Had jij eergister niet die cap van een schilderende Erik terwijl op de achtergrond een gesprek gaande was?quote:Op maandag 17 april 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap die obsessie ook niet zo, net als dat volgen als hij naar bed gaat. Zoveel mensen en ze leggen al een tijdje bijna dagelijks de focus op de saaie terugkerende handelingen van 1 persoon.
Ik leg het nog een keer uit: Foto's van (ex-)bewoners mogen gewoon geplaatst worden, foto's van familie/vrienden niet. Dit heeft te maken met de AVG, familie/vrienden kiezen er niet voor om mee te doen aan te doen aan dit programma, je mag niet zomaar hun foto's van social media plukken en die op het internet gooien.quote:Op maandag 17 april 2023 13:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch vind ik deze raar Deis...we hebben een hele topicreeks met allerlei instaberichten van ex-rlsdeelnemers en in de cos mag het niet? nu zit ik ook niet per se op foto's van crematies te wachten maar waarom het onderscheid?
Ik heb wel zin in een goeie discussie op de streams..quote:Op maandag 17 april 2023 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen snel de stellingen doen; zwembad, muziekbingo, en Zoe's klerenstelling.
Werd tijd
Dat sporten kan ook voor het werk want hier hebben wij een sportschool die vanaf 05:00 open is.quote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Paar daar zijn heel veel aan het sporten, waaronder Isaac en Marciano. Hoe doen die mannen dat als ze gewoon weer moeten werken? Elka avond uren in de sportschool?
Ja hoor, kom maar door met deze stellingenquote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een goeie discussie op de streams..
Jasper kan weer wat beter met Jeff nu hij een stuk rustiger isquote:Op maandag 17 april 2023 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jasper en Jeffrey hebben beide een relaxed gezicht.
Valt mij ineens op
Je hebt gelijk.quote:
Tot vrijdag als hij zijn 24 uur niet kan aanvragenquote:Op maandag 17 april 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Een lachende Sjeffie.. die is vast weer op de hoogte van thuis, kan er weer weken tegen
Verdere discussie en vragen hierover kan in JAA / [JAA Feedback] #4quote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leg het nog een keer uit: Foto's van (ex-)bewoners mogen gewoon geplaatst worden, foto's van familie/vrienden niet. Dit heeft te maken met de AVG, familie/vrienden kiezen er niet voor om mee te doen aan te doen aan dit programma, je mag niet zomaar hun foto's van social media plukken en die op het internet gooien.
Babs heeft Rupie om hulp gevraagd.quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef lojanda het volgende:
Babette en Wendy zeiden gisteren het kant en klare zuurvlees in de Crockpot te doen en dan te laten lijken dat ze het zelf hebben gemaakt. Benieuwd of ze dat alsnog gaan doen en of dat onopgemerkt lukt
Het is haar sportkleding.quote:Op maandag 17 april 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
O Moraima doe toch niet zo strakke broek aan het ziet er niet uit hoe je er bij loopt
Ik zie ze nu ook al de uien snijden dus dan zullen ze het wel vers gaan maken. Vraag me alleen af dat als Rupert mee gaat helpen het niet gewoon stukken vlees met veel ui en aromat gaat worden ipv zuurvlees.quote:Op maandag 17 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs heeft Rupie om hulp gevraagd.
Tis de kleur want die donkere staan mooier/beterquote:Op maandag 17 april 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
O Moraima doe toch niet zo strakke broek aan het ziet er niet uit hoe je er bij loopt
Beter.quote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie ze nu ook al de uien snijden dus dan zullen ze het wel vers gaan maken. Vraag me alleen af dat als Rupert mee gaat helpen het niet gewoon stukken vlees met veel ui en aromat gaat worden ipv zuurvlees.
Is volgens mij de broek van Mirthequote:
Bij moraima?quote:
Ja dit ziet er echt niet uit die zwarte strakke ook niet maar dit helemaal nietquote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tis de kleur want die donkere staan mooier/beter
Nee Dot,op het aanrecht.quote:
Eens en gelukkig doet ze er geen naveltruitje bij aan. Ze ziet er vaak leuk uit qua kleding en nu ze zoveel is afgevallen, heb ik alleen maar respect voor deze vrouw en haar begeleiders die haar blijven motiveren (eerst Kim en nu Jeff)quote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tis de kleur want die donkere staan mooier/beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |