SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Heeft the witcher 3 een beetje goede DLC?
1 is tof, lekker over the top, zichzelf niet serieus nemend.quote:Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef Peejtur het volgende:
Maar Death Island 2? Iemand 1 gespeeld? Lijkt me wel gaaf eigenlijk.
Okay.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk koop ik eerst Jedi Survivor, die komt een week na Dead Island 2 uit.
Zit denk ik net wat meer verhaal in.
Dead Island 2 daarna wel een keer.
Het is aanzienlijk beter dan 1, die vond ik weinig aan eigenlijk. Van best tot slechtst zou ik zeggen Dying Light 1 -> Dead Island 2 -> Dying Light 2 -> Dead Island 1 (en ja ik maak bewust die vergelijking omdat de games basically dezelfde formule hanteren)quote:Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef Peejtur het volgende:
Maar Death Island 2? Iemand 1 gespeeld? Lijkt me wel gaaf eigenlijk.
Ik vind Dying Light 2 een chaos en Dying Light 1 al veel beter. Dead Island 2 ziet er lekker arcade en chill uit.quote:Op maandag 17 april 2023 18:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is aanzienlijk beter dan 1, die vond ik weinig aan eigenlijk. Van best tot slechtst zou ik zeggen Dying Light 1 -> Dead Island 2 -> Dying Light 2 -> Dead Island 1 (en ja ik maak bewust die vergelijking omdat de games basically dezelfde formule hanteren)
Ben niet van de star wars/trek-achtig dingen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Persoonlijk koop ik eerst Jedi Survivor, die komt een week na Dead Island 2 uit.
Zit denk ik net wat meer verhaal in.
Dead Island 2 daarna wel een keer.
Komt die?quote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Maar die komt pas in 2077quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
https://www.cyberpunk.net/en/phantom-liberty
Met de altijd goede Idris Elba
Hallo, jullie zijn mijn games feedquote:
quote:
Jij houdt de commercie in stand en moet aangepakt worden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef Cod_player het volgende:
Ich will de battle pass van cod. Leuke puppekes. Lekker cowboy zijn. Van de week ff kopen en dit x wel uitspelen.
Meer is er niet...quote:
Ik heb 2 keer een battle pass gekocht van die gratis punten die je soms krijgt maar ik heb nooit eentje afgemaakt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef Cod_player het volgende:
Ich will de battle pass van cod. Leuke puppekes. Lekker cowboy zijn. Van de week ff kopen en dit x wel uitspelen.
als ik er aan begin maak ik hem meestal wel af. Heb je direct weer punten om een nieuwe battlepass te kopen. Meestal heb ik er na 2 seizoenen weer even zat van en speel je weer wat anders.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een battle pass gekocht van die gratis punten die je soms krijgt maar ik heb nooit eentje afgemaakt.![]()
Zou het even aan state vragen, dat is de TS tenslotte (en die jongen heeft toch tijd zat om een op te makenquote:
Nee. Nooit gezegd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:07 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag monsterboy op PS+
Volgens roy een van de betere metroids
Naja, wie heeft dát nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
De OP is zo oud en dan dit:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Star Wars Jedi Clown
Resident Evil 83 Remake
Death Island 69
Final Fantasy MXVI
Assassin's Creed Man in the Mirror
Spider-Man presents Tom Holland
Final Fantasy VII afterbirth
Pragmatamania
Dom Stranding 2
Wolverine and his cups
![]()
VUILE HOND!quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wie heeft dát nou weer gedaan?
Mag ik een gok doen?quote:
Ik las Pragmatamania als Phantasmagoria en werd enthousiastquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
De OP is zo oud en dan dit:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Star Wars Jedi Clown
Resident Evil 83 Remake
Death Island 69
Final Fantasy MXVI
Assassin's Creed Man in the Mirror
Spider-Man presents Tom Holland
Final Fantasy VII afterbirth
Pragmatamania
Dom Stranding 2
Wolverine and his cups
![]()
Wat maakt het home alone gedeelte uit als je online gaat spelenquote:Op woensdag 19 april 2023 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nu geef ik het op tijd aan, 13 mei home alone. Kom je COD spelen online?
gewoon 1 keer gekocht. Daarna krijg je genoeg munten om hem telkens opnieuw weer te kopenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef Cod_player het volgende:
dan speel ik alleen.....quote:Op woensdag 19 april 2023 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat maakt het home alone gedeelte uit als je online gaat spelen
Oke oke. makes sensequote:Op woensdag 19 april 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dan speel ik alleen.....
Anders speel ik met mijn man en mijn vrienden. Maar die hebben mannen avond en spelen die avond dus niet
Yes klopt, maar kreeg hem niet uitgespeeld vorige keer helaas. Dus nu voor 10tje kopen en uitspelen want leuke dingen erin!quote:Op woensdag 19 april 2023 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
gewoon 1 keer gekocht. Daarna krijg je genoeg munten om hem telkens opnieuw weer te kopen
Netjes op tijd hahaha, add me anders op psn: tessaapquote:Op woensdag 19 april 2023 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nu geef ik het op tijd aan, 13 mei home alone. Kom je COD spelen online?
ik speel alleen geen warzonequote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Netjes op tijd hahaha, add me anders op psn: tessaap
Speel geregeld cod warzone en mw2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |