quote:Op zondag 16 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
WTFSPOILER: in case you've missed itOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 16 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Jij hebt aan jouw poes gezetenSPOILER: in case you've missed itOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dit topic zinkt verder en verderquote:Op zondag 16 april 2023 23:03 schreef spapaars het volgende:
Nog een klein uurtje, en dan is de saaiste dag ook weer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rond deze tijd is er ook vaak nog niemand opquote:Op maandag 17 april 2023 06:53 schreef Charmian het volgende:
vast een wilde nacht geweest, alles slaapt
ik bedoelde eigenlijk dat er niets is gebeurd gezien de cosquote:Op maandag 17 april 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rond deze tijd is er ook vaak nog niemand op
O nee. Ze zullen wel moe zijn van het nietsdoen de hele dag 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 17 april 2023 07:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat er niets is gebeurd gezien de cos
ja maar denk nog te vroeg voor eliminatie , denk eliminatie pas op 1 meiquote:Op maandag 17 april 2023 08:13 schreef Harry het volgende:
Ging bij GJ rond deze tijd de Zoemer niet ??
Ja, dat is wel de vraag van de dag. Gaat Jeffrey zijn 24 uur aanvragen?quote:Op maandag 17 april 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Nog nieuws over het zwembad?
En trekt Jeff het nog allemaal een beetje?
quote:Op maandag 17 april 2023 09:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de vraag van de dag. Gaat Jeffrey zijn 24 uur aanvragen?
Ik heb gisteren heel even gekeken en toen dacht ik dat hij redelijk oké was...quote:Op maandag 17 april 2023 09:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de vraag van de dag. Gaat Jeffrey zijn 24 uur aanvragen?
is heel wisselend , soms is hij opgewekt , doet hij mee met dingen , ander moment zit hij als dood vogeltje om zich heen te starenquote:Op maandag 17 april 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heel even gekeken en toen dacht ik dat hij redelijk oké was...
FTFYquote:Op maandag 17 april 2023 09:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
is heel wisselend , soms is hij opgewekt , doet hij mee met dingen , ander moment zit hij als dood vogeltje om zich heen te staren een verwend kind om aandacht te vragen.
slechte fixquote:
en vanavond zuurvlees , wel kant en klaarquote:Op maandag 17 april 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat een luxe, croissants op de maandagmorgen.
als het klopt krijgen ze als lunch tosti's met brie en honing....quote:Op maandag 17 april 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat een luxe, croissants op de maandagmorgen.
quote:Op maandag 17 april 2023 09:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
en vanavond zuurvlees , wel kant en klaar
Lekker dat ze het er zo van nemen nu het kanquote:Op maandag 17 april 2023 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
als het klopt krijgen ze als lunch tosti's met brie en honing....
ok en als hij plots adrenaline schot krijgt en de proef wint wat danquote:Op maandag 17 april 2023 10:03 schreef woxxel het volgende:
T is gewoon jeff z'n tactiek. Rond de eliminatie wil ie altijd naar huis.
Ze moeten hem nu gewoon elimineren en z'n zin geven
Of juist nietquote:Op maandag 17 april 2023 10:03 schreef woxxel het volgende:
T is gewoon jeff z'n tactiek. Rond de eliminatie wil ie altijd naar huis.
Ze moeten hem nu gewoon elimineren en z'n zin geven
Gelukkig zat ik net op een andere streamquote:Op maandag 17 april 2023 10:06 schreef Charmian het volgende:
djiezus kenzi...dat d'r vriendinnetje nou met van die halve shirt rondloopt
Ik wist echt niet dat ze zulke korte t-shirts verkopen.quote:Op maandag 17 april 2023 10:06 schreef Charmian het volgende:
djiezus kenzi...dat d'r vriendinnetje nou met van die halve shirt rondloopt
misschien zelf gedaan? Ze hebben daar een naaimachine inmiddels.quote:Op maandag 17 april 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ze zulke korte t-shirts verkopen.
Dit is echt geen crop top.
Eh ja die verkopen ze gewoonquote:Op maandag 17 april 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ze zulke korte t-shirts verkopen.
Dit is echt geen crop top.
of ze propt het in d'r rokquote:Op maandag 17 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh ja die verkopen ze gewoon
En kenzi heeft die al vrij lang
Van die te korte shirts en topjes
Valt mij ook op.. zou er iets gaan gebeuren?quote:Op maandag 17 april 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn ze allemaal op tijd uit bed .. voor hun doen
hoop niet alleen voor zoe bedoeldquote:Op maandag 17 april 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen Cossers![]()
Vandaag een Zalando stelling door Zoë.. JW en Eric ook al op de hoogte? Verstandig van haar dat ze iedereen alvast in gaat lichten zodat ze zich kunnen voorbereiden
ze werden om 8.11 gewekt door hannelore...niemand was toen nog opquote:Op maandag 17 april 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn ze allemaal op tijd uit bed .. voor hun doen
Ze wil een stelling opgooien van 150 euro pp.quote:
Dan weten we zeker dat hij zich loopt aan te stellen want de proef niet halen is de makkelijkste weg naar buiten en hij kan zijn ozo belangrijke ego behouden.quote:Op maandag 17 april 2023 10:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok en als hij plots adrenaline schot krijgt en de proef wint wat dan
Oké dat heb ik niet meegekregen.. dan moet er toch wel iets komen..quote:Op maandag 17 april 2023 10:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze werden om 8.11 gewekt door hannelore...niemand was toen nog op
jef is nog niet lang uit zijn bed, en hij gaat die niet aanvragen hoorquote:Op maandag 17 april 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
Iemand gezien dat Jeff al bij Wendy is geweest voor het aanvragen van zijn 24 uur?
hij komt net onder de douche vandaanquote:Op maandag 17 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef is nog niet lang uit zijn bed, en hij gaat die niet aanvragen hoor
Aanvragen zegt niks. Hij kan het altijd weer terugtrekken.quote:Op maandag 17 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
K hoop dat hij zich toch kan herpakken en nog blijft.quote:Op maandag 17 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
Moraima krijgt vandaag lekkere sigaartjes van Babettequote:
Het wordt weer met de dag erger.quote:Op maandag 17 april 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
De vliegen dansen weer voor de camera in de keuken
Eliminatie.quote:Op maandag 17 april 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké dat heb ik niet meegekregen.. dan moet er toch wel iets komen..
Kan ik me heel goed voorstellen. Je gaat een jaar weg en dat doet ze om voor haar moeder te kunnen zorgen en dat haar kinderen en kleinkinderen het goed hebben maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Je denkt dan van dat lukt wel maar het kan niet anders dat je iedereen heel erg mist. Dan mag je af en toe best een traantje laten..quote:Op maandag 17 april 2023 10:44 schreef greysbones het volgende:
Mori is ook even verdrietig
Denkt aan haar kinderen
misschien zit er ergens een nestje en zijn ze aan het ontpoppen, ben benieuwd of janet weer een composthoop gaat makenquote:
Niks mis meequote:Op maandag 17 april 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Je gaat een jaar weg en dat doet ze om voor haar moeder te kunnen zorgen en dat haar kinderen en kleinkinderen het goed hebben maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Je denkt dan van dat lukt wel maar het kan niet anders dat je iedereen heel erg mist. Dan mag je af en toe best een traantje laten..
Zo ging dat bij Utopia en andere programma’s maar dat doen ze hier toch niet?quote:Op maandag 17 april 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eliminatie.
Want als ze er uit moeten betekent dat ze naar achter moeten om vooraf te vertellen op wie ze gaan stemmen.
Jazeker welquote:Op maandag 17 april 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo ging dat bij Utopia en andere programma’s maar dat doen ze hier toch niet?
Ik denk niet dat ze dat nog zonder een hoop gezeik mag.. was geen goed idee.quote:Op maandag 17 april 2023 10:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien zit er ergens een nestje en zijn ze aan het ontpoppen, ben benieuwd of janet weer een composthoop gaat maken
Dat kan hier niet want ze kunnen pas beslissen wie er op de stip komt als ze de opdracht gehoord hebben. Waarom zouden ze anders signalen moeten afspreken.quote:Op maandag 17 april 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
k dacht juist dat het hier niet bij wasquote:
Heeft hij van Bern geleerd..quote:Op maandag 17 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Ice leest het bord voor als een 8 jarige
Niets uit te sluiten, waarom zouden ze het nu niet doen, niet iedereen mag weg.quote:Op maandag 17 april 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt ook intensief gebruikt door Eunice.quote:Op maandag 17 april 2023 10:55 schreef chufi het volgende:
Zo dat yoga matje heeft al flink geleden ...
Dan kunnen ze de opdracht toch vooraf aanpassen als ze weten wie dat moet uitvoeren.quote:Op maandag 17 april 2023 10:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat kan hier niet want ze kunnen pas beslissen wie er op de stip komt als ze de opdracht gehoord hebben. Waarom zouden ze anders signalen moeten afspreken.
Dus bij elke nominatie moeten er meerdere families komen? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 17 april 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
En ze moeten weten van wie ze de familie moeten waarschuwen die exit gaat.
allen de fam van degene die k5 eruit wilquote:Op maandag 17 april 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus bij elke nominatie moeten er meerdere families komen? Ik kan het me niet voorstellen.
Bij BB is dat wel maar daar is dan ook nog een liveshow bij.
Dat zou betekenen dat ze elke keer acteren bij een eliminatie want je ziet dat als ze weer uit de slaapkamer verrast zijn of het een verdien of een eliminatie is. Nee daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 17 april 2023 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de opdracht toch vooraf aanpassen als ze weten wie dat moet uitvoeren.
Wat een onzin.quote:Op maandag 17 april 2023 11:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
allen de fam van degene die k5 eruit wil
Jij hebt echt een eigen streamquote:Op maandag 17 april 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Daarom hebben ze vanaf nu ook bepaald dat er geen 24 uur meer aangevraagd mag worden en er gewacht moet worden op een eliminatie opdracht.
Een keer per week.quote:Op maandag 17 april 2023 11:15 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het geen gezicht vinden die dunne spillebeentjes van Marciano. Elke dat volop je lichaam trainen maar bijna nooit je benen.
Dat dusquote:Op maandag 17 april 2023 11:14 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin over dat waarschuwen van die familie. Ze kunnen na hun eliminatie toch gewoon bij de Febo wachten tot hun familie of vrienden er zijn?
Er moet sowieso nog flink nagesproken worden, dingen worden gecontroleerd enz. Het is niet zo dat ze 5 minuten na hun vertrek uit de loods al op stap gaan naar huis.
Veel te weinig dus in verhouding met de rest van zijn lichaam.quote:
Dat staat er los van.quote:
Wat maakt het uit hoe zijn benen zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel te weinig dus in verhouding met de rest van zijn lichaam.
Dus dat.quote:Op maandag 17 april 2023 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat staat er los van.
We weten gewoon dat het zo gaat in elke RLS, dus waarom zou het nu anders zijn.
Klopt geloof dat ze sowieso 2 uur bezig zijn ( al zou het bij een vrijwillig vertrek anders zijn)quote:Op maandag 17 april 2023 11:14 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin over dat waarschuwen van die familie. Ze kunnen na hun eliminatie toch gewoon bij de Febo wachten tot hun familie of vrienden er zijn?
Er moet sowieso nog flink nagesproken worden, dingen worden gecontroleerd enz. Het is niet zo dat ze 5 minuten na hun vertrek uit de loods al op stap gaan naar huis.
Blijft toch wel een rare verhouding een getraind bovenlichaam op 2 lucifertjes.quote:Op maandag 17 april 2023 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe zijn benen zijn?
Het gaat toch niet alleen daar om?
Hij heeft een hart aandoening, ik snap dat gezeur nietquote:Op maandag 17 april 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch wel een rare verhouding een getraind bovenlichaam op 2 lucifertje.
Snap ook even niet wat dat te doen heeft met z'n dunne beentjes.quote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft een hart aandoening, ik snap dat gezeur niet
Dat zeg ikquote:Op maandag 17 april 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap ook even niet wat dat te doen heeft met z'n dunne beentjes.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog 4 maanden hoorde ik hem net zeggen.
Zeker niet maar snap niet dat iemand als Marciano die zo bezig is met zijn uiterlijk zijn benen dan niet meer traint zodat alles in verhouding is. De hele dag zit hij aan zijn haar en hij is altijd heel lang bezig met douchen insmeren en aankleden en schoenen poetsen. Dan staat hij daarna ook nog een tijd voor de spiegel om te zien of alles wel perfect is. Dus ja ik snap die spillebenen dan niet..quote:Op maandag 17 april 2023 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe zijn benen zijn?
Het gaat toch niet alleen daar om?
quote:Op maandag 17 april 2023 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog 4 maanden hoorde ik hem net zeggen.
Wat een onzin.. wat heeft dat nu met zijn benen te makenquote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft een hart aandoening, ik snap dat gezeur niet
Ik heb ook van die spillebeentjes, ,maar dan door het afvallen (20kg) in bijna 1 jaar er afquote:Op maandag 17 april 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet maar snap niet dat iemand als Marciano die zo bezig is met zijn uiterlijk zijn benen dan niet meer traint zodat alles in verhouding is. De hele dag zit hij aan zijn haar en hij is altijd heel lang bezig met douchen insmeren en aankleden en schoenen poetsen. Dan staat hij daarna ook nog een tijd voor de spiegel om te zien of alles wel perfect is. Dus ja ik snap die spillebenen dan niet..
Wie begint er over zijn benen danquote:Op maandag 17 april 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin.. wat heeft dat nu met zijn benen te maken
Dan zal het wel niet voor onze oren zijn bedoeld.quote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ik lekker naar Jasper en Jeffrey te luisteren krijg ik weer kaarten…..zo jammer
Ja kansloos weer. Op basis van wat deze SW.quote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ik lekker naar Jasper en Jeffrey te luisteren krijg ik weer kaarten…..zo jammer
Zo Fritsie dat is nogal 20 kilo.. knap hoorquote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook van die spillebeentjes, ,maar dan door het afvallen (20kg) in bijna 1 jaar er af
Edit: en ben ook hartpatient![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook van die spillebeentjes, ,maar dan door het afvallen (20kg) in bijna 1 jaar er af
Edit: en ben ook hartpatient![]()
Make up is ergerquote:Op maandag 17 april 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
Nou van het kaarten naar make-up.. ik weet niet wat erger is
quote:Op maandag 17 april 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
Eunice zit op haar gemak te ontbijten na al haar meditatie en yoga.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
Misschien te voorzichtig geweest.. altijd zegt Eunice.. praat ze nu in zichzelf?
Ik ga naar mezelf kijken met andere ogen zegt ze nuquote:
Volgens mij wordt die gekke bril tegenwoordig voor haarband gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik post altijd inhoudelijk.quote:
Ik had het niet over jou, maar dat er in de COS altijd heel veel over uiterlijkheden wordt gepost.quote:
Ze wilde mij even aanspreken op mijn postquote:
Welneequote:Op maandag 17 april 2023 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wilde mij even aanspreken op mijn post
bladibla
Door onze ogen?quote:Op maandag 17 april 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga naar mezelf kijken met andere ogen zegt ze nu
quote:Op maandag 17 april 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben geen “fan” van ze maar goed te zien dat het ze alledrie goed gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Zie je vaak wanneer ze uit een RLS zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben geen “fan” van ze maar goed te zien dat het ze alledrie goed gaat
quote:Op maandag 17 april 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx is er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Denk dat het licht in de loods niet ideaal is voor je huidquote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je vaak wanneer ze uit een RLS zijn.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind beelden van Eunice erger, die heeft echt kortsluiting in haar groepenkast
Vast te druk met Martin en hun YT kanaal.quote:
Dat is idd zoquote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je vaak wanneer ze uit een RLS zijn.
Wat is haar insta ?quote:Op maandag 17 april 2023 11:55 schreef cinsan het volgende:
kim d heeft op haar insta foto geplaatst van crematie van haar papa
kim van delenquote:Op maandag 17 april 2023 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat is haar insta ?
Ik zit er bijna nooit op dus directe linkjes zijn handig 🙈
Nee geen directe linkjes van crematie foto's in de COS.quote:Op maandag 17 april 2023 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat is haar insta ?
Ik zit er bijna nooit op dus directe linkjes zijn handig 🙈
is foto van kim met haar zus , en is wel mooie fotoquote:Op maandag 17 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee geen directe linkjes van crematie foto's in de COS.
Dat bedoelde ik zeker niet !quote:Op maandag 17 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 april 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik zeker niet !
Wat haar insta link is want ik kan het niet vinden, haar zelf niet crematie foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
kim.vdeelen is haar instaquote:Op maandag 17 april 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat haar insta link is want ik kan het niet vinden, haar zelf niet crematie foto
Ik heb het nu…..quote:Op maandag 17 april 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Babs heeft hem mooi klem geluld.Denk er maar even goed over na.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou marciano (schrijf ik het goed ?) zich zelf begrijpen ?
lolquote:Op maandag 17 april 2023 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs heeft hem mooi klem geluld.Denk er maar even goed over na.
In de keuken zijn ze al lekker met de lunch bezigquote:
Was echt een goeiequote:Op maandag 17 april 2023 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs heeft hem mooi klem geluld.Denk er maar even goed over na.
Wel benieuwd wie Wendy er op zal zetten als zij mag kiezenquote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt dat Rupert jaloers is op Mirthe. Ima zou Mirthe heel leuk hebben gevonden in het begin totdat hij zag dze gewoon goeie vrienden met Jerrold was. Paar rare voorbeelden geeft ze erbij over tabak en een high five ..
JW komt erbij en het gaat over eliminaties. Janet wil op Rupert gaan, de rest vindt het wel best maar JW gaat ervan uit dat Wendy straks moet kiezen, en dan komt 1 van hen erop te staan..
Volgens mij sliep ze in het begin ook vaak bij Rupert en Ima in bed..quote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt dat Rupert jaloers is op Mirthe. Ima zou Mirthe heel leuk hebben gevonden in het begin totdat hij zag dze gewoon goeie vrienden met Jerrold was. Paar rare voorbeelden geeft ze erbij over tabak en een high five ..
JW komt erbij en het gaat over eliminaties. Janet wil op Rupert gaan, de rest vindt het wel best maar JW gaat ervan uit dat Wendy straks moet kiezen, en dan komt 1 van hen erop te staan..
Mirthe heeft brainfartsquote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy mssquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Wendy er op zal zetten als zij mag kiezen
Ja toen Jerrold al weg was ook nog gewoon, heb eigenlijk ook nooit raar/jaloers gedrag gemerkt bij Rupert naar Mirthe toe, maar goed, we zien niet alles en Rupert is een kei in tussen neus en lippen door steken onder water te gevenquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij sliep ze in het begin ook vaak bij Rupert en Ima in bed..
Mirthe draaft ook weer door, Martin was ook al een soort gek op haar in het beginquote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een zeikwijf is het ook. Je kan aan hooikoorts niets doen, behalve medicijnenquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrIhXpfPcw5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Dat was vorige weekquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Dat meisje heeft me een fantasiequote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
En Berend en Erikquote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe draaft ook weer door, Martin was ook al een soort gek op haar in het begin
Dit is toch niets nieuws? Ik heb dit toen inderdaad op de streams gezien.quote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Wat kon ze toen janken.quote:Op maandag 17 april 2023 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is toch niets nieuws? Ik heb dit toen inderdaad op de streams gezien.
Top greysquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
team ice wil iemand op de stip zetten ,ander team ook , bij gelijke stand moet wendy kiezem wie zij van de op stip wil ze mag alleen kiezen bv , jw , of zoe , is maar voorbeeldquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoef je mij niet uit te leggen, dat weet ik ookquote:Op maandag 17 april 2023 12:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
team ice wil iemand op de stip zetten ,ander team ook , bij gelijke stand moet wendy kiezem wie zij van de op stip wil ze mag alleen kiezen bv , jw , of zoe , is maar voorbeeld
Nee heb ik ook nooit gezien. Mirthe sliep vaak bij en dat duurde volgens mij tot k4 dicht ging en toen ze op k2 lagen was er geen ruimte meer.quote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja toen Jerrold al weg was ook nog gewoon, heb eigenlijk ook nooit raar/jaloers gedrag gemerkt bij Rupert naar Mirthe toe, maar goed, we zien niet alles en Rupert is een kei in tussen neus en lippen door steken onder water te geven
Denk toch een JW of Erik. Hangt er ook een beetje van af in hoeverre ze naar Babs' 'keuze van de dag' zal luisterenquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet niet wie de tegenpartij er op wil zetten, jij?quote:Op maandag 17 april 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch een JW of Erik. Hangt er ook een beetje van af in hoeverre naar Babs 'keuze van de dag' zal luisteren
Het liefst wil ze ConjoKenzy op de stip zettenquote:Op maandag 17 april 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch een JW of Erik. Hangt er ook een beetje van af in hoeverre ze naar Babs' 'keuze van de dag' zal luisteren
quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het liefst wil ze ConjoKenzy op de stip zetten
andere partij gaat op rupiquote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet niet wie de tegenpartij er op wil zetten, jij?
Prima keuze.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het liefst wil ze ConjoKenzy op de stip zetten
Nee, dit is al vaker aan de orde geweest.quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar geen idee of dat ook gaat gebeuren
quote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Geen idee, hoor het haar net zeggen, jammer dat we Imi eigenlijk nauwelijks horen praten en dus eigenlijk alleen van Mirthe uit moeten gaan ....quote:Op maandag 17 april 2023 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dit is al vaker aan de orde geweest.
Imi vond Mirthe in het begin echt leuk, en dat is bij Rupi blijven plakken.
Ik ben wel heel benieuwd naar die uitbarstingquote:Op maandag 17 april 2023 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]en later is het in de slaapkamer tot een uitbarsting gekomen en dat was niet op stream te zien.
Jasper, Jeffrey, JW hebben een leuk gesprek over de gevaren van het motorracen/icespeedway... Mirthe ligt er ook bij en stelt vragenquote:Op maandag 17 april 2023 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Jappie in zijn element.Hij kan mooi vertellen over zijn sport.
Mirthe wil wel veel , misschien eerst maar een leren rijden ? Of kan ze al op een motor rijden ?quote:
Nope.quote:Op maandag 17 april 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe wil wel veel , misschien eerst maar een leren rijden ? Of kan ze al op een motor rijden ?
Ik wil ook een super yacht maar heb geen vaarbewijsquote:Op maandag 17 april 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe wil wel veel , misschien eerst maar een leren rijden ? Of kan ze al op een motor rijden ?
Huur je gewoon een schipper voor in.quote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil ook een super yacht maar heb geen vaarbewijs
Nee ik wil zelf varenquote:Op maandag 17 april 2023 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Huur je gewoon een schipper voor in.
Ik wil Starshipquote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil ook een super yacht maar heb geen vaarbewijs
Dat wordt sparenquote:
Is ook lastig met die nagels.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe moet de uien in ringen snijden. een hele zak. Ze doet er al 5 minuten over om 1 uit af te pellen
Ze doet haar best.quote:Op maandag 17 april 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gebruik het mes dan, man o man, doet Babet ook
Het programma duurt nog maar 4 maand.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het programma duurt nog maar 4 maand.
Pesten.quote:Op maandag 17 april 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Boerenbridge is mss een beter plan
quote:Op maandag 17 april 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Boerenbridge is mss een beter plan
quote:
Gezel.quote:Op maandag 17 april 2023 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen snel de stellingen doen; zwembad, muziekbingo, en Zoe's klerenstelling.
Werd tijd
Ja dat is erg weinig.. dat doe je toch elke dag..quote:Op maandag 17 april 2023 12:31 schreef mootie het volgende:
Moira maakt eens per week de wc schoon thuis.
Vinnik weinig.
Hopen dat het dan in de uitzending wel te zien is.quote:Op maandag 17 april 2023 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]en later is het in de slaapkamer tot een uitbarsting gekomen en dat was niet op stream te zien.
Ik snap die obsessie ook niet zo, net als dat volgen als hij naar bed gaat. Zoveel mensen en ze leggen al een tijdje bijna dagelijks de focus op de saaie terugkerende handelingen van 1 persoon.quote:Op maandag 17 april 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een hobby van K5, Erik die eet.
toch vind ik deze raar Deis...we hebben een hele topicreeks met allerlei instaberichten van ex-rlsdeelnemers en in de cos mag het niet? nu zit ik ook niet per se op foto's van crematies te wachten maar waarom het onderscheid?quote:Op maandag 17 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij scheurt bijna uitquote:
Had jij eergister niet die cap van een schilderende Erik terwijl op de achtergrond een gesprek gaande was?quote:Op maandag 17 april 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap die obsessie ook niet zo, net als dat volgen als hij naar bed gaat. Zoveel mensen en ze leggen al een tijdje bijna dagelijks de focus op de saaie terugkerende handelingen van 1 persoon.
Ik leg het nog een keer uit: Foto's van (ex-)bewoners mogen gewoon geplaatst worden, foto's van familie/vrienden niet. Dit heeft te maken met de AVG, familie/vrienden kiezen er niet voor om mee te doen aan te doen aan dit programma, je mag niet zomaar hun foto's van social media plukken en die op het internet gooien.quote:Op maandag 17 april 2023 13:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch vind ik deze raar Deis...we hebben een hele topicreeks met allerlei instaberichten van ex-rlsdeelnemers en in de cos mag het niet? nu zit ik ook niet per se op foto's van crematies te wachten maar waarom het onderscheid?
Ik heb wel zin in een goeie discussie op de streams..quote:Op maandag 17 april 2023 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen snel de stellingen doen; zwembad, muziekbingo, en Zoe's klerenstelling.
Werd tijd
Dat sporten kan ook voor het werk want hier hebben wij een sportschool die vanaf 05:00 open is.quote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Paar daar zijn heel veel aan het sporten, waaronder Isaac en Marciano. Hoe doen die mannen dat als ze gewoon weer moeten werken? Elka avond uren in de sportschool?
Ja hoor, kom maar door met deze stellingenquote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een goeie discussie op de streams..
Jasper kan weer wat beter met Jeff nu hij een stuk rustiger isquote:Op maandag 17 april 2023 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jasper en Jeffrey hebben beide een relaxed gezicht.
Valt mij ineens op
Je hebt gelijk.quote:
Tot vrijdag als hij zijn 24 uur niet kan aanvragenquote:Op maandag 17 april 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Een lachende Sjeffie.. die is vast weer op de hoogte van thuis, kan er weer weken tegen
Verdere discussie en vragen hierover kan in JAA / [JAA Feedback] #4quote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leg het nog een keer uit: Foto's van (ex-)bewoners mogen gewoon geplaatst worden, foto's van familie/vrienden niet. Dit heeft te maken met de AVG, familie/vrienden kiezen er niet voor om mee te doen aan te doen aan dit programma, je mag niet zomaar hun foto's van social media plukken en die op het internet gooien.
Babs heeft Rupie om hulp gevraagd.quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef lojanda het volgende:
Babette en Wendy zeiden gisteren het kant en klare zuurvlees in de Crockpot te doen en dan te laten lijken dat ze het zelf hebben gemaakt. Benieuwd of ze dat alsnog gaan doen en of dat onopgemerkt lukt
Het is haar sportkleding.quote:Op maandag 17 april 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
O Moraima doe toch niet zo strakke broek aan het ziet er niet uit hoe je er bij loopt
Ik zie ze nu ook al de uien snijden dus dan zullen ze het wel vers gaan maken. Vraag me alleen af dat als Rupert mee gaat helpen het niet gewoon stukken vlees met veel ui en aromat gaat worden ipv zuurvlees.quote:Op maandag 17 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs heeft Rupie om hulp gevraagd.
Tis de kleur want die donkere staan mooier/beterquote:Op maandag 17 april 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
O Moraima doe toch niet zo strakke broek aan het ziet er niet uit hoe je er bij loopt
Beter.quote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie ze nu ook al de uien snijden dus dan zullen ze het wel vers gaan maken. Vraag me alleen af dat als Rupert mee gaat helpen het niet gewoon stukken vlees met veel ui en aromat gaat worden ipv zuurvlees.
Is volgens mij de broek van Mirthequote:
Bij moraima?quote:
Ja dit ziet er echt niet uit die zwarte strakke ook niet maar dit helemaal nietquote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tis de kleur want die donkere staan mooier/beter
Nee Dot,op het aanrecht.quote:
Eens en gelukkig doet ze er geen naveltruitje bij aan. Ze ziet er vaak leuk uit qua kleding en nu ze zoveel is afgevallen, heb ik alleen maar respect voor deze vrouw en haar begeleiders die haar blijven motiveren (eerst Kim en nu Jeff)quote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tis de kleur want die donkere staan mooier/beter
O ik zat naar Mori te kijken ging snel even naar de andere stream maar zag daar geen vleesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |