke cod player ook?
Moet je even op z'n gezicht gaan zitten om in z'n oog te komenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja had ik niet verwacht van hem, uit het oog uit het hart.
Jezusquote:Op woensdag 19 april 2023 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je even op z'n gezicht gaan zitten om in z'n oog te komen
@Jimbo ze roept jequote:
Yes, met kleine letters tessaap is mn psn.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tessaap vrouwelijke cod player ook?
Hoezo? Ik heb geen dm, sms, mail, of wat dan ook gezien.quote:
quote:
u riep?quote:
Quoten telt niet?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen dm, sms, mail, of wat dan ook gezien.
Ik word zoveel gequote lieverd ... Maar wil je daten? Kan gewoon.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word zoveel gequote lieverd ... Maar wil je daten? Kan gewoon.
nu geef ik het op tijd aan, 13 mei home alone. Kom je COD spelen online?quote:
Kunnen we niet beter samen op de bank ESF kijken? Chippie. Dippie. Sjardonnee.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter samen op de bank EAF kijken? Chippie. Dippie. Sjardonnee.
¤250 voor een tweede hands PS4 is erg duur, dat is geen goede deal. Dat apparaat is nieuw ¤299 en dan heb je er een met een verse controller en zonder slijtage. Ik zou doorzoeken tot je een PS4 met een paar spellen die je daadwerkelijk wil spelen kunt vinden voor ¤150 a max ¤200. Veel games betekent vaak tig versies van FIFA en Call of Duty, en van beide spellen heb je aan de meest recente versie voldoende. Minder games betekent dat je de spellen die je wel hebt daadwerkelijk gaat spelen ipv dat ze amper gespeeld in de kast blijven liggen.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
Ja embargo helaas niet gehaald, gaat morgen online. In ieder geval nog voor releasequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Morgen de review van Dead Island 2 @:2dope?
Reviews zien er prima uit, een chille game van een 7.
Ik denk dat ik deze na FFVII CC ga spelenquote:Op donderdag 20 april 2023 00:26 schreef FlyingFish het volgende:
God of War Ragnarok
Ik vind de setting van deel 1 fijner (minder sneeuw), maar wat een heerlijke game is dit! Ik heb de afgelopen 3 maanden met God of War en daarna God of War Ragnarok meer gegamed dan de afgelopen 3 jaar totaal denk ikIk heb de verhaallijn nu afgerond (en ook al een deel van de zijmissies) en heb er nu 55 uur in zitten. Ik gok nog een uurtje of 10 max voor de platinum (als ik die stomme Gravestone mini-bazen verslagen krijg).
Ja die ken ik wel, maar mijn woordgrap bedoel ikquote:Op donderdag 20 april 2023 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was op de PC vroeger, van Sierra (waar ook kingsquest, spacequest etc van was).
Was de eerste in de reeks die gefilmd was, horror en met leeftijdsgrens.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Crisis Corequote:
¤250 voor een 2dehands PS4 lijkt me ook wat duur ja. Dat was ik niet kwijt iig. Ik heb hem van een vriendelijke FOK!ker gekocht voor ¤150.quote:Op donderdag 20 april 2023 00:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
¤250 voor een tweede hands PS4 is erg duur, dat is geen goede deal. Dat apparaat is nieuw ¤299 en dan heb je er een met een verse controller en zonder slijtage. Ik zou doorzoeken tot je een PS4 met een paar spellen die je daadwerkelijk wil spelen kunt vinden voor ¤150 a max ¤200. Veel games betekent vaak tig versies van FIFA en Call of Duty, en van beide spellen heb je aan de meest recente versie voldoende. Minder games betekent dat je de spellen die je wel hebt daadwerkelijk gaat spelen ipv dat ze amper gespeeld in de kast blijven liggen.
Voordeel aan een PS5 nu kopen is wel dat als je snel bent, je met PS+ een hele rits topgames gratis kunt downloaden. Maar die actie loopt in mei ergens af.
Dan nog heb je voor ¤50 extra een nieuwe... En als die tweedehands winkel besluit te stoppen kun je fluiten naar je garantie, terwijl je die bij een nieuwe altijd houd, én de kans dat je er gebruik van moet maken is veel kleiner wat imo meer waard is.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt eraan, voor bij een particulier is het duur, maar bij tweedehands winkels als CEX krijg je daar wel 24 maanden garantie op.
quote:In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita
Omdat dat interessanter is dan jou blauwtjes te zien lopen...quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom gaat het hier over tien jaar oude consoles?man man man.
Is dat verboden?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga jij maar weer op je 15fps machine spelenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat iemand die minder geld heeft wilt gamen en een vraag over de ps4 had. Lijkt me een prima redenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komen nog steeds spellen voor uit, dus Sony laat 'm zelf ook nog niet los.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik laat mijn ps2, ps3 en ps4 ook niet los.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komen nog steeds spellen voor uit, dus Sony laat 'm zelf ook nog niet los.
Ps1 zijn nog wel op internet te vinden voor oke prijzenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik laat mijn ps2, ps3 en ps4 ook niet los.
Baal nog altijd dat ik destijds mijn ps1 heb verkocht.
Als ik er één zie liggen op Koningsdag dan is die van mij.
psp ligt hier ook nog.
Ik heb ook nog een 2, 3 en 4 in de kast staan, incl de spellen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
psp ligt hier ook nog.
Ik heb wel een super nintendo nog aangesloten staan die ik af en toe nog gebruik. Doinkey kong en Mario kart op de super nintendoquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 2, 3 en 4 in de kast staan, incl de spellen.
Maar eigenlijk nemen die alleen maar ruimte in.
Tja de één gaat vissen en bewaard al zijn vis spullen, de ander doet dat met game consolesquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 2, 3 en 4 in de kast staan, incl de spellen.
Maar eigenlijk nemen die alleen maar ruimte in.
Heb je een goed punt. Alhoewel het ook wel wat heeft om op Koningsdag oude consoles te vinden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ps1 zijn nog wel op internet te vinden voor oke prijzen
Als je dat leuk vind dan zou ik zeker lekker dat doen jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja de één gaat vissen en bewaard al zijn vis spullen, de ander doet dat met game consoles
[..]
Heb je een goed punt. Alhoewel het ook wel wat heeft om op Koningsdag oude consoles te vinden.
Vorige jaar voor 15 euro Xbox 360 slim gekocht en thuis volledig schoongemaakt, binnen en buiten.
Doet het nu perfect![]()
Je moet er van houden denk.
In 95 of 96 mijn SNES met 35 spellen plus super scope verkocht om een PlayStation 1 te kopenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb wel een super nintendo nog aangesloten staan die ik af en toe nog gebruik. Doinkey kong en Mario kart op de super nintendo
Ja dat soort dingen zijn wel kutquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In 95 of 96 mijn SNES met 35 spellen plus super scope verkocht om een PlayStation 1 te kopen
Och ja dat is ook zuur.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn wel kut
Zo heb ik ooit al mijn pokemon kaarten verkocht op koninginnendag. Was toen top. Veel geld mee verdiend.
Nu zou ik het dubbele betalen om die verzameling terug te krijgen
Aan komen rijden in een oude zwarte Suzuki Swift doet wonderenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik zelf heb echt een hekel aan die drukteDus dan liever meer betalen dan tussen 102332 mensen moeten lopen
Anunnaki OSquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
Gamen op de kleitablets van de Oude Sumeriërs, dat was pas oldskool
Zonder Nintendo geen playstationquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh god de opa's hebben het nu helemaal over dinosaurus consoles
Wij zijn misschien oud. Maar jij klinkt steeds als een oude zeikerdquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent ook niets veranderd hequote:Op vrijdag 21 april 2023 15:46 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ken nog wel iemand die een lege Super Nintendo doos heeft gekocht voor ¤15En dat is ook al minimaal 15 jaar geleden, dus dat moet nu zeker al een oude man zijn.
Mijn zoon wil ook graag een PlayStation 1. Puur omdat hij weet dat we de 2, 3, 4 en 5 al hebben
Eens even op marktplaats wagen dan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
https://playsense.nl/5387(...)n-tegen-dumpprijzen/
![]()
tag faith ff die heeft nog wel een paar neefjes van buren van de glaeznwasser ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:44 schreef StateOfMind het volgende:
Hier al 2 gevonden.
Ongebruikt (dus nieuw).
100 Euro onder de huidige nieuwprijs.
PlayStation 5 Disk Edition (Zonder Game)
¤ 450,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Fucker ben je ookquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tag faith ff die heeft nog wel een paar neefjes van buren van de glaeznwasser ofzo
Dit soort games zijn vaak flink leuker dan die 10/10 games. Ga hem zeker aanschaffen later dit jaar. Dying Light 1 en 2 moeten er ook al aan geloven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:21 schreef Peejtur het volgende:
Vana Dead Island 2 gespeeld. Kan wel leuk worden!
Is het nog steeds dat je begint alleen op dat fietsje? Of is de game in het eerste uur leuker geworden?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:34 schreef Sjemmert het volgende:
Riders Republic is wel lachen nu op PS Plus extra/premium
Je begint met fietsen idd maar je unlocked vrij gauw de andere careersquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het nog steeds dat je begint alleen op dat fietsje? Of is de game in het eerste uur leuker geworden?
Ik heb ooit m'n SNES + Scope uitgeleend aan iemand, die ik nooit meer zie of spreek en ik hoorde dat ie m weggedaan heeftquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In 95 of 96 mijn SNES met 35 spellen plus super scope verkocht om een PlayStation 1 te kopen
Ok Gen Zquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Praat Frans met mequote:
Nja, vooral helaas england.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:53 schreef Dagger87 het volgende:
https://www.eurogamer.net(...)vision-blizzard-deal Helaas Microsoft.
Duckstation FTWquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
psp ligt hier ook nog.
Gebruik op de mac OpenEmuquote:
Had je de Big Mac wel verbonden met een appel?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag geprobeerd om een Big Mac aan te sluiten.
Deed echter niks
Toen maar opgegeten.
Ja zoiets hoorde ik al in de wandel gangen, zoals ze in het engels zeggen - i heard it through the grapevine.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:13 schreef StateOfMind het volgende:
Uiteraard, had er zelfs een hap uitgenomen.
Peren gebruik ik alleen voor peer reviews en peer pressure
nicequote:Op woensdag 26 april 2023 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gebruik op de mac OpenEmu
Mac aansluiten op de tv en ps4 controller verbinden met de mac en gaan met die banaan![]()
[ afbeelding ]
https://openemu.org/
Grid lijkt me wel tof, er zijn maar weinig leuke race games op de ps5.quote:Op donderdag 27 april 2023 00:18 schreef Cod_player het volgende:
Best leuke ps plus games in mei. Die chivalry lijkt me wel tof. Grid legends had ik op disc maar weggedaan toen mn PS5 kapot ging en niet opnieuw gekocht. En descenders zat al bij ps extra. Maar alsnog leuke games.
Wat vinden jullie ervan?
Nu ook aangeschaft want in de aanbieding. Best wel leuk!quote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels op 95% met Lego Jurassic Park.
Voornamelijk nog de dingen laten liggen met kutbesturing. Dat zwemmen en vliegen is echt weer om te janken.
Niks voor mij deze maand. Geeft niks, geeft me de gelegenheid weer een ander spel uit te spelen.quote:Op donderdag 27 april 2023 00:18 schreef Cod_player het volgende:
Best leuke ps plus games in mei. Die chivalry lijkt me wel tof. Grid legends had ik op disc maar weggedaan toen mn PS5 kapot ging en niet opnieuw gekocht. En descenders zat al bij ps extra. Maar alsnog leuke games.
Wat vinden jullie ervan?
Zelfde patroon als alle andere Lego Licence games. Denk dat het vooral leuk is als je de films hebt gezien.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nu ook aangeschaft want in de aanbieding. Best wel leuk!
Mwah door de ps plus extra komen eigenlijk zoveel games uit dat ik geen enkel andere game meer koop.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Al maanden geen ps+ games gehad die ik tof vond.
Oprecht de miskoop van vorig jaar om die meuk te stacken. Nog maar 2 jaar ofzo dan ben ik er eindelijk van af
Extra is primaquote:Op donderdag 27 april 2023 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Al maanden geen ps+ games gehad die ik tof vond.
Oprecht de miskoop van vorig jaar om die meuk te stacken. Nog maar 2 jaar ofzo dan ben ik er eindelijk van af
Heb ‘m besteld bij Amazon voor ¤ 55,- ofzo.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
Zin in Jedi Survivor morgen
Hopelijk hebben ze er bij Gamemania morgen ook zin, en krijg ik de SMS vroeg
Ik vond Fallen Order ontzettend tof en kijk al naar deze game uit sinds de eerste aankondiging.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Heb ‘m besteld bij Amazon voor ¤ 55,- ofzo.
Hoop dat ze hem morgen bezorgen.
Tot nu toe nog geen verzend bevestiging.
Is het nog steeds dark souls met StarWars sausje?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Fallen Order ontzettend tof en kijk al naar deze game uit sinds de eerste aankondiging.
Schijnt volgens de reviews erg leuk en tof te zijn.
Zijn wel wat performance issues qua framedrops in drukke stukken, maar veel issues schijnen met een day zero patch al opgelost te zijn (die patch kwam uit vlak voor het review embargo verviel).
En ongetwijfeld is er morgen nog een day one patch.
Ik haal altijd bewust zelf op bij een fysieke winkel, omdat ik geen zin heb om tot laat in de middag te wachten tot de post komt, met het risico dat ie zelfs later komt.
Inmiddels hoef ik geen ps meer omdat ik wel content ben met xbox.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind er geen kut aan![]()
Stray is de eerste en laatste ps+ (+++++++) game die ik gespeeld heb. Baal er echt van dat ik hier ooit geld ana uitgegeven heb.
Maarja. Nog even en dan is het wel klaar. Dan alleen die basic bitch ps+ houden zodat ik mn maandelijkse games van de afgelopen 10 jaar niet kwijt raak![]()
![]()
het is meer een action game wel dan dark souls, maar ze hebben er wel wat principes van gepakt die goed werken binnen star warsquote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Is het nog steeds dark souls met StarWars sausje?
De GameMania in mijn woonplaats was echt bijzonder slecht. Werd later een PlayOurGames en deze is nu ook al een jaar gesloten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een preorder op tijd bezorgd wil hebben is Bol wel de beste keus. Zelf ophalen is dat Gamemania.
Ik zou eerder zeggen een Star Wars game met wat Souls invloeden.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Is het nog steeds dark souls met StarWars sausje?
Behalve deze keer. Ik kreeg woensdag een mail dat ivm koningsdag de game pas zaterdag geleverd wordt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een preorder op tijd bezorgd wil hebben is Bol wel de beste keus. Zelf ophalen is dat Gamemania.
Mwah heb de game nu voor 57,50 want had nog een cadeaubon van 7,50 staan en en kreeg 5 euro select kortingquote:
UGG is erg leuk. Korte maar leuke game.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Jurassic World uitgespeeld.
Tijd voor Untitled Goose Game
RIPquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:50 schreef CoExist het volgende:
Contact gehad met Amazon klanten service.
Ze claimen dat de creditcard betaling mislukt is en daarom niet leveren.
Gelul natuurlijk, staat gewoon als afgeschreven op mijn CC afschrift.
De game 18 april trouwens besteld.
Edit:
Net bij de MediaMarkt geweest. Kreeg de PS5 game voor ¤ 55,45
Ik lach me dood.
Net level 1 gedaan. Wel grappig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
UGG is erg leuk. Korte maar leuke game.
Ja klopt. Die moet ik nog doen. Als enige voor de platinumquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net level 1 gedaan. Wel grappig.
Ik zie dat je voor 100% ook ieder level binnen een bepaalde tijd gedaan moet hebben. Pffftt
Klinkt uitdagend. Moet nog even bekender worden met de besturing voordat ik dat probeer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja klopt. Die moet ik nog doen. Als enige voor de platinum
je moet er vooral rekening mee houden dat als je rent dat je moeilijker draaitquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt uitdagend. Moet nog even bekender worden met de besturing voordat ik dat probeer.
Nu al veel moeite met afstanden en snelheden inschatten.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
En daarom ren ik nooit in het dagelijks leven
dacht dat dat gewoon kwam omdat je verrot wasquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
En daarom ren ik nooit in het dagelijks leven
🤫quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat dat gewoon kwam omdat je verrot was
En, hoe bevalt ie?quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:50 schreef CoExist het volgende:
Contact gehad met Amazon klanten service.
Ze claimen dat de creditcard betaling mislukt is en daarom niet leveren.
Gelul natuurlijk, staat gewoon als afgeschreven op mijn CC afschrift.
De game 18 april trouwens besteld.
Edit:
Net bij de MediaMarkt geweest. Kreeg de PS5 game voor ¤ 55,45
Ik lach me dood.
Ja grafisch een mooie game.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En, hoe bevalt ie?
Ik vind hem tof.
Net de grappling hook gekregen.
Als je al overgehaald wordt hem te spelen zou ik eerst een paar weken wachten, daar performance op alle platforms naar verluidt schrikbarend is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Peejtur het volgende:
Jedi, ja of nee? Voor iemand die eigenlijk de films niet gekeken heeft enzo. En vorige spellen niet gedaan heeft.
Neem toch aan dat deze ergens deze dagen al worden opgelost? Zag al iets met framerate enzo.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je al overgehaald wordt hem te spelen zou ik eerst een paar weken wachten, daar performance op alle platforms naar verluidt schrikbarend is.
Ik zou lekker een paar weken of maanden wachten. EA is bezig met patches om wat problemen op te lossen voor alle platformen en dan heb je misschien nog een sale.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Peejtur het volgende:
Jedi, ja of nee? Voor iemand die eigenlijk de films niet gekeken heeft enzo. En vorige spellen niet gedaan heeft.
Hier tot in die Meat Factory gekomen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja grafisch een mooie game.
Ben nu net op de 2e planeet. Speelt lekker weg.
Nog geen last gehad van bugs o.i.d.
Absoluut toffe game.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Peejtur het volgende:
Er is kort voor het review embargo verviel al een day zero patch gekomen die de framedrops grotendeels opgelost heeft (ik heb tot nu nog geen drops ervaren).quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:11 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Neem toch aan dat deze ergens deze dagen al worden opgelost? Zag al iets met framerate enzo.
wat is hetquote:Op zondag 30 april 2023 12:42 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal niet gecheesed ofzo,
niet vanaf dat balkonnetje constant lightsaber throw gedaan,
oprotten met je one shot shit.
rancor baasquote:
Op easy/story zetten en zo puur voor rest van de campaign gaan.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis motivatie om door te spelen met Final Fantasy VII Crisis core Reunion
Puur en alleen doorakkeren omdat ik het vn mezelf moet uitspelen.
Het verhaal en acteerwerk zijn echt tenenkrommend.
En de graphics hoef je t ook niet voor te doen, want remaster ipv remake.
Ik ben echt aan het uitzitten.
Daarna denk ik GOW2 of de DLC van Horizon.
Ik ben overpowered dus hij hoeft niet eens echt op easy merk ik. Hooguit sommige "boss" fights.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op easy/story zetten en zo puur voor rest van de campaign gaan.
Of als het je echt tegen staat gewoon stoppen.
Ja ik beide heb ik erg veel zin!quote:De Horizon dlc is absoluut de moeite waard waard en duurt afhankelijk van of je alleen de main quests doet zo'n 7 uur tot een uur of 15 tot 17.
Graphics en physics zijn top notch 👌
God of War Ragnarok is ook
Ik ken die alleen van de mod op die gingerquote:Op maandag 1 mei 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik straks thuis ben ga ik weer verder met Jedi Survivor.
Die ook tof is.
Die Rancor die je bij een side missie hebt (missing prospectors) vlak voor je Greez ontmoet toevallig?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
Leuk joh, Rancor in jedi een boss die je one shot en die een 360 graden aanval doet die je niet kan dodgen of springen, ben er gelijk klaar mee.
Jedi master hieroquote:Op maandag 1 mei 2023 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Rancor die je bij een side missie hebt (missing prospectors) vlak voor je Greez ontmoet toevallig?
Die kwam ik daarnet tegen, maar geen one shot.
Wel 2/3 van je health weg in 1 klap.
Op de normale moeilijkheidsgraad (Jedi Knight) iig.
Nou nou nou wat een negativiteit. Niet elke game is Witcher 3quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren FF VII Crisis Core Reunion uitgespeeld.
Meteen gedelete en nooit meer aanraken.
NEXT!
Wat een doorzettingsvermogen heb jij toch.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren FF VII Crisis Core Reunion uitgespeeld.
Meteen gedelete en nooit meer aanraken.
NEXT!
Ik vond die idd net iets leukerquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een negativiteit. Niet elke game is Witcher 3
Ik moet het echt van mezelf, want ik was er zo eentje die aan een spel begon en dan een nieuwe kocht en overstapte en dan uiteindelijk met een kast vol nooit uitgespeelde spellen zat. Als ik het echt echt ECHT heel bagger vind, dan doe ik t mezelf niet aan hoor. Zo erg was t (net) niet. Maar ik moet van mezelf wel doorzetten soms jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een doorzettingsvermogen heb jij toch.
100%quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:30 schreef Jimbo het volgende:
@:dud0r en ik vinden dat jullie allemaal afterimage moeten kopen
hollowknight 1.5quote:
quote:
Ditquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hollowknight 1.5
enderlillies 1.5
gewoon een goede metroidvenia
Ben er normaal niet zo van maar Monster Boy (plus extra) was ook erg tofquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hollowknight 1.5
enderlillies 1.5
gewoon een goede metroidvenia
@dud0rquote:Op zondag 7 mei 2023 10:09 schreef Questular het volgende:
Dat afterimage ziet er behoorlijk poep uit.
quote:Op zondag 7 mei 2023 10:09 schreef Questular het volgende:
Ken die game niet. Is zeker weer een schijt indie?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:09 schreef Questular het volgende:
🔥quote:Op zondag 7 mei 2023 10:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ken die game niet. Is zeker weer een schijt indie?
Wat is nou weer voor obscure niche shit?quote:
Ik ga wel weer verder met remakes en mijn backlogquote:
Goede game. Gewoon spelen baklapquote:
ah coolquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen onzin verkopen nep mod!
PLAYSTATION SQUAD
het is een beetje zoals fifa elk jaarquote:
Ik begin al te huilenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik sta op het punt om of mijn xbox of mijn PS weg te doen
maar ik neig er naar om de xbox te houden
Ja die indies blijven grotendeels hangen in die gruwelijk lelijke 2D mobile 16bit scrollers.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje zoals fifa elk jaar
maar in dit geval zo'n 40-45 reskins per jaar van het zelfde concept
Wat een gelul!quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef dud0r het volgende:
Green hell, subnautica en stranded deep zijn geen 2d 16 bit![]()
No man sky ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Jimbo op 07-05-2023 21:33:34 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
of je gebruikt even spoilers, scoremSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
note gezet.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Doe ook de quotes dan nepmodquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je gebruikt even spoilers, scorem
note gezet.
? Staat al in spoiler, bakvisquote:
TR gemachtquote:
Afgevinktquote:
Oh ja Green Hell effe op de wishlist.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef dud0r het volgende:
Green hell, subnautica en stranded deep zijn geen 2d 16 bit![]()
No man sky ook niet
Ik vond 'm echt geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh ja Green Hell effe op de wishlist.
Favoriet is de double bladed, daarnaast de crossguard voor bazen en moeilijke vijanden.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie het fijnste vechten tot nu toe?
Single lightsaber, double-bladed lightsaber of dual wielding?
Dual wield vond ik leuk, echter crossguard is veruit de beste zodra je die hebt. (op boss fights na)quote:Op maandag 8 mei 2023 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie het fijnste vechten tot nu toe?
Single lightsaber, double-bladed lightsaber of dual wielding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er weer
InclusiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door StateOfMind op 11-05-2023 19:38:43 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop gebeurd in een korte tijd.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Jedi SurvivorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:23 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat gelukkig niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Onverwacht leuk spel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps plus extra met Rc a Rift apart, happy happy
De heks wacht!quote:
Ik moet hem nog opstarten, maar leek me wel heel tof!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef Questular het volgende:
Eerste 500 kills in Chivalry 2 binnen geharkt. Wat een heerlijk spel.
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:36 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ik moet hem nog opstarten, maar leek me wel heel tof!
Oh zonde, dat kan dus niet uit?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.
Mwaa die auto aim helpt een hoop hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.
Dat wel, heb alleen geen idee of ie dan servers vind die een beetje vol zijn. Dit weekend eens proberen.quote:
Daar ben ik nu. Met dat pistol ding? Die wil ik niet gaan gebruiken. Ben een Jedi. Ga toch geen blasters gebruikenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dual wield vond ik leuk, echter crossguard is veruit de beste zodra je die hebt. (op boss fights na)
Nee crossguard is zoals two-handed sword. (kylo ren wapen)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar ben ik nu. Met dat pistol ding? Die wil ik niet gaan gebruiken. Ben een Jedi. Ga toch geen blasters gebruiken
Ohhhh. Oh die is wel tof. Maar daar ben ik nog nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee crossguard is zoals two-handed sword. (kylo ren wapen)
Tekken 8 blijft beter wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |