wat is hetquote:Op zondag 30 april 2023 12:42 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal niet gecheesed ofzo,
niet vanaf dat balkonnetje constant lightsaber throw gedaan,
oprotten met je one shot shit.
rancor baasquote:
Op easy/story zetten en zo puur voor rest van de campaign gaan.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis motivatie om door te spelen met Final Fantasy VII Crisis core Reunion
Puur en alleen doorakkeren omdat ik het vn mezelf moet uitspelen.
Het verhaal en acteerwerk zijn echt tenenkrommend.
En de graphics hoef je t ook niet voor te doen, want remaster ipv remake.
Ik ben echt aan het uitzitten.
Daarna denk ik GOW2 of de DLC van Horizon.
Ik ben overpowered dus hij hoeft niet eens echt op easy merk ik. Hooguit sommige "boss" fights.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op easy/story zetten en zo puur voor rest van de campaign gaan.
Of als het je echt tegen staat gewoon stoppen.
Ja ik beide heb ik erg veel zin!quote:De Horizon dlc is absoluut de moeite waard waard en duurt afhankelijk van of je alleen de main quests doet zo'n 7 uur tot een uur of 15 tot 17.
Graphics en physics zijn top notch 👌
God of War Ragnarok is ook
Ik ken die alleen van de mod op die gingerquote:Op maandag 1 mei 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik straks thuis ben ga ik weer verder met Jedi Survivor.
Die ook tof is.
Die Rancor die je bij een side missie hebt (missing prospectors) vlak voor je Greez ontmoet toevallig?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
Leuk joh, Rancor in jedi een boss die je one shot en die een 360 graden aanval doet die je niet kan dodgen of springen, ben er gelijk klaar mee.
Jedi master hieroquote:Op maandag 1 mei 2023 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die Rancor die je bij een side missie hebt (missing prospectors) vlak voor je Greez ontmoet toevallig?
Die kwam ik daarnet tegen, maar geen one shot.
Wel 2/3 van je health weg in 1 klap.
Op de normale moeilijkheidsgraad (Jedi Knight) iig.
Nou nou nou wat een negativiteit. Niet elke game is Witcher 3quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren FF VII Crisis Core Reunion uitgespeeld.
Meteen gedelete en nooit meer aanraken.
NEXT!
Wat een doorzettingsvermogen heb jij toch.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren FF VII Crisis Core Reunion uitgespeeld.
Meteen gedelete en nooit meer aanraken.
NEXT!
Ik vond die idd net iets leukerquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een negativiteit. Niet elke game is Witcher 3
Ik moet het echt van mezelf, want ik was er zo eentje die aan een spel begon en dan een nieuwe kocht en overstapte en dan uiteindelijk met een kast vol nooit uitgespeelde spellen zat. Als ik het echt echt ECHT heel bagger vind, dan doe ik t mezelf niet aan hoor. Zo erg was t (net) niet. Maar ik moet van mezelf wel doorzetten soms jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een doorzettingsvermogen heb jij toch.
100%quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:30 schreef Jimbo het volgende:
@:dud0r en ik vinden dat jullie allemaal afterimage moeten kopen
hollowknight 1.5quote:
quote:
Ditquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hollowknight 1.5
enderlillies 1.5
gewoon een goede metroidvenia
Ben er normaal niet zo van maar Monster Boy (plus extra) was ook erg tofquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hollowknight 1.5
enderlillies 1.5
gewoon een goede metroidvenia
@dud0rquote:Op zondag 7 mei 2023 10:09 schreef Questular het volgende:
Dat afterimage ziet er behoorlijk poep uit.
quote:Op zondag 7 mei 2023 10:09 schreef Questular het volgende:
Ken die game niet. Is zeker weer een schijt indie?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:09 schreef Questular het volgende:
🔥quote:Op zondag 7 mei 2023 10:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ken die game niet. Is zeker weer een schijt indie?
Wat is nou weer voor obscure niche shit?quote:
Ik ga wel weer verder met remakes en mijn backlogquote:
Goede game. Gewoon spelen baklapquote:
ah coolquote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen onzin verkopen nep mod!
PLAYSTATION SQUAD
het is een beetje zoals fifa elk jaarquote:
Ik begin al te huilenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik sta op het punt om of mijn xbox of mijn PS weg te doen
maar ik neig er naar om de xbox te houden
Ja die indies blijven grotendeels hangen in die gruwelijk lelijke 2D mobile 16bit scrollers.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje zoals fifa elk jaar
maar in dit geval zo'n 40-45 reskins per jaar van het zelfde concept
Wat een gelul!quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef dud0r het volgende:
Green hell, subnautica en stranded deep zijn geen 2d 16 bit![]()
No man sky ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Jimbo op 07-05-2023 21:33:34 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
of je gebruikt even spoilers, scoremSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
note gezet.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Doe ook de quotes dan nepmodquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je gebruikt even spoilers, scorem
note gezet.
? Staat al in spoiler, bakvisquote:
TR gemachtquote:
Afgevinktquote:
Oh ja Green Hell effe op de wishlist.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef dud0r het volgende:
Green hell, subnautica en stranded deep zijn geen 2d 16 bit![]()
No man sky ook niet
Ik vond 'm echt geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh ja Green Hell effe op de wishlist.
Favoriet is de double bladed, daarnaast de crossguard voor bazen en moeilijke vijanden.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie het fijnste vechten tot nu toe?
Single lightsaber, double-bladed lightsaber of dual wielding?
Dual wield vond ik leuk, echter crossguard is veruit de beste zodra je die hebt. (op boss fights na)quote:Op maandag 8 mei 2023 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie het fijnste vechten tot nu toe?
Single lightsaber, double-bladed lightsaber of dual wielding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er weer
InclusiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door StateOfMind op 11-05-2023 19:38:43 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop gebeurd in een korte tijd.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Jedi SurvivorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:23 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat gelukkig niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Onverwacht leuk spel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps plus extra met Rc a Rift apart, happy happy
De heks wacht!quote:
Ik moet hem nog opstarten, maar leek me wel heel tof!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef Questular het volgende:
Eerste 500 kills in Chivalry 2 binnen geharkt. Wat een heerlijk spel.
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:36 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ik moet hem nog opstarten, maar leek me wel heel tof!
Oh zonde, dat kan dus niet uit?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.
Mwaa die auto aim helpt een hoop hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.
Dat wel, heb alleen geen idee of ie dan servers vind die een beetje vol zijn. Dit weekend eens proberen.quote:
Daar ben ik nu. Met dat pistol ding? Die wil ik niet gaan gebruiken. Ben een Jedi. Ga toch geen blasters gebruikenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dual wield vond ik leuk, echter crossguard is veruit de beste zodra je die hebt. (op boss fights na)
Nee crossguard is zoals two-handed sword. (kylo ren wapen)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar ben ik nu. Met dat pistol ding? Die wil ik niet gaan gebruiken. Ben een Jedi. Ga toch geen blasters gebruiken
Ohhhh. Oh die is wel tof. Maar daar ben ik nog nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee crossguard is zoals two-handed sword. (kylo ren wapen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |