Wat een onzin.. wat heeft dat nu met zijn benen te makenquote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft een hart aandoening, ik snap dat gezeur niet
Ik heb ook van die spillebeentjes, ,maar dan door het afvallen (20kg) in bijna 1 jaar er afquote:Op maandag 17 april 2023 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet maar snap niet dat iemand als Marciano die zo bezig is met zijn uiterlijk zijn benen dan niet meer traint zodat alles in verhouding is. De hele dag zit hij aan zijn haar en hij is altijd heel lang bezig met douchen insmeren en aankleden en schoenen poetsen. Dan staat hij daarna ook nog een tijd voor de spiegel om te zien of alles wel perfect is. Dus ja ik snap die spillebenen dan niet..
Wie begint er over zijn benen danquote:Op maandag 17 april 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin.. wat heeft dat nu met zijn benen te maken
Dan zal het wel niet voor onze oren zijn bedoeld.quote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ik lekker naar Jasper en Jeffrey te luisteren krijg ik weer kaarten…..zo jammer
Ja kansloos weer. Op basis van wat deze SW.quote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit ik lekker naar Jasper en Jeffrey te luisteren krijg ik weer kaarten…..zo jammer
Zo Fritsie dat is nogal 20 kilo.. knap hoorquote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook van die spillebeentjes, ,maar dan door het afvallen (20kg) in bijna 1 jaar er af
Edit: en ben ook hartpatient![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook van die spillebeentjes, ,maar dan door het afvallen (20kg) in bijna 1 jaar er af
Edit: en ben ook hartpatient![]()
Make up is ergerquote:Op maandag 17 april 2023 11:38 schreef lojanda het volgende:
Nou van het kaarten naar make-up.. ik weet niet wat erger is
quote:Op maandag 17 april 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
Eunice zit op haar gemak te ontbijten na al haar meditatie en yoga.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
Misschien te voorzichtig geweest.. altijd zegt Eunice.. praat ze nu in zichzelf?
Ik ga naar mezelf kijken met andere ogen zegt ze nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |