Dan nog heb je voor ¤50 extra een nieuwe... En als die tweedehands winkel besluit te stoppen kun je fluiten naar je garantie, terwijl je die bij een nieuwe altijd houd, én de kans dat je er gebruik van moet maken is veel kleiner wat imo meer waard is.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt eraan, voor bij een particulier is het duur, maar bij tweedehands winkels als CEX krijg je daar wel 24 maanden garantie op.
quote:In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita
Omdat dat interessanter is dan jou blauwtjes te zien lopen...quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom gaat het hier over tien jaar oude consoles?man man man.
Is dat verboden?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga jij maar weer op je 15fps machine spelenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat iemand die minder geld heeft wilt gamen en een vraag over de ps4 had. Lijkt me een prima redenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komen nog steeds spellen voor uit, dus Sony laat 'm zelf ook nog niet los.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik laat mijn ps2, ps3 en ps4 ook niet los.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komen nog steeds spellen voor uit, dus Sony laat 'm zelf ook nog niet los.
Ps1 zijn nog wel op internet te vinden voor oke prijzenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik laat mijn ps2, ps3 en ps4 ook niet los.
Baal nog altijd dat ik destijds mijn ps1 heb verkocht.
Als ik er één zie liggen op Koningsdag dan is die van mij.
psp ligt hier ook nog.
Ik heb ook nog een 2, 3 en 4 in de kast staan, incl de spellen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik laat mijn ps2, ps3 en ps4 ook niet los.
Baal nog altijd dat ik destijds mijn ps1 heb verkocht.
Als ik er één zie liggen op Koningsdag dan is die van mij.
psp ligt hier ook nog.
Ik heb wel een super nintendo nog aangesloten staan die ik af en toe nog gebruik. Doinkey kong en Mario kart op de super nintendoquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 2, 3 en 4 in de kast staan, incl de spellen.
Maar eigenlijk nemen die alleen maar ruimte in.
Tja de één gaat vissen en bewaard al zijn vis spullen, de ander doet dat met game consolesquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 2, 3 en 4 in de kast staan, incl de spellen.
Maar eigenlijk nemen die alleen maar ruimte in.
Heb je een goed punt. Alhoewel het ook wel wat heeft om op Koningsdag oude consoles te vinden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ps1 zijn nog wel op internet te vinden voor oke prijzen
Als je dat leuk vind dan zou ik zeker lekker dat doen jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja de één gaat vissen en bewaard al zijn vis spullen, de ander doet dat met game consoles
[..]
Heb je een goed punt. Alhoewel het ook wel wat heeft om op Koningsdag oude consoles te vinden.
Vorige jaar voor 15 euro Xbox 360 slim gekocht en thuis volledig schoongemaakt, binnen en buiten.
Doet het nu perfect![]()
Je moet er van houden denk.
In 95 of 96 mijn SNES met 35 spellen plus super scope verkocht om een PlayStation 1 te kopenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb wel een super nintendo nog aangesloten staan die ik af en toe nog gebruik. Doinkey kong en Mario kart op de super nintendo
Ja dat soort dingen zijn wel kutquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In 95 of 96 mijn SNES met 35 spellen plus super scope verkocht om een PlayStation 1 te kopen
Och ja dat is ook zuur.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn wel kut
Zo heb ik ooit al mijn pokemon kaarten verkocht op koninginnendag. Was toen top. Veel geld mee verdiend.
Nu zou ik het dubbele betalen om die verzameling terug te krijgen
Aan komen rijden in een oude zwarte Suzuki Swift doet wonderenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik zelf heb echt een hekel aan die drukteDus dan liever meer betalen dan tussen 102332 mensen moeten lopen
Anunnaki OSquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
Gamen op de kleitablets van de Oude Sumeriërs, dat was pas oldskool
Zonder Nintendo geen playstationquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh god de opa's hebben het nu helemaal over dinosaurus consoles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |