SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik post altijd inhoudelijk.quote:
Ik had het niet over jou, maar dat er in de COS altijd heel veel over uiterlijkheden wordt gepost.quote:
Ze wilde mij even aanspreken op mijn postquote:
Welneequote:Op maandag 17 april 2023 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wilde mij even aanspreken op mijn post
bladibla
Door onze ogen?quote:Op maandag 17 april 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga naar mezelf kijken met andere ogen zegt ze nu
quote:Op maandag 17 april 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben geen “fan” van ze maar goed te zien dat het ze alledrie goed gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Zie je vaak wanneer ze uit een RLS zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben geen “fan” van ze maar goed te zien dat het ze alledrie goed gaat
quote:Op maandag 17 april 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx is er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Denk dat het licht in de loods niet ideaal is voor je huidquote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je vaak wanneer ze uit een RLS zijn.
quote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind beelden van Eunice erger, die heeft echt kortsluiting in haar groepenkast
Vast te druk met Martin en hun YT kanaal.quote:
Dat is idd zoquote:Op maandag 17 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je vaak wanneer ze uit een RLS zijn.
Wat is haar insta ?quote:Op maandag 17 april 2023 11:55 schreef cinsan het volgende:
kim d heeft op haar insta foto geplaatst van crematie van haar papa
kim van delenquote:Op maandag 17 april 2023 11:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat is haar insta ?
Ik zit er bijna nooit op dus directe linkjes zijn handig 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |