UGG is erg leuk. Korte maar leuke game.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Jurassic World uitgespeeld.
Tijd voor Untitled Goose Game
RIPquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:50 schreef CoExist het volgende:
Contact gehad met Amazon klanten service.
Ze claimen dat de creditcard betaling mislukt is en daarom niet leveren.
Gelul natuurlijk, staat gewoon als afgeschreven op mijn CC afschrift.
De game 18 april trouwens besteld.
Edit:
Net bij de MediaMarkt geweest. Kreeg de PS5 game voor ¤ 55,45
Ik lach me dood.
Net level 1 gedaan. Wel grappig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
UGG is erg leuk. Korte maar leuke game.
Ja klopt. Die moet ik nog doen. Als enige voor de platinumquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net level 1 gedaan. Wel grappig.
Ik zie dat je voor 100% ook ieder level binnen een bepaalde tijd gedaan moet hebben. Pffftt
Klinkt uitdagend. Moet nog even bekender worden met de besturing voordat ik dat probeer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja klopt. Die moet ik nog doen. Als enige voor de platinum
je moet er vooral rekening mee houden dat als je rent dat je moeilijker draaitquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt uitdagend. Moet nog even bekender worden met de besturing voordat ik dat probeer.
Nu al veel moeite met afstanden en snelheden inschatten.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
En daarom ren ik nooit in het dagelijks leven
dacht dat dat gewoon kwam omdat je verrot wasquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
En daarom ren ik nooit in het dagelijks leven
🤫quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat dat gewoon kwam omdat je verrot was
En, hoe bevalt ie?quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:50 schreef CoExist het volgende:
Contact gehad met Amazon klanten service.
Ze claimen dat de creditcard betaling mislukt is en daarom niet leveren.
Gelul natuurlijk, staat gewoon als afgeschreven op mijn CC afschrift.
De game 18 april trouwens besteld.
Edit:
Net bij de MediaMarkt geweest. Kreeg de PS5 game voor ¤ 55,45
Ik lach me dood.
Ja grafisch een mooie game.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En, hoe bevalt ie?
Ik vind hem tof.
Net de grappling hook gekregen.
Als je al overgehaald wordt hem te spelen zou ik eerst een paar weken wachten, daar performance op alle platforms naar verluidt schrikbarend is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Peejtur het volgende:
Jedi, ja of nee? Voor iemand die eigenlijk de films niet gekeken heeft enzo. En vorige spellen niet gedaan heeft.
Neem toch aan dat deze ergens deze dagen al worden opgelost? Zag al iets met framerate enzo.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je al overgehaald wordt hem te spelen zou ik eerst een paar weken wachten, daar performance op alle platforms naar verluidt schrikbarend is.
Ik zou lekker een paar weken of maanden wachten. EA is bezig met patches om wat problemen op te lossen voor alle platformen en dan heb je misschien nog een sale.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Peejtur het volgende:
Jedi, ja of nee? Voor iemand die eigenlijk de films niet gekeken heeft enzo. En vorige spellen niet gedaan heeft.
Hier tot in die Meat Factory gekomen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja grafisch een mooie game.
Ben nu net op de 2e planeet. Speelt lekker weg.
Nog geen last gehad van bugs o.i.d.
Absoluut toffe game.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Peejtur het volgende:
Er is kort voor het review embargo verviel al een day zero patch gekomen die de framedrops grotendeels opgelost heeft (ik heb tot nu nog geen drops ervaren).quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:11 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Neem toch aan dat deze ergens deze dagen al worden opgelost? Zag al iets met framerate enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |