Dat meisje heeft me een fantasiequote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt dat Rupert jaloers is op Mirthe. Ima zou Mirthe heel leuk hebben gevonden in het begin totdat hij zag dze gewoon goeie vrienden met Jerrold was. Paar rare voorbeelden geeft ze erbij over tabak en een high five ..
JW komt erbij en het gaat over eliminaties. Janet wil op Rupert gaan, de rest vindt het wel best maar JW gaat ervan uit dat Wendy straks moet kiezen, en dan komt 1 van hen erop te staan..
En Berend en Erikquote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe draaft ook weer door, Martin was ook al een soort gek op haar in het begin
Dit is toch niets nieuws? Ik heb dit toen inderdaad op de streams gezien.quote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrIhXpfPcw5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Wat kon ze toen janken.quote:Op maandag 17 april 2023 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is toch niets nieuws? Ik heb dit toen inderdaad op de streams gezien.
Top greysquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
team ice wil iemand op de stip zetten ,ander team ook , bij gelijke stand moet wendy kiezem wie zij van de op stip wil ze mag alleen kiezen bv , jw , of zoe , is maar voorbeeldquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Wendy er op zal zetten als zij mag kiezen
hoef je mij niet uit te leggen, dat weet ik ookquote:Op maandag 17 april 2023 12:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
team ice wil iemand op de stip zetten ,ander team ook , bij gelijke stand moet wendy kiezem wie zij van de op stip wil ze mag alleen kiezen bv , jw , of zoe , is maar voorbeeld
Nee heb ik ook nooit gezien. Mirthe sliep vaak bij en dat duurde volgens mij tot k4 dicht ging en toen ze op k2 lagen was er geen ruimte meer.quote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja toen Jerrold al weg was ook nog gewoon, heb eigenlijk ook nooit raar/jaloers gedrag gemerkt bij Rupert naar Mirthe toe, maar goed, we zien niet alles en Rupert is een kei in tussen neus en lippen door steken onder water te geven
Denk toch een JW of Erik. Hangt er ook een beetje van af in hoeverre ze naar Babs' 'keuze van de dag' zal luisterenquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Wendy er op zal zetten als zij mag kiezen
Weet niet wie de tegenpartij er op wil zetten, jij?quote:Op maandag 17 april 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch een JW of Erik. Hangt er ook een beetje van af in hoeverre naar Babs 'keuze van de dag' zal luisteren
Het liefst wil ze ConjoKenzy op de stip zettenquote:Op maandag 17 april 2023 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch een JW of Erik. Hangt er ook een beetje van af in hoeverre ze naar Babs' 'keuze van de dag' zal luisteren
quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het liefst wil ze ConjoKenzy op de stip zetten
andere partij gaat op rupiquote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet niet wie de tegenpartij er op wil zetten, jij?
Prima keuze.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het liefst wil ze ConjoKenzy op de stip zetten
Nee, dit is al vaker aan de orde geweest.quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar geen idee of dat ook gaat gebeuren
quote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Geen idee, hoor het haar net zeggen, jammer dat we Imi eigenlijk nauwelijks horen praten en dus eigenlijk alleen van Mirthe uit moeten gaan ....quote:Op maandag 17 april 2023 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dit is al vaker aan de orde geweest.
Imi vond Mirthe in het begin echt leuk, en dat is bij Rupi blijven plakken.
Ik ben wel heel benieuwd naar die uitbarstingquote:Op maandag 17 april 2023 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]en later is het in de slaapkamer tot een uitbarsting gekomen en dat was niet op stream te zien.
Jasper, Jeffrey, JW hebben een leuk gesprek over de gevaren van het motorracen/icespeedway... Mirthe ligt er ook bij en stelt vragenquote:Op maandag 17 april 2023 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Jappie in zijn element.Hij kan mooi vertellen over zijn sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |