nicequote:Op woensdag 26 april 2023 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gebruik op de mac OpenEmu
Mac aansluiten op de tv en ps4 controller verbinden met de mac en gaan met die banaan![]()
[ afbeelding ]
https://openemu.org/
Grid lijkt me wel tof, er zijn maar weinig leuke race games op de ps5.quote:Op donderdag 27 april 2023 00:18 schreef Cod_player het volgende:
Best leuke ps plus games in mei. Die chivalry lijkt me wel tof. Grid legends had ik op disc maar weggedaan toen mn PS5 kapot ging en niet opnieuw gekocht. En descenders zat al bij ps extra. Maar alsnog leuke games.
Wat vinden jullie ervan?
Nu ook aangeschaft want in de aanbieding. Best wel leuk!quote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels op 95% met Lego Jurassic Park.
Voornamelijk nog de dingen laten liggen met kutbesturing. Dat zwemmen en vliegen is echt weer om te janken.
Niks voor mij deze maand. Geeft niks, geeft me de gelegenheid weer een ander spel uit te spelen.quote:Op donderdag 27 april 2023 00:18 schreef Cod_player het volgende:
Best leuke ps plus games in mei. Die chivalry lijkt me wel tof. Grid legends had ik op disc maar weggedaan toen mn PS5 kapot ging en niet opnieuw gekocht. En descenders zat al bij ps extra. Maar alsnog leuke games.
Wat vinden jullie ervan?
Zelfde patroon als alle andere Lego Licence games. Denk dat het vooral leuk is als je de films hebt gezien.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nu ook aangeschaft want in de aanbieding. Best wel leuk!
Mwah door de ps plus extra komen eigenlijk zoveel games uit dat ik geen enkel andere game meer koop.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Al maanden geen ps+ games gehad die ik tof vond.
Oprecht de miskoop van vorig jaar om die meuk te stacken. Nog maar 2 jaar ofzo dan ben ik er eindelijk van af
Extra is primaquote:Op donderdag 27 april 2023 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Al maanden geen ps+ games gehad die ik tof vond.
Oprecht de miskoop van vorig jaar om die meuk te stacken. Nog maar 2 jaar ofzo dan ben ik er eindelijk van af
Heb ‘m besteld bij Amazon voor ¤ 55,- ofzo.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
Zin in Jedi Survivor morgen
Hopelijk hebben ze er bij Gamemania morgen ook zin, en krijg ik de SMS vroeg
Ik vond Fallen Order ontzettend tof en kijk al naar deze game uit sinds de eerste aankondiging.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Heb ‘m besteld bij Amazon voor ¤ 55,- ofzo.
Hoop dat ze hem morgen bezorgen.
Tot nu toe nog geen verzend bevestiging.
Is het nog steeds dark souls met StarWars sausje?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Fallen Order ontzettend tof en kijk al naar deze game uit sinds de eerste aankondiging.
Schijnt volgens de reviews erg leuk en tof te zijn.
Zijn wel wat performance issues qua framedrops in drukke stukken, maar veel issues schijnen met een day zero patch al opgelost te zijn (die patch kwam uit vlak voor het review embargo verviel).
En ongetwijfeld is er morgen nog een day one patch.
Ik haal altijd bewust zelf op bij een fysieke winkel, omdat ik geen zin heb om tot laat in de middag te wachten tot de post komt, met het risico dat ie zelfs later komt.
Inmiddels hoef ik geen ps meer omdat ik wel content ben met xbox.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind er geen kut aan![]()
Stray is de eerste en laatste ps+ (+++++++) game die ik gespeeld heb. Baal er echt van dat ik hier ooit geld ana uitgegeven heb.
Maarja. Nog even en dan is het wel klaar. Dan alleen die basic bitch ps+ houden zodat ik mn maandelijkse games van de afgelopen 10 jaar niet kwijt raak![]()
![]()
het is meer een action game wel dan dark souls, maar ze hebben er wel wat principes van gepakt die goed werken binnen star warsquote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Is het nog steeds dark souls met StarWars sausje?
De GameMania in mijn woonplaats was echt bijzonder slecht. Werd later een PlayOurGames en deze is nu ook al een jaar gesloten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een preorder op tijd bezorgd wil hebben is Bol wel de beste keus. Zelf ophalen is dat Gamemania.
Ik zou eerder zeggen een Star Wars game met wat Souls invloeden.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Is het nog steeds dark souls met StarWars sausje?
Behalve deze keer. Ik kreeg woensdag een mail dat ivm koningsdag de game pas zaterdag geleverd wordt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je een preorder op tijd bezorgd wil hebben is Bol wel de beste keus. Zelf ophalen is dat Gamemania.
Mwah heb de game nu voor 57,50 want had nog een cadeaubon van 7,50 staan en en kreeg 5 euro select kortingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |