Ligt er vooral aan wat je wilt spelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
Een vraag, ik heb een niet al te breed budget maar wil wel graag een playstation. Waar doe ik in jullie mening beter aan? Een tweedehandse playstation 4 met 2 controllers en een boel games voor ongeveer 250 euro of toch doorsparen voor een ps5?
Ik twijfel omdat een ps5 wel nieuwer is, echter veel duurder en de nieuwe games zijn ook flink duurder dan de tweedehandse games voor een ps4.
Qua kwaliteit maakt het denk ik niet veel uit gezien het gaat spelen op een tv uit 2010.
Ik heb sinds een paar maanden een PS4 en heb daar een PS+ extra abonnement bijgekocht (was mijn eerste keer toen dus kreeg wel korting) en nu heb ik ook toegang tot veel games.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
en een boel games voor ongeveer 250 euro
Tessaap vrouwelijke cod player ook?quote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Netjes op tijd hahaha, add me anders op psn: tessaap
Speel geregeld cod warzone en mw2.
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat je wilt spelen.
Maar als je lekker budget wilt houden ga je gewoon voor de ps4 joh
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:35 schreef dud0r het volgende:
Zou gewoon voor een PS4 gaan of een Xbox met GPU.
Genoeg te spelen op de PS4.
Bedankt voor jullie antwoordenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden een PS4 en heb daar een PS+ extra abonnement bijgekocht (was mijn eerste keer toen dus kreeg wel korting) en nu heb ik ook toegang tot veel games.
ik zou doorsparen en voor de playstation 5 gaan. Maar goed ik vind de controller gewoon kut van de playstation 4. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik was altijd anti playstation. Sinds ik de playstation 5 heb, heb ik de xbox niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
Een vraag, ik heb een niet al te breed budget maar wil wel graag een playstation. Waar doe ik in jullie mening beter aan? Een tweedehandse playstation 4 met 2 controllers en een boel games voor ongeveer 250 euro of toch doorsparen voor een ps5?
Ik twijfel omdat een ps5 wel nieuwer is, echter veel duurder en de nieuwe games zijn ook flink duurder dan de tweedehandse games voor een ps4.
Qua kwaliteit maakt het denk ik niet veel uit gezien het gaat spelen op een tv uit 2010.
ik zou voor een ps5 gaan als je binnen nu en een paar jaar de moderne versies wil spelenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef blikjecola3001 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie antwoordenIk zal voor de PS4 gaan. Ik wil er toch voornamelijk red dead, spiderman, the witcher, gta en die nieuwe harry potter game op spelen dus daar heb je niet per se een hele dure ps5 voor nodig denk ik.
Die weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 19 april 2023 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las Pragmatamania als Phantasmagoria en werd enthousiast
Alles wat je op de PS4 kan spelen is ook op de PS5 speelbaar.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:26 schreef blikjecola3001 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie antwoordenIk zal voor de PS4 gaan. Ik wil er toch voornamelijk red dead, spiderman, the witcher, gta en die nieuwe harry potter game op spelen dus daar heb je niet per se een hele dure ps5 voor nodig denk ik.
Scharen scharenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tessaap vrouwelijke cod player ook?
Moet je even op z'n gezicht gaan zitten om in z'n oog te komenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja had ik niet verwacht van hem, uit het oog uit het hart.
Jezusquote:Op woensdag 19 april 2023 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je even op z'n gezicht gaan zitten om in z'n oog te komen
@Jimbo ze roept jequote:
Yes, met kleine letters tessaap is mn psn.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tessaap vrouwelijke cod player ook?
Hoezo? Ik heb geen dm, sms, mail, of wat dan ook gezien.quote:
quote:
u riep?quote:
Quoten telt niet?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen dm, sms, mail, of wat dan ook gezien.
Ik word zoveel gequote lieverd ... Maar wil je daten? Kan gewoon.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word zoveel gequote lieverd ... Maar wil je daten? Kan gewoon.
nu geef ik het op tijd aan, 13 mei home alone. Kom je COD spelen online?quote:
Kunnen we niet beter samen op de bank ESF kijken? Chippie. Dippie. Sjardonnee.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
nu geef ik het op tijd aan, 13 mei home alone. Kom je COD spelen online?
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter samen op de bank EAF kijken? Chippie. Dippie. Sjardonnee.
€250 voor een tweede hands PS4 is erg duur, dat is geen goede deal. Dat apparaat is nieuw €299 en dan heb je er een met een verse controller en zonder slijtage. Ik zou doorzoeken tot je een PS4 met een paar spellen die je daadwerkelijk wil spelen kunt vinden voor €150 a max €200. Veel games betekent vaak tig versies van FIFA en Call of Duty, en van beide spellen heb je aan de meest recente versie voldoende. Minder games betekent dat je de spellen die je wel hebt daadwerkelijk gaat spelen ipv dat ze amper gespeeld in de kast blijven liggen.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:15 schreef blikjecola3001 het volgende:
Ja embargo helaas niet gehaald, gaat morgen online. In ieder geval nog voor releasequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Morgen de review van Dead Island 2 @:2dope?
Reviews zien er prima uit, een chille game van een 7.
Ik denk dat ik deze na FFVII CC ga spelenquote:Op donderdag 20 april 2023 00:26 schreef FlyingFish het volgende:
God of War Ragnarok
Ik vind de setting van deel 1 fijner (minder sneeuw), maar wat een heerlijke game is dit! Ik heb de afgelopen 3 maanden met God of War en daarna God of War Ragnarok meer gegamed dan de afgelopen 3 jaar totaal denk ikIk heb de verhaallijn nu afgerond (en ook al een deel van de zijmissies) en heb er nu 55 uur in zitten. Ik gok nog een uurtje of 10 max voor de platinum (als ik die stomme Gravestone mini-bazen verslagen krijg).
Ja die ken ik wel, maar mijn woordgrap bedoel ikquote:Op donderdag 20 april 2023 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was op de PC vroeger, van Sierra (waar ook kingsquest, spacequest etc van was).
Was de eerste in de reeks die gefilmd was, horror en met leeftijdsgrens.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Crisis Corequote:
€250 voor een 2dehands PS4 lijkt me ook wat duur ja. Dat was ik niet kwijt iig. Ik heb hem van een vriendelijke FOK!ker gekocht voor €150.quote:Op donderdag 20 april 2023 00:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
€250 voor een tweede hands PS4 is erg duur, dat is geen goede deal. Dat apparaat is nieuw €299 en dan heb je er een met een verse controller en zonder slijtage. Ik zou doorzoeken tot je een PS4 met een paar spellen die je daadwerkelijk wil spelen kunt vinden voor €150 a max €200. Veel games betekent vaak tig versies van FIFA en Call of Duty, en van beide spellen heb je aan de meest recente versie voldoende. Minder games betekent dat je de spellen die je wel hebt daadwerkelijk gaat spelen ipv dat ze amper gespeeld in de kast blijven liggen.
Voordeel aan een PS5 nu kopen is wel dat als je snel bent, je met PS+ een hele rits topgames gratis kunt downloaden. Maar die actie loopt in mei ergens af.
Dan nog heb je voor €50 extra een nieuwe... En als die tweedehands winkel besluit te stoppen kun je fluiten naar je garantie, terwijl je die bij een nieuwe altijd houd, én de kans dat je er gebruik van moet maken is veel kleiner wat imo meer waard is.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt eraan, voor bij een particulier is het duur, maar bij tweedehands winkels als CEX krijg je daar wel 24 maanden garantie op.
quote:In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita
Omdat dat interessanter is dan jou blauwtjes te zien lopen...quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom gaat het hier over tien jaar oude consoles?man man man.
Is dat verboden?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom gaat het hier over tien jaar oude consoles?man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |