Nee geen directe linkjes van crematie foto's in de COS.quote:Op maandag 17 april 2023 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat is haar insta ?
Ik zit er bijna nooit op dus directe linkjes zijn handig 🙈
is foto van kim met haar zus , en is wel mooie fotoquote:Op maandag 17 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee geen directe linkjes van crematie foto's in de COS.
Dat bedoelde ik zeker niet !quote:Op maandag 17 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee geen directe linkjes van crematie foto's in de COS.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik zeker niet !
Wat haar insta link is want ik kan het niet vinden, haar zelf niet crematie foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
kim.vdeelen is haar instaquote:Op maandag 17 april 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat haar insta link is want ik kan het niet vinden, haar zelf niet crematie foto
Ik heb het nu…..quote:Op maandag 17 april 2023 11:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Babs heeft hem mooi klem geluld.Denk er maar even goed over na.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou marciano (schrijf ik het goed ?) zich zelf begrijpen ?
lolquote:Op maandag 17 april 2023 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs heeft hem mooi klem geluld.Denk er maar even goed over na.
In de keuken zijn ze al lekker met de lunch bezigquote:
Was echt een goeiequote:Op maandag 17 april 2023 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs heeft hem mooi klem geluld.Denk er maar even goed over na.
Wel benieuwd wie Wendy er op zal zetten als zij mag kiezenquote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt dat Rupert jaloers is op Mirthe. Ima zou Mirthe heel leuk hebben gevonden in het begin totdat hij zag dze gewoon goeie vrienden met Jerrold was. Paar rare voorbeelden geeft ze erbij over tabak en een high five ..
JW komt erbij en het gaat over eliminaties. Janet wil op Rupert gaan, de rest vindt het wel best maar JW gaat ervan uit dat Wendy straks moet kiezen, en dan komt 1 van hen erop te staan..
Volgens mij sliep ze in het begin ook vaak bij Rupert en Ima in bed..quote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe zegt dat Rupert jaloers is op Mirthe. Ima zou Mirthe heel leuk hebben gevonden in het begin totdat hij zag dze gewoon goeie vrienden met Jerrold was. Paar rare voorbeelden geeft ze erbij over tabak en een high five ..
JW komt erbij en het gaat over eliminaties. Janet wil op Rupert gaan, de rest vindt het wel best maar JW gaat ervan uit dat Wendy straks moet kiezen, en dan komt 1 van hen erop te staan..
Mirthe heeft brainfartsquote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy mssquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Wendy er op zal zetten als zij mag kiezen
Ja toen Jerrold al weg was ook nog gewoon, heb eigenlijk ook nooit raar/jaloers gedrag gemerkt bij Rupert naar Mirthe toe, maar goed, we zien niet alles en Rupert is een kei in tussen neus en lippen door steken onder water te gevenquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij sliep ze in het begin ook vaak bij Rupert en Ima in bed..
Mirthe draaft ook weer door, Martin was ook al een soort gek op haar in het beginquote:Op maandag 17 april 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een zeikwijf is het ook. Je kan aan hooikoorts niets doen, behalve medicijnenquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrIhXpfPcw5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
Dat was vorige weekquote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrIhXpfPcw5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Het zoe ice verhaal
Tenminste een deel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |