quote:Op zondag 7 mei 2023 12:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen onzin verkopen nep mod!
PLAYSTATION SQUAD
het is een beetje zoals fifa elk jaarquote:
Ik begin al te huilenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik sta op het punt om of mijn xbox of mijn PS weg te doen
maar ik neig er naar om de xbox te houden
Ja die indies blijven grotendeels hangen in die gruwelijk lelijke 2D mobile 16bit scrollers.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje zoals fifa elk jaar
maar in dit geval zo'n 40-45 reskins per jaar van het zelfde concept
Wat een gelul!quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef dud0r het volgende:
Green hell, subnautica en stranded deep zijn geen 2d 16 bit![]()
No man sky ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Jimbo op 07-05-2023 21:33:34 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 7 mei 2023 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
of je gebruikt even spoilers, scoremSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
note gezet.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Doe ook de quotes dan nepmodquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je gebruikt even spoilers, scorem
note gezet.
? Staat al in spoiler, bakvisquote:
TR gemachtquote:
Afgevinktquote:
Oh ja Green Hell effe op de wishlist.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:21 schreef dud0r het volgende:
Green hell, subnautica en stranded deep zijn geen 2d 16 bit![]()
No man sky ook niet
Ik vond 'm echt geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2023 00:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh ja Green Hell effe op de wishlist.
Favoriet is de double bladed, daarnaast de crossguard voor bazen en moeilijke vijanden.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie het fijnste vechten tot nu toe?
Single lightsaber, double-bladed lightsaber of dual wielding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |