Het wordt weer met de dag erger.quote:Op maandag 17 april 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
De vliegen dansen weer voor de camera in de keuken
Eliminatie.quote:Op maandag 17 april 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké dat heb ik niet meegekregen.. dan moet er toch wel iets komen..
Kan ik me heel goed voorstellen. Je gaat een jaar weg en dat doet ze om voor haar moeder te kunnen zorgen en dat haar kinderen en kleinkinderen het goed hebben maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Je denkt dan van dat lukt wel maar het kan niet anders dat je iedereen heel erg mist. Dan mag je af en toe best een traantje laten..quote:Op maandag 17 april 2023 10:44 schreef greysbones het volgende:
Mori is ook even verdrietig
Denkt aan haar kinderen
misschien zit er ergens een nestje en zijn ze aan het ontpoppen, ben benieuwd of janet weer een composthoop gaat makenquote:
Niks mis meequote:Op maandag 17 april 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Je gaat een jaar weg en dat doet ze om voor haar moeder te kunnen zorgen en dat haar kinderen en kleinkinderen het goed hebben maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Je denkt dan van dat lukt wel maar het kan niet anders dat je iedereen heel erg mist. Dan mag je af en toe best een traantje laten..
Zo ging dat bij Utopia en andere programma’s maar dat doen ze hier toch niet?quote:Op maandag 17 april 2023 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eliminatie.
Want als ze er uit moeten betekent dat ze naar achter moeten om vooraf te vertellen op wie ze gaan stemmen.
Jazeker welquote:Op maandag 17 april 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo ging dat bij Utopia en andere programma’s maar dat doen ze hier toch niet?
Ik denk niet dat ze dat nog zonder een hoop gezeik mag.. was geen goed idee.quote:Op maandag 17 april 2023 10:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien zit er ergens een nestje en zijn ze aan het ontpoppen, ben benieuwd of janet weer een composthoop gaat maken
Dat kan hier niet want ze kunnen pas beslissen wie er op de stip komt als ze de opdracht gehoord hebben. Waarom zouden ze anders signalen moeten afspreken.quote:Op maandag 17 april 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
k dacht juist dat het hier niet bij wasquote:
Heeft hij van Bern geleerd..quote:Op maandag 17 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Ice leest het bord voor als een 8 jarige
Niets uit te sluiten, waarom zouden ze het nu niet doen, niet iedereen mag weg.quote:Op maandag 17 april 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt ook intensief gebruikt door Eunice.quote:Op maandag 17 april 2023 10:55 schreef chufi het volgende:
Zo dat yoga matje heeft al flink geleden ...
Dan kunnen ze de opdracht toch vooraf aanpassen als ze weten wie dat moet uitvoeren.quote:Op maandag 17 april 2023 10:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat kan hier niet want ze kunnen pas beslissen wie er op de stip komt als ze de opdracht gehoord hebben. Waarom zouden ze anders signalen moeten afspreken.
Dus bij elke nominatie moeten er meerdere families komen? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 17 april 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
En ze moeten weten van wie ze de familie moeten waarschuwen die exit gaat.
allen de fam van degene die k5 eruit wilquote:Op maandag 17 april 2023 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus bij elke nominatie moeten er meerdere families komen? Ik kan het me niet voorstellen.
Bij BB is dat wel maar daar is dan ook nog een liveshow bij.
Dat zou betekenen dat ze elke keer acteren bij een eliminatie want je ziet dat als ze weer uit de slaapkamer verrast zijn of het een verdien of een eliminatie is. Nee daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 17 april 2023 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de opdracht toch vooraf aanpassen als ze weten wie dat moet uitvoeren.
Wat een onzin.quote:Op maandag 17 april 2023 11:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
allen de fam van degene die k5 eruit wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |